Spring naar bijdragen

Kaart van Europa


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Is Google Earth geen optie, of trap ik nu een open deur in?

 

Ja, dat snap ik ook niet. Google earth met de gecaching.com 'plugin' werkt fantastisch.

 

Of moet je daar premium member voor zijn?

 

Jan

 

Volgens mij moet je er inderdaad Premium Member voor zijn.

 

Google Earth met GC plugin werkt inderdaad mooi maar.......

Is niet echt een kaart te noemen. Voor USA gebruikers zijn er misschien nog acceptabele details maar kijk eens in NL. Wazig tot zeer wazig.

Ga er daarbij ook nog eens wegen en/of spoorwegen over heen projecteren en er klopt werkelijk niets meer van.

Google Earth is leuk................................. voor er bij.

 

Ger@ld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een een paar opmerkingen over de kaart.

De kaart op de Duitse site van geocaching.de toont geen gc.com caches meer. Zodoende heb ik daarvoor de Buxley kaart gekozen.

Ukraine: ik dacht dat die op de Russische kaart is meegenomen maar ik vind het lastig om dat uit hun overzichtkaart op te maken want die staat getekend in Russisch perspectief en dan ziet de wereld er ietsje anders uit dan ik normaal zie. En Cyrillisch schrift is niet mijn sterkste kant. Is er een deskundige in de zaal?

Vele kleine landjes (aan de Finse golf en op de Balkan) hebben geen eigen gc site dan wel geen eentje met kaarten. Ook Buxley heeft van die landen geen kaarten.

Een oplossing zou zijn om onder die landjes dan maar de Europa kaart van Buxley te schuiven zodat je in ieder geval wat caches 'in de buurt' kan aanklikken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij moet je er inderdaad Premium Member voor zijn.

 

Google Earth met GC plugin werkt inderdaad mooi maar.......

Is niet echt een kaart te noemen. Voor USA gebruikers zijn er misschien nog acceptabele details maar kijk eens in NL. Wazig tot zeer wazig.

Ga er daarbij ook nog eens wegen en/of spoorwegen over heen projecteren en er klopt werkelijk niets meer van.

Google Earth is leuk................................. voor er bij.

 

Ger@ld.

 

hm, daar ben ik het niet helemaal mee eens.

 

Het ligt er natuurlijk aan waarvoor je kaart wil gebruiken. Als je echt detail wil hebben zijn de kaart van .nl en .de ook niet echt duidelijk. Dat zijn ook alleen maar kaarten die een indicatie geven waar de caches liggen.

 

Afwijking tov de werkelijke plaats hebben de caches ook op de .nl kaarten.

 

Maar goed, je vind inderdaad sneller een plaats terug in de getekende kaarten vergeleken met de kaarten van google earth, zeker als je wat meer inzoomt. Daar staat tegenover dat googleearth wel voor de hele wereld zo'n beetje te gebruiken is. Voor mij voor een vakantie meer dan voldoende.

 

Maar goed, meningen verschillen (gelukkig).

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

404 Not Found

The requested URL '/site/maps/_visualiser_maps.php' was not found on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

 

thttpd-TOF

 

 

Deze bovenstaande foutmelding krijg ik als ik op Frankrijk of Andorra druk!

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

 

 

NB nu is mijn Frans niet zo goed, maar ik begrijp hieruit dat de site in onderhoud is. ;)

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...