Spring naar bijdragen

Forumgebruikers met kleurverschil in naam


gretzky

Aanbevolen berichten

Wat betekent het kleurtje onderaan bij de namen van forum gebruikers?

Als je ze met de muis streelt dan is betrokkene aan het lezen.

 

Ongetwijfeld is deze vraag al 100 x gesteld maar ik ben van nature niet zo handig met zoekfuncties (wel lastig als je hobby hier uit bestaat)

 

Groeten Gretzky

bewerkt door gretzky
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

BLAUW is gewoon forumlid

GROEN is gewoon forumlid die een donatie doet in de vorm van € 10,00 of meer aan Geocaching.nl; dus niet persé premium member bij geocaching.com, dat staat er los van.

PAARS zit in het bestuur van de Stichting Geocaching Nederland en/of is moderator op het forum.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

BLAUW is gewoon forumlid

GROEN is gewoon forumlid die een donatie doet in de vorm van € 10,00 of meer aan Geocaching.nl; dus niet persé premium member bij geocaching.com, dat staat er los van.

PAARS zit in het bestuur van de Stichting Geocaching Nederland en/of is moderator op het forum.

 

 

Hartstikke bedankt voor deze info

Het is dus eigenlijk net een soort karate met de zwarte band als hoogst haalbare.

 

Je ziet ook meteen dat ondergetekende krenterig is , ik heb het schaam rood al op de kaken. Nu maar hopen dat half caching NL kleuren blind is

bewerkt door gretzky
Link naar opmerking
Deel via andere websites

BLAUW is gewoon forumlid

GROEN is gewoon forumlid die een donatie doet in de vorm van € 10,00 of meer aan Geocaching.nl; dus niet persé premium member bij geocaching.com, dat staat er los van.

PAARS zit in het bestuur van de Stichting Geocaching Nederland en/of is moderator op het forum.

 

 

En dan heb je ook nog zwart. ;)

 

 

Gr Twinlife ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En volgens mij heb je ook nog een kleur als je een "ban"hebt op het forum,mik meende mij zoiets te herinneren. ;)

Jij en ik weten uit ervaring dat als je geband bent, dat je niet meer op het forum kunt kijken! :P

 

;) Zou Y***a hier nog wel eens kijken? ;) ;)

 

**** EDIT BY MODJE: naam van privé persoon noemen is zonder medeweten daarvan niet toegestaan, mijn beste Hendrik ****

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En volgens mij heb je ook nog een kleur als je een "ban"hebt op het forum,mik meende mij zoiets te herinneren. ;)

Jij en ik weten uit ervaring dat als je geband bent, dat je niet meer op het forum kunt kijken! :P

 

;) Zou Y***a hier nog wel eens kijken? ;) ;)

Ach ja, die. Weet je, die is nooit verbannen geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) Zou Y***a hier nog wel eens kijken? ;)

Ach ja, die. Weet je, die is nooit verbannen geweest.

Jawel hoor!

Die naam staat wel in de lijst met van gebruikers die geband zijn! ;)

En volgens mij heb je ook nog een kleur als je een "ban"hebt op het forum,mik meende mij zoiets te herinneren. ;)

Hebben jij en ik uhm...

Maar volgens mij is dat de kleur ROOD. Alleen kan niemand die ooit zien, behalve admins. Rara chocoladevla, hoe weet ik dat

Jouw alterego was er toen ook bij! :P bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jij en ik uhm...  ;)  Maar volgens mij is dat de kleur ROOD. Alleen kan niemand die ooit zien, behalve admins. Rara chocoladevla, hoe weet ik dat 

 

 

Rara hoe kan ik dat dan weten, ik meende echt dat ik het een keer gezien heb, oa bij de naam Y***a. ;)

 

Maar wat mij betreft kan dit draadje dicht, alle kleuren zijn behandelt en om oude koeien uit de sloot te halen heb ik eigenlijk ook geen belang bij.

En zeker niet bij de naam die JdB noemt. ;)

 

 

Gr Twinlife ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jij en ik uhm...  :blush:  Maar volgens mij is dat de kleur ROOD. Alleen kan niemand die ooit zien, behalve admins. Rara chocoladevla, hoe weet ik dat 

Rara hoe kan ik dat dan weten, ik meende echt dat ik het een keer gezien heb, oa bij de naam Y***a. ;)

Dat kan volgens mij echt niet, want toen ik geband was, kon ik echt niet inloggen.

Jouw tip was toen om de de cookies weg te gooien.

Maar wat mij betreft kan dit draadje dicht, alle kleuren zijn behandelt en om oude koeien uit de sloot te halen heb ik eigenlijk ook geen belang bij.

Ik weet niet hoe het met oude koeien is, maar oudere wijn is soms wel erg lekker.
En zeker niet bij de naam die JdB noemt. :cry:

Dat was toen wel grappig hoe sommigen direkt als een bok op de haverkist zaten! :P bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...