Spring naar bijdragen

Wie wil mijn 2 caches omg. Nijverdal overnemen?


leokrabbendam

Aanbevolen berichten

Beste geocachers,

 

In de zomer van 2004 zijn we geëmigreerd naar Zweden. (Je weet wel, het land waar je -bijna nooit- toestemming hoeft te vragen :) om een cache neer te leggen. Laat staan leges betalen voor een vergunning :( )

 

Het is dus nu, mild uitgedrukt, wat lastig om mijn twee caches in NL te onderhouden. En dat wordt nu wel nodig, gezien de laatste post bij Dickerdack.

 

Het gaat om :

 

Dickerdack en Toestemming ?...!?!

 

Ik zoek nu iemand die beide caches wil overnemen. Overigens, deze caches liggen hier met toestemming van Staatsbosbeheer. (En nee, ik heb destijds geen leges betaald :eek: ) Vind ik niemand binnen enkele weken, dan ben ik helaas gedwongen de caches te archiveren; dat zou me bijzonder spijten maar ja.....

 

Overigens hebben we hier in Zweden pas sinds een week weer een fatsoenlijke Internet aansluiting, dus heb ik niet al die tijd kunnen antwoorden op vragen over deze caches. Mijn welgemeende verontschuldigingen daarvoor!

 

En ik heb ook ruim een jaar niet gechached. Maar daar gaat nu verandering in komen, ihier n dit geocachers paradijs!

 

Ik ben benieuwd naar eventuele reakties

 

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben beide caches gelopen vorig jaar, en hebben daar hele leuke herinneringen aan. Het zou inderdaad zonde zijn als deze mooie routes (en met name "Toestemming") zouden verdwijnen. We hopen dan ook oprecht dat de adoptie gaat lukken. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leo,

als tukker uit de omgeving van Nijverdal wil ik jou caches wel 'adopteren'.

Hoe kom je trouwens in Zweden terecht (en dan bedoel ik niet met de auto  :(  )

 

 

Nou, dat is wel een hele snelle reaktie....

 

Ik heb nu een hoop te doen, maar kom er z.s.m. op terug. Hopelijk vandaag nog. En, alvast bedankt he! :)

 

Leo

 

(En Pentagram : bedankt voor de lovende woorden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lovende woorden over deze twee caches sluit ik me direct bij aan. Toestemming is een hele mooie route en Dickerdack was leuk.

Geweldig dat er direct iemand is die hem over kan en wil nemen. TheLegend, top :)

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste geocachers,

 

In de zomer van 2004 zijn we geëmigreerd naar Zweden.

Heee hallo dan.

Hoe gaat ie? Man we hebben je al ik weet niet hoe lang gemist (Zal wel vanaf zome 2004 zijn :eek: )

 

ff offtopic hoor, man hoe kom je daar verzeild? Verschillende forumleden hebben je zo nu en dan geroepen en gemaild.

 

Overigens hebben we hier in Zweden pas sinds een week weer een fatsoenlijke Internet aansluiting, dus heb ik niet al die tijd kunnen antwoorden op vragen over deze caches.  Mijn welgemeende verontschuldigingen daarvoor!
Geaccepteerd. Tja je kunt niet alles hebben in Zweden.

 

En ik heb ook ruim een jaar niet gechached.  Maar daar gaat nu verandering in komen, ihier n dit geocachers paradijs!
Tja, dat is perfect. Houd ons op de hoogte en log zo nu en dan eens in hier op het forum.

 

Als je caches dichterbij zouden liggen had ik er wel belang bij.

 

Helaas komen ook wij zo goed als niet aan het cachen toe meer. Ik geloof dat we vanaf januari al 2 0f 3 caches hebben gedaan :(

 

Groet'n uut Suud Barsjé, doe weist wel, dat dörpie bie Emmm'n, in de buurt van Daol'n :)

 

Ik kan niets, maar ik ben daar wel heel erg goed in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NOu dan nog maar een off topic ! :no:

onze tb ligt al een hele tijd in Zweden en misschien komt daar verandering in nu jullie er zitten! :D

 

In iedergeval veel cache plezier en zoals ik lees zal het overnemen van de caches geen probleem zijn

 

Toppie :blush:

 

groetjes inkesa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moderator ! Er is hier duidelijk spake van off-topic g****  :no: ! Ingrijpen!

 

(me terdege realiserend dat deze reactie ook weer  :blush: is)

 

Klopt helemaal. :blush:

 

Op aandringen van hulpmoderator Micky hierbij het verzoek aan iedereen, ook Kruimeldief, om weer ontopic te gaan en te blijven.

Kruimeldief, privéberichten doe je maar via email of PB. :angry:

Bij voorbaat dank :D

 

Ik had vroeger zoveel vrienden, dat zelfs mijn beste vriend niet wist wie ik was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben veel belangstelling voor het overnemen van 1 of 2 caches... Wonen in Apeldoorn, dus Nijverdal is prima een paar keer per jaar te bezoeken voor onderhoud... Bovendien... dit jaar op vakantie naar Zweden! S :blush: upergaaf; wij hopen daar vele mooie caches te lopen...

 

Team VDE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mede cachers,

 

ik ben blij verrast door de vele reakties, in dit forum en via persoonlijke mail. Allereerst natuurlijk de aanbiedingen om mijn twee caches over te nemen. Ik ben blij dat dit gaat lukken en dat deze twee (al zeg ik 't zelf: toch niet de slechtste) caches kunnen blijven bestaan.

 

Anderzijds: nu moet ik gaan kiezen wie dat gaat worden. Tot op heden vijf (5) aanbiedingen gehad. Tsjaaaa... hoe nu verder? Welk criterium toepassen om te kiezen wie Dickerdack en Toestemming?...!?! "mag" overnemen.....

Ik denk nu dat de geografische afstand het beste (en ook meest objectieve) criterium is: wie het dichtst bij woont wordt het.

Ik zal er nog een nachtje overslapen, maar ook ben ik erg geïnteresseerd in jullie mening hierover ! Welk criterium zouden jullie toepassen?

Trouwens, weet iemand hoe dat precies in z'n werk gaat, caches op een andere naam zetten in de database? Hawkeyes? Heb even snel gezocht maar kon niks vinden. Wie kan me verder helpen?

 

Erg leuk ook om te horen, wederom via forum en mail dat sommigen mij toch een beetje gemist hebben. Hartverwarmend :no: , eerlijk gezegd!

 

We hebben net vanmiddag, een tikje eerder dan verwacht, vrienden uit Nederland op bezoek gekregen dus ik kan niet te lang achter 't beeldscherm zitten.

 

Maar heel kort:

Ik moest wel even slikken toen ik zag dat Kruimeldief (HA DIE KRUIMEL!!!!) nu moderator is geworden.....

Waar is de tijd gebleven, dat je eindeloos offtopic kon ouwehoeren (daar was Kruimel heel sterk in),

de tijd dat GPSsen nog kolengestookt waren en dat je je cache soms nog tegen een holenbeer moest verdedigen...

tja, de tijd dat Kruimel nog geen 1000 posts had en dat we een hele nacht hebben zitten OH'en om maar in de buurt van die duizend te komen.. de ochtend daarop waren alle posts weer verwijderd door een moderator: alles vergeefs.

De tijd dat Kruimeldief in de ban was gedaan bij .com.... zelfs een IPban

tja, die tijd...

En nu is 'ie moderator.... :blush: If you can't beat them, get them to join you.. een duivels slimme zet, dat wel! :D

 

 

Maar Micky (wat zijn jullie streng geworden in dat jaar zeg!) je hebt helemaal gelijk: dit is natuurlijk helemaal off topic. Voor diegenen die gëïnteresseerd zijn in onze redenen om naar Zweden te vertrekken, en om weer eens ouderwets lekker te OH en met Kruimeldief zal ik een nieuw draadje beginnen in het offtopic gedeelte van het forum. Maar nu efffu niet, want ik moet nu echt even aandacht gaan schenken aan mijn gasten!!! (ze hebben een fles whisky :blush: meegenomen voor me snap je, en die zijn heel lekker. Helemaal in Zweden !!)

 

Tot gauw op offtopic voor het Zweedse verhaal en in dit draadje voor de adoptie van Dickerdack en Toestemming.

 

Prettige avond nog en SKÅL !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Leo zijn nieuwe caches op de zelfde breedte graad ligt dan die van Vechtdal 7 t/m 10 (worden er nog meer) En zelfs aansluiten tot aan de grens. :blush:

 

Maar Leo veel plezier daar, en dat het je daar goed gaat,

Ha det bra,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij dat je caches bewaard blijven... kunnen wij ze ook een keer lopen. Mijn persoonlijke mening (of laat ik zeggen: waar ik voor zou kiezen..) is dat degene met de meeste "eigen" caches het best gekwalificeerd is om deze twee te adopteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet uiteraard zelf beslissen wie je caches overneemt, maar is degene die het dichtste bij woont nu automatisch ook de meest aangewezen persoon? Doet iemand die op 10 km. afstand woont het vaker of beter dan iemand die 40km verderop woont??? Ik denk dat het meer om motivatie gaat. Wat is afstand nu in Nederland? Zeker voor een cacher... Denk er nog maar eens over na; wij zijn van harte bereid om goed voor één van de caches te zorgen; beiden mag ook...

 

Het wordt tegenwoordig steeds lastiger om een cache te plaatsen. Juist daarom is het wellicht aardig om een team de kans te geven wat nog geen cache heeft. Een diploma of veel ervaring is toch niet echt nodig om een 'doossie met inhoud' te onderhouden?

 

Groeten en veel wijsheid gewenst! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...