Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het Cairnteam hecht grote waarde aan deze cache, gezien de bijzondere ligging. Wij hopen dan ook van harte dat iemand bereid is hem over te nemen. Mocht blijken dat niemand zich aandient, dan zijn wij uit ideële overwegingen bereid deze cache onder onze hoede te nemen.

De huidige positie van de ammobox is ons onbekend. Aan ons vorige bezoek aan het eiland hebben wij de indruk overgehouden dat het vinden van een veilige verstopplek niet eenvoudig kan zijn. We vrezen daarom met deze Pampus-cache een zorgenkindje aan onze collectie toe te voegen. Maar voor de goede zaak zijn we bereid ons in te spannen. Al laten we de eer gaarne aan een andere liefhebber. We hopen dat iemand de vinger opsteekt.

We horen het wel.

Geplaatst

Heb niet zoveel tijd/mogelijkheden om regelmatig op pampus een kijkje te nemen.

Misschien kan hij het handigste door iemand uit Muiden worden overgenomen?

Geplaatst

Het probleem zit 'm waarschijnlijk in de bereikbaarheid. Maar kan de beheerder hem niet onder zijn beheer nemen? Of ligt hij daar volgens de oude regeling ;) ?

Wanneer je er een dik nieuw logboek in stopt kun je weer jaren vooruit, zo vaak wordt ie niet bezocht :dribble: .

Pampus heeft ons in ieder geval altijd al tot de verbeelding gesproken, en we zullen daar ook zeker nog eens gaan kijken :lol1: .

• 1 month later...
Geplaatst
[...]

Pampus heeft ons in ieder geval altijd al tot de verbeelding gesproken, en we zullen daar ook zeker nog eens gaan kijken ;) .

Mijn vader heeft daar ook het een en ander beleefd. Dat was omstreeks 1955. Zie maar:

plrob36.jpg

Geplaatst
De eerste krabbels hebben we vanmiddag in het nieuwe log gezet. Morgen is de laatste dag om de cache nog dit jaar te loggen!

Ik kom er dit jaar dus echt niet meer aan toe, maar voor volgend jaar staat hij mooi op de agenda als een hoge prioriteit "To Do".. :thumbup:

Nico.

• 1 month later...
Geplaatst (bewerkt)
Die wil ik ook nog steeds eens doen.

Toch maar eens gaan kijken daar. :P

Eowyn en / mogen NIET mee, dat is de reden waarom wij hem niet hebben gedaan. Alle andere supercache's van Badnews wel

bewerkt door MegaHeks
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...