Spring naar bijdragen

Weer een nieuwe optie


Aanbevolen berichten

Zit ik even een cache voor komend (lange) weekend uit te zoeken, valt mijn oog opeens op weer een nieuwe optie op de cachepagina:

havent.gif

 

Kan je gelijk je gevonden caches eruit filteren.

 

tot cache,

team Wij Drie :thumbdown:

bewerkt door Wij Drie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit kan overigs ook als je "Kaart van Nederland" opstart. Dan staat er rechts daarvan een kolom waar ook de optie "niet gevonden" op staat. Deze klik je aan, dan ( dit is een beetje omslachtig vind ik zelf) Klik je bovenaan de taakbalk vorige aan en dan nogeens "niet gevonden". Dan krijg je al je niet gevonden caches op een kaart. Hier kan je dan weer een streek uit selecteren. Zo zijn wij tenminste steeds onze omgeving "leeg" aan het maken.

Corrie :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ik even een cache voor komend (lange) weekend uit te zoeken, valt mijn oog opeens op weer een nieuwe optie op de cachepagina:

havent.gif

 

Kan je gelijk je gevonden caches eruit filteren.

 

tot cache,

team Wij Drie  :cry:

Dat is perfect gedaan door die gasten, en dat terwijl ze deze optie niet eens aangekondigd hebben. Het begint steeds meer erop te lijken dat ze Reintje gaan na-apen ...... Of Reintje is ze net steds een slag voor omdat hij voorkennis heeft van hun plannen? :thumbdown:

Nu nog een keer gaan cachen zodat we er ook wat aan hebben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit kan overigs ook als je "Kaart van Nederland" opstart. Dan staat er rechts daarvan een kolom waar ook de optie "niet gevonden" op staat. Deze klik je aan, dan ( dit is een beetje omslachtig vind ik zelf) Klik je bovenaan de taakbalk vorige aan en dan nogeens "niet gevonden". Dan krijg je al je niet gevonden caches op een kaart. Hier kan je dan weer een streek uit selecteren. Zo zijn wij tenminste steeds onze omgeving "leeg" aan het maken.

Corrie  :thumbdown:

Yep, maar dat is op een andere site. gc.com kent "de Kaart van Nederland" niet. Jij hebt het over een optie van gc.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is perfect gedaan door die gasten, en dat terwijl ze deze optie niet eens aangekondigd hebben.

 

Och, de optie &f=1 erachter zetten in de html-link werkte altijd al hoor. Maar wel handig dat ze dat nu zelf ook in hun linkje hebben opgenomen... :thumbdown:

 

Grtz,

M.

bewerkt door mgr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit kan overigs ook als je "Kaart van Nederland" opstart. Dan staat er rechts daarvan een kolom waar ook de optie "niet gevonden" op staat. Deze klik je aan, dan ( dit is een beetje omslachtig vind ik zelf) Klik je bovenaan de taakbalk vorige aan en dan nogeens "niet gevonden".

Die extra klik is bij jou nodig om je aan te moedigen de eigenschappen van jou cache "Oud Reemster Heide" in te vullen. Als het mee zit kom je namelijk uit op de pagina waar dat kan. Als je die invult ga je direct naar je niet gevonden kaart.

 

Bij anderen is die klik ook nodig vanwege andere caches waar geen eigenschappen van zijn ingevuld. Binnenkort krijg je daar persoonlijk mail over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...