Spring naar bijdragen

Het Geldersch Landschap maakt bekend....


Mumzle

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een bedankje voor de mensen die zich hier voor ingezet hebben :thumbup: .

 

Nu eerst lekker op vakantie en in Duitsland gaan cachen. Daarna ga ik contact opnemen met GL hoe het nu verder gaat m.b.t. het plaatsen van caches. De Veluwe zal er wat stipjes bij krijgen :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook het Geldersch Landschap maakt nu op haar site bekend dat geocaching absoluut geen taboe is, in de door haar beheerde gebieden. Persoonlijk vind ik dat er een mooi stukje is geplaatst.

 

Klik hier om het stukje direct te kunnen lezen.

 

 

Bedankt, voor al het werk dat is verricht!

 

Ik ben al in discussie over drie verschillende gebieden van GL om daar een route neer te leggen. Helaas is het vakantietijd en wil e opzichter een keer meelopen dus moeten we even wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank! Ik hoop dat dit verschijnsel zich als een virtuele olievlek zal uitbreiden over geheel Nederland. :thumbup:

 

Ik ga morgen twee weken naar Engeland (gewoon wandelen, niet cachen omdat ik bij het boeken nog geen cacher was).

Wanneer ik terug kom dan hoop ik dat deze olievlek zich richting Brabants Landschap heeft uitgebreid zodat ik daar een leuke cache kan plaatsen. Ten zuiden en oosten van mijn woonplaats is het nog erg leeg qua caches en er mogen er dus wel meer bij. Ik heb al bijna goedkeuring voor mijn eerste cache, dit zou dan nummer 2 worden (bijna 10 km verderop).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

@ TuuronTour

 

Ik weet dat er toch een paar toestemmingen zijn bij het Zuidhollandse Landschap.

Ik hoop binnenkort met hen verder te kunnen gaan aangaande een overeenstemming v.w.b. geocaching in hun gebieden.

Maar ik heb het momenteel erg druk, waardoor ik nog (steeds) niet kan zeggen wanneer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ TuuronTour

 

Ik weet dat er toch een paar toestemmingen zijn bij het Zuidhollandse Landschap.

Ik hoop binnenkort met hen verder te kunnen gaan aangaande een overeenstemming v.w.b. geocaching in hun gebieden.

Maar ik heb het momenteel erg druk, waardoor ik nog (steeds) niet kan zeggen wanneer.

 

Klopt, ik had ook zo'n cache als voorbeeld genoemd in mijn mail. En ik heb ze terloops erop gewezen dat Gelders en Utrechts Landschap inmiddels een beleid hadden ontwikkeld (onder voorwaarden goedkeuren e.d.). Nu ga ik maar gewoon het forum in de gaten houden voor nieuwe ontwikkelingen. Mumzle nog heel veel succes met je lobby-werk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...