BigFurryMonster Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Ik wil graag caches uploaden naar mijn GPS-r, maar in plaats van de naam van het waypoint (GC####) wil ik graag een (afkorting van) de naam van de cache. Ik heb dit een tijdje met het programma GSAK gedaan, maar ik vind de interface niet echt gebruiksvriendelijk. Ook komen er "nag screens" die steeds langer aanhouden. GSAK is voor mij dus niet zo praktisch. Zijn er andere opties beschikbaar om codes in namen om te zetten?
Twinlife Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Ik werk hier meestal mee, url invullen en de WP namen aanpassen en klaar. Gr Twinlife
De Roode Loper Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Ook komen er "nag screens" die steeds langer aanhouden. GSAK is voor mij dus niet zo praktisch. <{POST_SNAPBACK}> Gewoon laten registreren voor een kleine vergoeding en weg zijn de "nagscreens" .
BigFurryMonster Geplaatst 16 september 2005 Auteur Geplaatst 16 september 2005 Het idee is eigenlijk dat ik meerdere WPs tegelijk kan converteren, en dat ik dat niet met de hand hoef te doen. De GPS Coordinate Grabber lijkt hier niet aan te voldoen
De Roode Loper Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 (bewerkt) Registratie van GSAK kost (maar) éénmalig $ 20,00. 16 september 2005 bewerkt door De Roode Loper
team astronaut Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Werken via internet en verder zoeken..... url kan ik nu ff niet plaatsen
LTeunis Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Werken via internet en verder zoeken..... url kan ik nu ff niet plaatsen <{POST_SNAPBACK}> huh? lteunis
dmace Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Werken via internet en verder zoeken..... url kan ik nu ff niet plaatsen <{POST_SNAPBACK}> huh? lteunis <{POST_SNAPBACK}> Slappe dag vandaag? Dit zag ik ook al in een ander topic Enne, 20 dollar besparen en jezelf de tandjes zoeken? Die 15 euro is nog niet eens een kwart tank benzine tegenwoordig.
de Roode Lantaarn Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Ik sluit me volledig bij de vorigen aan: GSAK registreren. Het meest universeel toepasbaar stukje Geocaching gereedschap. Vul maar eens in bij het scherm wat je krijgt na de opdracht Send to GPS: ipv %code &smart=6 (of 8 als je meer karakters kwijt kan) In het regeltje description format (als je GPS dit toelaat) heb ik bijvoorbeeld nog staan: %typ=2%con=2 %dif %ter %Name %typ=type cache %con=type container %dif=difficulty (1 tot 5) %ter=terrain (1 tot 5) %name=volledige naam van de cache incl eigenaar. Welke ook leuk zijn is %drop2 geeft hetzelfde als %code minus de eerste twee letters (is altijd GC) Tot slot nog eentje dan %crypt. Geeft de gedecodeerde hint weer op het display van je GPS. Ik kan hier alle codes wel weergeven maar die staan ook allemaal ijn het uitgebreide helpbestand. Dus waarom nog verder zoeken.
Jurgen & Co Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 %drop2 %typ1 %con1 Geeft waypointcode zonder GC Soort cache ( traditonal, Multi) Container ( Micro, regular) Dit heeft als voordeel tov smart dat ieder waypoint eenduidig is. Want anders kan het zijn wanneer je met een team op pad bent ieder een andere naam voor de zelfde cache heeft uit een serie die allemaal mety het zelfde beginnen ( Dreamhunt 1, Dreamhunt 2,et).
Nico Bartels Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Werken via internet en verder zoeken..... url kan ik nu ff niet plaatsen <{POST_SNAPBACK}> Pff, zet dan geen bericht.. Het is echt geen wedstrijd hoor.. Nico.
Jurgen & Co Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 (bewerkt) http://forum.geocaching.nl/index.php?s...870entry65870 Thnx.... is de vraag ook alweer opgelost!!!Groeten van de jongste forumlid!!! 12 jaar 4 maanden en 2 dagen <{POST_SNAPBACK}> Verklaard dit misschien iets? 16 september 2005 bewerkt door Jurgen & Co
BigFurryMonster Geplaatst 17 september 2005 Auteur Geplaatst 17 september 2005 Groeten van de jongste forumlid!!! Je zou toch verwachten dat ze op de lagere school het verschil tussen 'de' en 'het' al wel hebben geleerd... Dank voor de tips! Ik zoek nog even door naar iets gebruiksvriendelijk(er)s (dit is subjectief hoor), maar misschien kan ik toch niet om dat GSAK heen...
Merel Geplaatst 17 september 2005 Geplaatst 17 september 2005 Gartrax heeft een mogelijkheid om bestanden om te zetten en op dat ogenblik beperkt ook de naam te wijzigen. Laten vallen van de GC is er echter niet bij wel combinaties van Name, Code en Owner, met lengte bepaling van het geheel. Zeer makkelijk, maar zoals gezegd beperkt.
BigFurryMonster Geplaatst 17 september 2005 Auteur Geplaatst 17 september 2005 Oh! Kun je uitleggen hoe??
Aanbevolen berichten