Spring naar bijdragen

Streetpilot i2/i3 Benelux


Aanbevolen berichten

Opnieuw 2 nieuwe navigatie-apparaatjes van Garmin in de Streetpilot-serie:

 

pt-spi202a.jpg

Streetpilot i2 Benelux (monochroom) € 300,-- (all-in)

en de

pt-spi304a.jpg

Streetpilot i3 Benelux (kleur) € 400,-- (all-in)

 

Leuke gadgets o.a.:

- City Select 7 Benelux voorgeinstalleerd.

- 3-D perspectief of 2-D vogelvlucht weergave van de kaart

 

Al iemand die er ervaring mee heeft?? :thumbdown:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Opnieuw 2 nieuwe navigatie-apparaatjes van Garmin in de Streetpilot-serie:

 

pt-spi202a.jpg

Streetpilot i2 Benelux (monochroom) € 300,-- (all-in)

en de

pt-spi304a.jpg

Streetpilot i3 Benelux (kleur) € 400,-- (all-in)

 

Leuke gadgets o.a.:

- City Select 7 Benelux voorgeinstalleerd.

- 3-D perspectief of 2-D vogelvlucht weergave van de kaart

 

Al iemand die er ervaring mee heeft?? :D

 

Ziet Er Machtig Mooi Uit, Maar Als Ik Eenmaal Auto Kan Rijden Zijn Er Natuurlijk Veel Mooiere :crybaby: Geintregeerd In De Vooruit Van Mijn Porsche :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opnieuw 2 nieuwe navigatie-apparaatjes van Garmin in de Streetpilot-serie:

 

<knip>

 

Leuke gadgets o.a.:

- City Select 7 Benelux voorgeinstalleerd.

- 3-D perspectief of 2-D vogelvlucht weergave van de kaart

 

Al iemand die er ervaring mee heeft?? :crybaby:

Als City Select 7 Benelux voorgeinstalleerd staat dan krijg je dus geen City Select 7 Benelux mee om op de computer te installeren! :thumbdown:

Lijkt mij alleen geschikt voor de H&R, dat is toch niets een auto accu meenemen in de rugzak?

Echter eerlijk gezegd gaat de introduktie van dit soort dd5 achtige aparaten een beetje langs mij heen, daar ik de Quest al een tijdje in mijn bezit heb.

Wat ik nog wel overweeg aan te schaffen is een GPS60 met elektronisch kompas en een simpele pda voor de route beschrijvingen.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij alleen geschikt voor de H&R, dat is toch niets een auto accu meenemen in de rugzak?

 

Hij werkt ook op 2 AA batterijen. Maar verder lijkt hij me niet echt geschikt voor het cachen. Niet op gebouwd (waterdicht e.d.) maar er zullen ook geen geocaching-features op zitten. Enkel geschikt voor autonavigatie, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij alleen geschikt voor de H&R, dat is toch niets een auto accu meenemen in de rugzak?

Hij werkt ook op 2 AA batterijen. Maar verder lijkt hij me niet echt geschikt voor het cachen. Niet op gebouwd (waterdicht e.d.) maar er zullen ook geen geocaching-features op zitten. Enkel geschikt voor autonavigatie, denk ik.

'T is gewoon een concurrent voor een pda met dd5. :thumbdown:

D'r staat Garmin op, maar het ding heeft niets te maken met de outdoor aparatuur van Garmin.

Het is meer voor de verwende automobilist die een aktie modelletje gekocht heeft zonder navigatie systeem.

Ach, binnenkort is de brandstof toch niet meer betaalbaar of op de bon en dan hebben we allemaal een glanzende voiture voor de deur staan zonder dat we ermee kunnen rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik ben van Roemenië, maar zal ik in het nederlands proberen (is dat mogelijk in het engels?)

 

Dus, weet iemand als ik "City Select Europe Deluxe V6 full unlock" samen met een Ique 3600 hebt, kan ik de StreetPilot I3 met dit laandkaart gebruiken (als "second unit unlock")?

Ik weet dat de StreetPilot I3 de NT (new technology) laandkaart gebruikt. Weet iemand als dit apparaat kan een "normale" - City Select Europe, niet NT - laandkaart laden en gebruiken?

 

Dank U

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ik ben van Roemenië, maar zal ik in het nederlands proberen (is dat mogelijk in het engels?)

 

Dus, weet iemand als ik "City Select Europe Deluxe V6 full unlock" samen met een Ique 3600 hebt, kan ik de StreetPilot I3 met dit laandkaart gebruiken (als "second unit unlock")?

Ik weet dat de StreetPilot I3 de NT (new technology) laandkaart gebruikt. Weet iemand als dit apparaat kan een "normale" - City Select Europe, niet NT - laandkaart laden en gebruiken?

 

Dank U

 

 

als zwaartekracht een kromming van tijd en ruimte is gecreered door golven afkomstig van materie wat zijn wij dan ? :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van Roemenië, maar zal ik in het nederlands proberen (is dat mogelijk in het engels?)

 

Dus, weet iemand als ik "City Select Europe Deluxe V6 full unlock" samen met een Ique 3600 hebt, kan ik de StreetPilot I3 met dit laandkaart gebruiken (als "second unit unlock")?

Ik weet dat de StreetPilot I3 de NT (new technology) laandkaart gebruikt. Weet iemand als dit apparaat kan een "normale" - City Select Europe, niet NT - laandkaart laden en gebruiken?

 

Dank U

 

 

als zwaartekracht een kromming van tijd en ruimte is gecreered door golven afkomstig van materie wat zijn wij dan ? :thumbdown:

 

Als zwaartekracht een kromming van tijd en ruimte is, gecreëerd door golven afkomstig van materie, en wat we dan zijn?

 

Heel simpel, gezien de maatregel die ik al tegen je genomen heb, daarbij optellend dit soort onzin: verbannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...