Spring naar bijdragen

Nederlandse WK pool cache


8BG

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoe is het mogelijk dat alles in Nederland altijd om voetbal draait, zelfs Geocaching?!

 

Hee Henkie!

 

Persoonlijk ben ik ook geen voetballiefhebber. Bekers, Leagues, vandalisme, het zal allemaal wel.

Wat me wel aanspreekt is het maken van schemaatjes, scorelijsten, beetje rommelen met Excel. In de wetenschap dat andere mensen (zelfs geocachers) vast wel een gokje willen wagen hebben we twee jaar geleden een pooltje georganiseerd.

Dat vond ik zelf leuk om bij te houden en zodoende dit jaar weer een balletje opgeworpen, een balletje door aardig wat mensen enthousiast is gevangen. Dus dit jaar weer.

Klein lichtpuntje: zoals bij bijna alles in dit land hoef je er niet per se aan mee te doen. Het zou leuk zijn -hoe meer zielen hoe meer vreugd immers- en het kost niets.

Heb je geen zin, dan niet. Dan wens ik je veel plezier met je geocachehobby. In elk geval zal het de komende maanden in het bos waarschijnlijk een stuk minder druk zijn ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:punk:

 

On topic: Mag je ook bij meerdere caches wedden? ;)

 

In de reglementen staat dat iedereen bij iedere bezochte cache een (andere) voorspelling mag achterlaten. uiteraard alleen in caches die je niet zelf hebt neergelegd. Zie het als een aanvulling op een found-log.

In de reglementen staat trouwens niks over hoe in te vullen. Volgens mij mag je alles opschrijven wat je wilt.

Zeg je bijvoorbeeld dat Nederland de eerste drie wedstrijden verliest, dan nog ben je vrij om oranje bij de laatste vier landen te zetten. Ok je uiteindelijke winnaar hoeft niet een van de laatste vier te zijn.

Wed je op meerdere paarden, zal je kans op een hoge score wel afnemen, maar je bent er helemaal vrij in.

bewerkt door 8BG
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het mogelijk dat alles in Nederland altijd om voetbal draait, zelfs Geocaching?!

 

Hee Henkie!

 

Persoonlijk ben ik ook geen voetballiefhebber. Bekers, Leagues, vandalisme, het zal allemaal wel.

Wat me wel aanspreekt is het maken van schemaatjes, scorelijsten, beetje rommelen met Excel. In de wetenschap dat andere mensen (zelfs geocachers) vast wel een gokje willen wagen hebben we twee jaar geleden een pooltje georganiseerd.

Dat vond ik zelf leuk om bij te houden en zodoende dit jaar weer een balletje opgeworpen, een balletje door aardig wat mensen enthousiast is gevangen. Dus dit jaar weer.

Klein lichtpuntje: zoals bij bijna alles in dit land hoef je er niet per se aan mee te doen. Het zou leuk zijn -hoe meer zielen hoe meer vreugd immers- en het kost niets.

Heb je geen zin, dan niet. Dan wens ik je veel plezier met je geocachehobby. In elk geval zal het de komende maanden in het bos waarschijnlijk een stuk minder druk zijn ;) .

WK Pool cache hattem is diverse malen gelogd als found maar geen fromulier ingevuld. Dat zijn echte cachers :punk: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WK Pool cache hattem is diverse malen gelogd als found maar geen fromulier ingevuld. Dat zijn echte cachers :punk: .

Dat is idd nogal vreemd, in Zoetjewouden was ik de 5e vinder of zo, maar er had pas 1 iemand gewed! Wel een beetje flauw hoor, vul dan iets raars in of zo als je er geen verstand van hebt. (Wat me eigenlijk zou verbazen, er zijn toch 16 miljoen oranje kenners in nl? ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is idd nogal vreemd, in Zoetjewouden was ik de 5e vinder of zo, maar er had pas 1 iemand gewed! Wel een beetje flauw hoor, vul dan iets raars in of zo als je er geen verstand van hebt. (Wat me eigenlijk zou verbazen, er zijn toch 16 miljoen oranje kenners in nl? ;) )

Ja, gelijk heb je. Een beetje variatie zou voor de organisatie wel leuk zijn :punk:

Wel veel Brazilië ingetypt de laatste dagen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het mogelijk dat alles in Nederland altijd om voetbal draait, zelfs Geocaching?!

 

Klein lichtpuntje: zoals bij bijna alles in dit land hoef je er niet per se aan mee te doen. Het zou leuk zijn -hoe meer zielen hoe meer vreugd immers- en het kost niets.

Heb je geen zin, dan niet. Dan wens ik je veel plezier met je geocachehobby. In elk geval zal het de komende maanden in het bos waarschijnlijk een stuk minder druk zijn ;) .

 

Jullie snappen natuurlijk wel dat ik de boel even wilde chargeren ;)

Ik heb zelf niet zo veel met voetbal maar ik wens jullie natuurlijk veel succes met de poolcache :blink:

En voor mij is het voordeel idd dat het dan niet zo druk in het bos is en ik mijn score eens flink kan opkrikken met wat inhaalacties :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja, de WKpoulecaches... dat moet ik snel even gaan doen!

Ik vind het een superintitiatief :D

 

8BG en de andere cacheleggers: bedankt... Ik zal er gauw eentje bezoeken zodat ik ook mee kan doen... (Ik ben wel een voetbalfanaat :blink: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een beetje flauw hoor, vul dan iets raars in of zo als je er geen verstand van hebt. (Wat me eigenlijk zou verbazen, er zijn toch 16 miljoen oranje kenners in nl?  )

 

Nou, reken mij in ieder geval maar niet bij die 16 miljoen :blink:

En als ik tegen zo'n cache aan mocht lopen (wat er morgen trouwens dik in zit), dan zal ik 'm loggen als gevonden, meer niet. Voetbal interesseert me nl geen r**t, dus ik laat de 'kenners' gewoon lekker de prijzen :D

bewerkt door MCMAL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn geen echte voetbalfans. Maar 26 juni 1988 is wel een belangrijke datum voor ons, door die ene wedstrijd hebben wij elkaar leren kennen.

Dus af en toe genieten we wel van het oranje sfeertje.

 

Is er een link of manier om op te zoeken waar deze caches liggen? (of heb ik daar over heen gelezen?)

 

Gr. Lydia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...