Spring naar bijdragen

Kaart van Europa


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bij mij geeft deze linj geen foutmelding in firefox. Heb je wel de nieuwste versie en plugins. Voor duitsland kun je deze ook nog een proberen. Cacheatlas

 

 

Groetjes

Ik heb de laaste versie. Welke plugins heb ik nodig. Ik heb de indruk dat in cacheatlas (wat er mooi uitziet) niet alle caches staan :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij geeft deze linj geen foutmelding in firefox. Heb je wel de nieuwste versie en plugins. Voor duitsland kun je deze ook nog een proberen. Cacheatlas

 

 

Groetjes

Ik heb de laaste versie. Welke plugins heb ik nodig. Ik heb de indruk dat in cacheatlas (wat er mooi uitziet) niet alle caches staan :angry: .

 

Kijk even via:

 

- extra

- opties

- webfuncties

- alles aanvinken (5 vinkjes)

 

En dan moet het gewoon werken :thumbup:

 

Zo niet, dan een eventuele router er tussenuit halen of anders even je firewall uitschakelen. Lukt het dan wel, dan zal je daar iets in moeten gaan wijzigen, want dan heb je dit probleem zeer hoogstwaarschijnlijk op meerdere site's.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk even via:

 

- extra

- opties

- webfuncties

- alles aanvinken (5 vinkjes)

 

En dan moet het gewoon werken  :thumbup:

 

Zo niet, dan een eventuele router er tussenuit halen of anders even je firewall uitschakelen. Lukt het dan wel, dan zal je daar iets in moeten gaan wijzigen, want dan heb je dit probleem zeer hoogstwaarschijnlijk op meerdere site's.

Had ik al goed staan. De kaart van schwarzwald werkt nu goed. Die van geocaching.de en cacheatlas.de zijn de stipjes (bij mij) niet aanklikbaar. Het lijkt mij daarom ook beter om de kaart van de jongens uit het Zwarte Woud te linken aan Duitsland op de europses kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed en practisch .

Ben ik blij mee.

 

Nog een verzoek: ik mis nog link naar de caches op bijv. Canarische eilanden = spaans , portugese eilanden zoals Madeira en ..... ... .

Etc. : dus eilanden die niet direct in de nabijheid van het bijbehorende land liggen en dus nu niet op de kaart staan !

 

Is dat ook te regelen ?

 

Bvd. :thumbup:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik al goed staan. De kaart van schwarzwald werkt nu goed. Die van geocaching.de en cacheatlas.de zijn de stipjes (bij mij) niet aanklikbaar. Het lijkt mij daarom ook beter om de kaart van de jongens uit het Zwarte Woud te linken aan Duitsland op de europses kaart.

 

Via geocaching.de kan je de rode en witte stipjes wel aanklikken en de caches bekijken, alleen er is iets raars mee. Als je nl. op het regiokaartje klikt gaat die hier terug naar de Europa kaart. Kijk je onderaan in je werkblak dan zie je 'geocaching.de' staan. Klik je deze aan dan kom je wel op de juiste kaart en zijn de caches wel te bekijken. Beetje raar deze omweg, maar het werkt :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat met de duitse kaart ligt er aan dat ze op dit moment niet spidern kunnnen bij GC.COM

 

Toch wel geinig dat bijna alle europese landen geen problemen hebben met de wijzigingen binnen .com maar de duitsers "mit den Handen im Haren sitzen". :angry:

 

Reintje en Prof. :thumbup:

Formidabel.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via geocaching.de kan je de rode en witte stipjes wel aanklikken en de caches bekijken, alleen er is iets raars mee. Als je nl. op het regiokaartje klikt gaat die hier terug naar de Europa kaart. Kijk je onderaan in je werkblak dan zie je 'geocaching.de' staan. Klik je deze aan dan kom je wel op de juiste kaart en zijn de caches wel te bekijken. Beetje raar deze omweg, maar het werkt  :thumbup:

Volgens mij moet je het volgende doen. Klik in het menu Interaktive Karte. Er verschijnen dan regiokaarten. Klik hier in het vakje met het +-teken en je krijgt de detailkaart. Klik dan op een rose ( :thumbup: ) of wit stipje en je krijgt de cache tevoorschijn. Maar geen caches van .com :angry: . Daarom lijkt mij deze kaart niet geschikt om deze voor de Europa kaart te gebruiken. Ik wil alleen maar caches van geocaching.com en niet van opencaching.com en navicache.com. Zou Reintje dit kunnen aanpassen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Handig overzicht en inderdaad kunnen hier wat linkjes uit de favorieten, scheelt weer ruimte :angry: . Reintje en collega Y. Lupardi zijn druk geweest.

Maar even tussendoor. Doet Buxley alweer helemaal mee met de updates vanuit geocaching.com pot? Het laatste (negatieve) geluid stamt van 5 maart 2005. Oftewel zijn de kaarten van Buxley up-to-date?

Voor nu: :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]Doet Buxley alweer helemaal mee met de updates vanuit geocaching.com pot? Het laatste (negatieve) geluid stamt van 5 maart 2005. Oftewel zijn de kaarten van Buxley up-to-date?

Voor nu:  :crybaby:

 

Yup, Buxley is weer up to date. De strubbelingen zijn rechtgestreken (Ausgebügelt).

Als ik bv. een kaart bij hem ga viewen dan staat er boven (b.v.):

Norway Caches

as of 02 November 2005

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een verzoek: ik mis nog link naar de caches op bijv. Canarische eilanden = spaans , portugese eilanden zoals Madeira  en ..... ... . 

Etc.  : dus eilanden die niet direct in de nabijheid van het bijbehorende land liggen en dus nu niet op de kaart staan !

 

Is dat ook te regelen ?

 

Bvd.  :crybaby:

 

Geopatra.

Voor Madeira en de Azoren heb je de volgende mogelijkheid:

Klik op Portugal zelf en vlak onder de kaart die dan verschijnt kun je naar de eilanden doorklikken.

(Maps are also available for the Azores, Madeira, and Spain.)

 

Verder weer een uiterst welkome uitbreiding van .nl

 

Reintje en co dank hiervoor. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]Doet Buxley alweer helemaal mee met de updates vanuit geocaching.com pot? Het laatste (negatieve) geluid stamt van 5 maart 2005. Oftewel zijn de kaarten van Buxley up-to-date?

Voor nu:  :)

 

Yup, Buxley is weer up to date. De strubbelingen zijn rechtgestreken (Ausgebügelt).

Als ik bv. een kaart bij hem ga viewen dan staat er boven (b.v.):

Norway Caches

as of 02 November 2005

 

Ik mis er wel 1 op Lesbos Griekenland. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...