Spring naar bijdragen

Forumgebruikers met kleurverschil in naam


gretzky

Aanbevolen berichten

]Jawel hoor!

Die naam staat wel in de lijst met van gebruikers die geband zijn! ;)

En waar is die *lijst????* :blush:

Rechts boven het menu "gebruikers" en daarna links onder "toon alle" en daar kun je een keus maken. bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat kan volgens mij echt niet, want toen ik geband was, kon ik echt niet inloggen.

 

Geband? Wanneer kan dat dan gebeuren?

Heb je dan verkeerd ingelogd,iets vreselijks gedaan of is dit is wat met de werking van je pc te maken heeft?

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan volgens mij echt niet, want toen ik geband was, kon ik echt niet inloggen.

 

Geband? Wanneer kan dat dan gebeuren?

Heb je dan verkeerd ingelogd,iets vreselijks gedaan of is dit is wat met de werking van je pc te maken heeft?

Dat kan volgends mij als je je (herhaaldelijk) niet aan de forumregels houd :D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan volgens mij echt niet, want toen ik geband was, kon ik echt niet inloggen.

 

Geband? Wanneer kan dat dan gebeuren?

Heb je dan verkeerd ingelogd,iets vreselijks gedaan of is dit is wat met de werking van je pc te maken heeft?

 

 

Tja dan ben je stout geweest op het forum en krijg je een ban, net zoiets als in de hoek staan on de klas als je stout geweest bent.

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BLAUW is gewoon forumlid

GROEN is gewoon forumlid die een donatie doet in de vorm van € 10,00 of meer aan Geocaching.nl; dus niet persé premium member bij geocaching.com, dat staat er los van.

PAARS zit in het bestuur van de Stichting Geocaching Nederland en/of is moderator op het forum.

.

 

 

Wist ik ook nog niet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geband? Wanneer kan dat dan gebeuren?

Per direct als je willens en wetens illegale software of de zogenaamde kabouterkaarten aanbied op het forum. Per direct bij racistische, facistische en nazistische uitlatingen.

Voorts alleen na vele, vele, veeeeele waarschuwingen.

 

Intussen zijn er meer mogelijkheden om iemand "op het rechte pad" te krijgen, dus bannen is bijna verleden tijd. Als je gebanned bent, heb je geen enkele toegang meer tot het forum; ook geen leestoegang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...