Spring naar bijdragen

Noodlijst


Aanbevolen berichten

Maarja wat kunnen de heren en dames van 112 met jou coordinaat? Als jij alleen een coordinaat kan noemen omdat je niet precies kan omschrijven waar je bent. Ik geloof ooit eens gelezen te hebben dat zij daar niks mee kunnen...

 

Al lijkt me dat tegenwoordig vrij simpel opgelost met google maps....weet iemand of dat tegenwoordig nog een probleem is?

 

Het is toch de bedoeling dat je de mensen van 112 wijst op de ceocaching knop 112 zodat zij het coordinaat er zelf in kunnen zetten en daarmee krijgen zij een kaartje met de plek waar jij je bevindt.

Je kunt het zelf ook doen als oefening. probeer maar dan kun je het ook beter uitleggen aan een ander. Oefening maakt kunst, niet dan?

 

gr Tjitte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maarja wat kunnen de heren en dames van 112 met jou coordinaat? Als jij alleen een coordinaat kan noemen omdat je niet precies kan omschrijven waar je bent. Ik geloof ooit eens gelezen te hebben dat zij daar niks mee kunnen...

 

Al lijkt me dat tegenwoordig vrij simpel opgelost met google maps....weet iemand of dat tegenwoordig nog een probleem is?

 

Het is toch de bedoeling dat je de mensen van 112 wijst op de ceocaching knop 112 zodat zij het coordinaat er zelf in kunnen zetten en daarmee krijgen zij een kaartje met de plek waar jij je bevindt.

Je kunt het zelf ook doen als oefening. probeer maar dan kun je het ook beter uitleggen aan een ander. Oefening maakt kunst, niet dan?

 

gr Tjitte

 

Wat stom! Die knop had ik nog nooit gezien... Midden bovenaan de http://geocaching.nl site.

Idd een mooie optie! Goed om te onthouden! Al kan je ze dan bijna gewoon naar http://maps.google.com wijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...