Team Gelaen Geplaatst 3 november 2005 Share Geplaatst 3 november 2005 Is Google Earth geen optie, of trap ik nu een open deur in? <{POST_SNAPBACK}> Ja, dat snap ik ook niet. Google earth met de gecaching.com 'plugin' werkt fantastisch. Of moet je daar premium member voor zijn? Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 3 november 2005 Share Geplaatst 3 november 2005 Bugje: de link van Oekraine leidt naar een Russische site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 3 november 2005 Auteur Share Geplaatst 3 november 2005 Bugje: de link van Oekraine leidt naar een Russische site. Ik heb even wat zitten kijken, maar volgens mij staat de Oekraïne ook op die Russische kaart. Mijn Russisch is niet zo goed dat ik dat zeker weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 3 november 2005 Share Geplaatst 3 november 2005 Is Google Earth geen optie, of trap ik nu een open deur in? <{POST_SNAPBACK}> Ja, dat snap ik ook niet. Google earth met de gecaching.com 'plugin' werkt fantastisch. Of moet je daar premium member voor zijn? Jan <{POST_SNAPBACK}> Volgens mij moet je er inderdaad Premium Member voor zijn. Google Earth met GC plugin werkt inderdaad mooi maar....... Is niet echt een kaart te noemen. Voor USA gebruikers zijn er misschien nog acceptabele details maar kijk eens in NL. Wazig tot zeer wazig. Ga er daarbij ook nog eens wegen en/of spoorwegen over heen projecteren en er klopt werkelijk niets meer van. Google Earth is leuk................................. voor er bij. Ger@ld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 november 2005 Share Geplaatst 4 november 2005 Een een paar opmerkingen over de kaart. De kaart op de Duitse site van geocaching.de toont geen gc.com caches meer. Zodoende heb ik daarvoor de Buxley kaart gekozen. Ukraine: ik dacht dat die op de Russische kaart is meegenomen maar ik vind het lastig om dat uit hun overzichtkaart op te maken want die staat getekend in Russisch perspectief en dan ziet de wereld er ietsje anders uit dan ik normaal zie. En Cyrillisch schrift is niet mijn sterkste kant. Is er een deskundige in de zaal? Vele kleine landjes (aan de Finse golf en op de Balkan) hebben geen eigen gc site dan wel geen eentje met kaarten. Ook Buxley heeft van die landen geen kaarten. Een oplossing zou zijn om onder die landjes dan maar de Europa kaart van Buxley te schuiven zodat je in ieder geval wat caches 'in de buurt' kan aanklikken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 4 november 2005 Share Geplaatst 4 november 2005 Een een paar opmerkingen over de kaart.De kaart op de Duitse site van geocaching.de toont geen gc.com caches meer. Zodoende heb ik daarvoor de Buxley kaart gekozen. <{POST_SNAPBACK}> Waarom niet de kaart van www.cacheatlas.de of http://geocaching.schwarzwald.de/map.php ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 4 november 2005 Share Geplaatst 4 november 2005 Volgens mij moet je er inderdaad Premium Member voor zijn. Google Earth met GC plugin werkt inderdaad mooi maar....... Is niet echt een kaart te noemen. Voor USA gebruikers zijn er misschien nog acceptabele details maar kijk eens in NL. Wazig tot zeer wazig. Ga er daarbij ook nog eens wegen en/of spoorwegen over heen projecteren en er klopt werkelijk niets meer van. Google Earth is leuk................................. voor er bij. Ger@ld. <{POST_SNAPBACK}> hm, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het ligt er natuurlijk aan waarvoor je kaart wil gebruiken. Als je echt detail wil hebben zijn de kaart van .nl en .de ook niet echt duidelijk. Dat zijn ook alleen maar kaarten die een indicatie geven waar de caches liggen. Afwijking tov de werkelijke plaats hebben de caches ook op de .nl kaarten. Maar goed, je vind inderdaad sneller een plaats terug in de getekende kaarten vergeleken met de kaarten van google earth, zeker als je wat meer inzoomt. Daar staat tegenover dat googleearth wel voor de hele wereld zo'n beetje te gebruiken is. Voor mij voor een vakantie meer dan voldoende. Maar goed, meningen verschillen (gelukkig). Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 november 2005 Share Geplaatst 4 november 2005 [...]Waarom niet de kaart van www.cacheatlas.de of http://geocaching.schwarzwald.de/map.php ? Ja die ziet er zeer goed bruikbaar uit. Coen? Doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 4 november 2005 Auteur Share Geplaatst 4 november 2005 Ja die ziet er zeer goed bruikbaar uit. Coen? Doen? Staat al live. Ook schreef iemand iets slims om op de achtergrond de Buxley Europa op te nemen. Heb ik ook maar meteen gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 4 november 2005 Share Geplaatst 4 november 2005 Ja die ziet er zeer goed bruikbaar uit. Coen? Doen? Staat al live. Ook schreef iemand iets slims om op de achtergrond de Buxley Europa op te nemen. Heb ik ook maar meteen gedaan. <{POST_SNAPBACK}> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
den Duit Geplaatst 4 november 2005 Share Geplaatst 4 november 2005 Hier hebben wij iets aan!!! Te gek De Duitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 1 december 2005 Share Geplaatst 1 december 2005 (bewerkt) Ik zie bij Spanje dat de kaart van Brillig nog gebruikt word, er is tegenwoordig ook deze. Gr Twinlife 1 december 2005 bewerkt door Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 1 december 2005 Share Geplaatst 1 december 2005 (bewerkt) 404 Not Found The requested URL '/site/maps/_visualiser_maps.php' was not found on this server. -------------------------------------------------------------------------------- thttpd-TOF Deze bovenstaande foutmelding krijg ik als ik op Frankrijk of Andorra druk! Gr Twinlife NB nu is mijn Frans niet zo goed, maar ik begrijp hieruit dat de site in onderhoud is. 1 december 2005 bewerkt door Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 1 december 2005 Auteur Share Geplaatst 1 december 2005 Ik ben dit weekend even druk met Sint perikkelen. Maandag zal ik de zaak even aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 2 december 2005 Share Geplaatst 2 december 2005 Ik ben dit weekend even druk met Sint perikkelen. Maandag zal ik de zaak even aanpassen. <{POST_SNAPBACK}> Het is je vergeven Rein.... Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden