Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst
Hier in FF wel, na een paar alarmbelletjes  :beerchug:  Security schermpje even 'yes' aanklikken, inloggen en klaar. Er wordt wel een pop-up tegen gehouden.

Waar is die 'security' dan goed voor als je toch meteen YES gaat klikken?

Is het niet veilig, dan maar niet.

En kan het alleen met IE, dan maar niet. IE is in mijn ogen onveilige software, vergeleken andere browsers..

Nico

Geplaatst
Hier in FF wel, na een paar alarmbelletjes  :beerchug:  Security schermpje even 'yes' aanklikken, inloggen en klaar. Er wordt wel een pop-up tegen gehouden.

Waar is die 'security' dan goed voor als je toch meteen YES gaat klikken?

Is het niet veilig, dan maar niet.

En kan het alleen met IE, dan maar niet. IE is in mijn ogen onveilige software, vergeleken andere browsers..

Nico

Helemaal mee eens, de link vanaf de NL-site zoals die er nu staat, ziet er niet echt veilig uit (helaas pindakaas :)). Ik heb het opgelost door dit linkje in de taakbalk van FF te hangen:

http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/ircnet/irc.cgi

Geeft rechtstreeks toegang naar IRC zonder software download.

Geplaatst

Dat kan FF, maar dan zit je wel op een andere server en in een andere chatroom. Ga je daar naar #geocaching.nl, zit je niet daar waar waar "wij" zitten en die hier op het forum wordt bedoeld ;)

Jij gaat naar irc.xs4all.nl en "wij" zitten op irc.quicknet.nl

Geplaatst (bewerkt)
Jij gaat naar irc.xs4all.nl en  "wij" zitten op irc.quicknet.nl

Je hebt helemaal gelijk. Ze zijn inderdaad verschillend. Dan is het linkje altijd te gebruiken voor #geocaching ;)

bewerkt door Team Firefox
Geplaatst

Ik zie dat de chatpagina is aangepast, maar errug welkom voel ik me nog niet zo ... :beerchug:

ban.jpg

Inloggen lukt vervolgens ook niet ... :lol:

Geplaatst (bewerkt)
Na ja het is toch wel duidelijk Peetee je hebt een BAN..... :lol:

Jaaaah, dat vind jij wel leuk hè? :beerchug::yes:

bewerkt door Peetee
Geplaatst
Inloggen moet via de GeoChat link (rechtboven, elke forum pagina).

Alleen forummembers hebben directe toegang.

Dat is precies wat ik heb gedaan, Geoman. Ik ben via het forum naar de chat gegaan. Er gaat dus nog iets niet helemaal zoals het zou moeten ... :beerchug:

Geplaatst
Dat is precies wat ik heb gedaan, Geoman. Ik ben via het forum naar de chat gegaan. Er gaat dus nog iets niet helemaal zoals het zou moeten ... :lol:

Geoman is even heel druk.

Via de msn gaat een gerucht dat sommige team leden er ook niet in komen.... :beerchug:

Geplaatst

Members en sommige teamleden hebben idd geen toegang :beerchug:

Modjes en admins wel. (Vandaar dat het niet opviel)

Heeft duidelijk iets met rechten te maken.

Ik duik er even in. Als het weer ok is geef ik hier een gil.

Excuses voor het ongemak.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...