Spring naar bijdragen

TOPO KAARTEN VOOR NEDERLAND !! YES !


Aanbevolen berichten

Het is eindelijk zover.

 

Garmin brengt waarschijnlijk nog voor deze kerst TOPOGRAFISCHE kaarten op de markt voor de Garmin Gps ontvangers..

 

De prijs zou rond de 130 euro zijn voor de cd..

 

Eindelijk eindelijk...... dit zijn de kaartjes waar ik zo lang op heb moeten wachten... en ja het wachten wordt beloond...

 

 

Wordt vervolgt.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is eindelijk zover.

 

Garmin brengt waarschijnlijk nog voor deze kerst TOPOGRAFISCHE kaarten op de markt voor de Garmin Gps ontvangers..

 

De prijs zou rond de 130 euro zijn voor de cd..

 

Eindelijk eindelijk...... dit zijn de kaartjes waar ik zo lang op heb moeten wachten... en ja het wachten wordt beloond...

 

 

Wordt vervolgt.......

Mag ik weten waar je de informatie vandaan haalt?

Op de site van Garmin kan ik niets terug vinden :thumbup:

Ruud :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik ontving onlangs de volgende reactie nadat ik er een vraag over had gesteld:

 

 

"Geachte heer Jacobs,

 

Voor Nederland is dit toponederland. Momenteel zijn wij nog druk bezig met de ontwikkeling van dit product, iniddels in de eindfase. Wij verwachten dit product begin 2006 te kunnen leveren.

 

Mvgr,

 

Hein Voortman

Technisch Commercieel Adviseur

Sailtron BV"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik ontving onlangs de volgende reactie nadat ik er een vraag over had gesteld:

 

 

"Geachte heer Jacobs,

 

Voor Nederland is dit toponederland. Momenteel zijn wij nog druk bezig met de ontwikkeling van dit product, iniddels in de eindfase. Wij verwachten dit product begin 2006 te kunnen leveren.

 

Mvgr,

 

Hein Voortman

Technisch Commercieel Adviseur

Sailtron BV"

 

Spelbreker ?? nee helemaal niet... Het is het bewijs dat het gaat komen en ach ik wacht al jaren op die kaartjes.. kunnen die 2 maandjes ofzo er nog wel bij ! hihi

 

Tralalalala... ik ben zo blij ik ben zo blij !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Het is eindelijk zover.

 

Garmin brengt waarschijnlijk nog voor deze kerst TOPOGRAFISCHE kaarten op de markt voor de Garmin Gps ontvangers..

 

De prijs zou rond de 130 euro zijn voor de cd..

 

Eindelijk eindelijk...... dit zijn de kaartjes waar ik zo lang op heb moeten wachten... en ja het wachten wordt beloond...

 

 

Wordt vervolgt.......

 

Kan iemand een uitspraak doen over hoe recent het kaartmateriaal is?

Ik heb al berichten gehoord over niet te vinden snelwegen die al 3 jaar volop in gebruik zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is eindelijk zover.

 

Garmin brengt waarschijnlijk nog voor deze kerst TOPOGRAFISCHE kaarten op de markt voor de Garmin Gps ontvangers..

 

De prijs zou rond de 130 euro zijn voor de cd..

 

Eindelijk eindelijk...... dit zijn de kaartjes waar ik zo lang op heb moeten wachten... en ja het wachten wordt beloond...

 

 

Wordt vervolgt.......

 

Kan iemand een uitspraak doen over hoe recent het kaartmateriaal is?

Ik heb al berichten gehoord over niet te vinden snelwegen die al 3 jaar volop in gebruik zijn.

 

Kaartjes zijn "matig" actueel. Een jaar of 4 zullen ze wel oud zijn. Natuurlijk wel een gemiste kans.... Bij mij in de omgeving missen ook een groot aantal rotondes die er al jaren liggen. Maar goed dat je er niet mee kunt navigeren. Voor wandelen en fietsen is ie echter nog ruimschoots voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...