Spring naar bijdragen

Verschil Cityselect_Metroguide


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Volgens mij (correct me if I'm wrong!) is bij Metroguide auto-routing niet mogelijk op de gps. Bij City Select wel.

 

Beiden kunnen routeren op de pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij (correct me if I'm wrong!) is bij Metroguide auto-routing niet mogelijk op de gps. Bij City Select wel.

 

Beiden kunnen routeren op de pc.

 

Als je met auto-route bedoelt dat mapsource ipv een rechte lijn een echte route tussen twee punten berekend, dan doet de Metro-guide dit ook. (roads en recreation doet dit niet, city navigator weer wel.) Ik weet niet hoe dit met City Select zit (die heb ik nl. niet, kan ik dus ook niet checken.

 

Belangrijkste verschil is volgens mij het detail (waarbij Metroguide volgens mij het gedetailleerdst (< lastig woord) is)

 

Edit: Ik moet ook lezen. Op de PC wel, op de gps niet. Dat lijkt te kloppen

bewerkt door Eppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

City Select is ook vaak gemaakt voor alleen speciefieke GPS-en, en daar heb je dan ook een aparte code voor nodig. Metroguide vraagt niet om zo'n code, maar upload gewoon de data.

CS begint te zeuren dat het niet de goede GPS is. Uploaden gaat dan wel, maar je GPS laat geen kaarten zien.

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij (correct me if I'm wrong!) is bij Metroguide auto-routing niet mogelijk op de gps. Bij City Select wel.

 

Beiden kunnen routeren op de pc.

 

Tip: Met Metroguide kun je ook autorouten op je GPS (mits je Gps dit kan natuurlijk).

Je moet de kaarten dan uploaden met sendmap of nog handiger met img2gps(dit is de schil die om sendmap is heengebouwd)!

 

Wanneer je upload met Mapsource werkt het niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de (mapsource)cityselect kun je over de weg naar een punt navigeren. Een WP of straat+huisnummer. Als je GPSr ervoor geschikt is krijg je de aanwijzingen op je display i.p.v. stemgestuurd. Garmin noemt dit autorouting. Een volwaardig navigatiesysteem dus voor bijv. motor, fiets, evt auto.

Inderdaad de benodigde kaarten vanaf je pc in je GPSr laden.

 

De (mapsource)metroguide kan wel een route maken over de weg, maar geeft je niet de navigatie-aanwijzingen.

 

Kaarten zijn van beide hetzelfde, op je pc zie je eigenlijk geen verschil.

 

groeten,

Nachtbraker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De (mapsource)metroguide kan wel een route maken over de weg, maar geeft je niet de navigatie-aanwijzingen.

 

 

Metroguide geeft je ook navigatie aanwijzingen :lol1: . Zie mijn vorige post (#6) .

Na het uploaden op deze wijze kun je niet meer op adressen navigeren, wel van Wp naar Wp.

bewerkt door theyeti
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...