Peetee Geplaatst 1 oktober 2002 Share Geplaatst 1 oktober 2002 Ik ben van zins binnenkort mijn rail-actief kaart maar weer eens te verlengen. Wie kent caches die goed per spoor of per bus vanaf het station goed bereikbaar zijn ? Aan de rode of blauwe stippen is dat wat minder goed te zien ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 oktober 2002 Share Geplaatst 1 oktober 2002 Ik ga alsvolgt te werk: ik klik een interessante cache aan. Op de page kijk ik op het mapsource kaartje. Ik zoem in. Dan pak ik het dikke boek 'stratengids' en zoek een nabijgelegen straat op als Mapsource er geen eentje geeft (heel zelden maar) . Dan naar http://www.9292ov.nl/ surfen en een geschikte trein/bus verbinding laten zoeken van voordeur tot voordeur. (Cache/=voordeur helaas. ) En je kan alle haltes en overstappen van je buslijn zien (en uitprinten) zodat je onderweg geen verdwaal-gevoel hoeft te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 1 oktober 2002 Share Geplaatst 1 oktober 2002 De volgende caches van het Cairnteam zijn goed bereikbaar per openbaar vervoer: - Ins Blaue Hinein (gegevens buslijn / coords halte op de cachepagina) - Moddermonster (idem) - Beide Hoge Veluwe-caches (bus 110, uitstappen HV halte centrum) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 2 oktober 2002 Share Geplaatst 2 oktober 2002 Pink Cache Nr. 1 "Golfen?" is te bereiken met de bus 159 naar St.Michielsgestel vanuit 's-Hertogenbosch. De bus stopt bij de pomp op het plein. En de biertjes op het terras zijn lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baflobill Geplaatst 2 oktober 2002 Share Geplaatst 2 oktober 2002 De cache 'Agricola's doos' begint in het centrum van Baflo, wat een treinverbinding heeft met Groningen. Vanaf het station van Baflo is het ongeveer 5 minuten lopen naar het startpunt. Zie je ook nog eens een mooi stukje Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flapper Geplaatst 2 oktober 2002 Share Geplaatst 2 oktober 2002 De caches rondom Ommen (Vechtdal en bv mijn : hoe eerde[r] hoe beter) zijn goed te bereiken met de trein naar Ommen. Een kaartje uitprinten en lopen maar. ( helaas geen drive-in wat deze betreft, maar het is de wandeling zeker waard!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 2 oktober 2002 Share Geplaatst 2 oktober 2002 De volgende van onze geocaches rond Haarlem zijn erg goed met het openbaar vervoer te bereiken: OASE - bus 90 richting Den Haag vanaf NS Heemstede-Aerdenhout. Uitstappen bij Ingang OASE/Waterleiding van de Amsterdamse Waterleiding Duinen. OOSTERPLAS - De ingang Duin en Kruidberg van het Nationaal Park Zuid-Kennemerland ligt op 500 meter lopen vanaf NS-station Santpoort-Noord. THIJSSE´s WISH TRILOGY - zie onder Oosterplas, welke een onderdeel van de Trilogie is. ROCK & ROLL - Vanaf NS Amsterdam-Sloterdijk bus 82 richting IJmuiden nemen. Uitstappen bij halte Snow Planet - ARCHIVED Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 oktober 2002 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2002 Bedankt voor de tips allemaal ! Ik kan voorlopig even vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 27 april 2003 Share Geplaatst 27 april 2003 En als je caches wil gaan zoeken met de trein dan is er een nieuwe mogelijkheid bij: op een station een OV-fiets huren voor 2,50 per dag. Je moet wel lid van de OV-fietsclub worden van te voren. Stations die mee doen zitten vooral in de randstad (ook Haarlem), maar volgende maand komen er plekken in Twente bij. Zie maar bij: www.ov-fiets.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 28 april 2003 Share Geplaatst 28 april 2003 Ook Pure Fiction is per bus bereikbaar, al moet je zelf even uitzoeken welke bus. Het is namelijk een puzzelcache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 28 april 2003 Share Geplaatst 28 april 2003 Onze K3 is cache is prima per OV te doen, vanaf Nijmegen CS zijn er talloze bussen die stoppen bij het Radboud Ziekenhuis. Ook onze Waterzuiveringsinstallatie is prima te lopen vanaf station Ede-Wageningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 28 april 2003 Share Geplaatst 28 april 2003 wij deden laatst een rondje amsterdam: te voet en met tram/bus/metro - VOC cache (er zijn nog genoeg VOC plekken in Adam te vinden) - Dam webcam - Lang Parkeren - Urban #1 - Overtoom webcam - Treasure Island en als hij weer terug is kun je ook nog Bordeaux doen. Met wat geluk pik je ook nog een TB op. Leuke oogst voor een dagje cachen met het OV. en kijk dan onderweg ook uit naar Kedeng Kedeng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cavedude Geplaatst 3 mei 2003 Share Geplaatst 3 mei 2003 Ik reis ook per ov...ik vind het erg prettig als er bij een cache ook gewoon dit soort info staat. Er zijn volgens mij genoeg mensen die geen auto of rijbewijs hebben en toch willen geocachen ! Gouda's Sleutelhanger Cache is ook per ov te bereiken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden