Spring naar bijdragen

fietscache


The cache busters

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hmmm, ga je nog meer gelijke topics starten in dezelfde subforum? Dat heet crossposten en dat doen we hier niet. Zelfs niet buiten dezelfde subfora.

 

Zie de forumregels :thumbup:

 

In ieder geval verwijder ik een van de twee.

 

En wat je vraag betreft, heb je de zoekfunctie al geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, ga je nog meer gelijke topics starten in dezelfde subforum? Dat heet crossposten en dat doen we hier niet. Zelfs niet buiten dezelfde subfora.

 

Zie de forumregels ;)

 

In ieder geval verwijder ik een van de twee.

 

En wat je vraag betreft, heb je de zoekfunctie al geprobeerd?

 

Ik begrijp dat het niet de bedoeling is dat er 2 dezelfde onderwerpen in het forum staan, echter de 2de was een foutje en ik wist niet hoe ik deze kon verwijderen. :beerchug:

 

Ik heb de zoekfunctie reeds geprobeerd, ik kan echter niet echt het antwoord vinden op mijn vraag.

Is er ergens een plek waar fietscaches geregistreerd staan? Zodat ik ze eenvoudiger kan selecteren?

 

The cache busters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat het niet de bedoeling is dat er 2 dezelfde onderwerpen in het forum staan, echter de 2de was een foutje en ik wist niet hoe ik deze kon verwijderen. ;)

\Hehehe, doen wat velen doen. Editen. er iets anders van maken of gewoon schrijven dat je "return"knop een copy/paste functie erbij heeft gekregen.. Die zien we vanzelf en dan verdwijnen ze maar zo :no:

 

Zie dat Reintje je al op je wenken bediend heeft. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet bij die opmerking van Reintje wel iets bij vertellen...

als iemand daarbij de fiets hebt geselecteerd betekent dit dat de cache met de fiets MAG worden gedaan, maar het wel vaak een gewone cache is. Kort dus voor een fietstocht en soms over slecht befietsbare paden.

 

Mijn eerste cache WWW 1 mag bijvoorbeeld ook met de fiets worden gedaan maar het is alleen aan te bevelen met een mountainbike want het is geen goed verhard fietspad maar gewoon wandelpaden die niet altijd in even goede staat zijn.

Nu heb ik een echte fietscache gepland die langer is en geheel over wegen en fietspaden loopt. Ik heb daarbij alleen een probleem met de toestemming voor plaatsen van de cache. Misschien moet ik die wel in mijn achtertuin neer leggen :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet bij die opmerking van Reintje wel iets bij vertellen...

als iemand daarbij de fiets hebt geselecteerd betekent dit dat de cache met de fiets MAG worden gedaan, maar het wel vaak een gewone cache is. Kort dus voor een fietstocht en soms over slecht befietsbare paden.

 

Gerichter zoeken dmv de minimale lengte te vergroten, en traditional caches uit te vinken scheelt dan toch ook al een hele hoop?

 

Al zul je altijd uitzonderingen houden. Maar meestal leest men toch ook de cache zelf voordat je hem gaat doen? En dan zie je al snel of iets de moeite waard is.

Ook zijn fietscaches soms te voet leuker om te doen. Bijvoorbeeld de "hulpverleners-cache" in Enkhuizen. Die is eigenlijk om te fietsen, maar ook prima te voet te doen. Je ziet dan veel meer, en (uiteraard) duurt ook wat langer.

 

edit: Naar aanleiding van dit topic ook bij mijn eigen cache vermeld dat deze plek onderdeel is van een oficieele fietsroute. :beerchug:

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...