Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Onderweg met de auto naar 'n cache LET je behalve op het verkeer :cry: ook op je GPSr dan (vlakbij de cachelokatie) na een scherpe bocht gebeurt er vanalles tegelijk; je kompas begint te draaien, de afstand loopt op, er is een smalle brug voor je en net nadat je deze gepaseert bent komt er een dikke auto met volle snelheid op je af. Ik was al aan het afremmen omdat ik aan de andere kant van de brug moest zijn en denk door ruimte te maken voor die maniak ;) iets of wat van de berm te kunnen gebruik maken (niet dus :blink: ) en schuif een smalle richel niets in zodat er nog maar twee wielen kontakt met de weg hebben. Geprobeert er in z'n achteruit weer op de weg te komen maar dan klapt de wagen zodanig om dat er nog maar een wiel op de weg staat, als ik uit stap begint de wagen voorover te hellen en dat ene wiel hangt in de lucht. Door op de kofferbak te gaan hangen/zitten voorkom ik dat de wagen verder afglijdt, gelukkig krijg ik wat later hulp van een paar fietsers, die het allemaal hadden zien gebeuren; maar de auto kregen we niet terug op de weg.

Weer wat later stopt er een SUV en die biedt ook zijn hulp aan, met een kabel, veel ongevraagd advies, veel zweet luktte het om weer op het asfalt te komen waarna na enige uitleg en veel gelach :lol1: de tocht naar de cache kon worden voortgezet.

met dank ;) aan de onbekende helpers, mvg MariSun.

bewerkt door MariSun
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Drenthe heden middag,

Gezocht , automobilist rijden in een donkere auto/welke vergeten is enige eigendommen van de tank maatschapij tijdig lost tekoppelen van zijn auto mobiel. Uit onderzoek is gebleken dat hij reeds weer heeft afgeleverd bij de rechtmatige eigenaar. Hier voor hulde. Echter hij is tot heden dit vergeten te vermelden in dit topic.

Voor de overige cachers/automobielisten geven we graag het volgende advies. Mocht u bij het weg rijden van een tankstation opmerken dat wild vreemde mensen naar u wuiven. Denk dan even heb ik de slang wel terug gehangen.

Geplaatst

Vorig jaar in Tsjechie:

We hadden in 'the middel of knowhere' een cache gezocht. Toen we bij de auto kwamen wilde die met geen mogelijkheid meer starten. Zie het voor je: zondagmiddag Noord-Tsjechie..... Wij via mobiel de Nederlandse hulpcentrale gebeld. Waar staat u? Dat konden wij daar midden in het bos ook niet zo goed duiden. De gps bracht uitkomst. We gaven de coordinaten door en 'men zou kijken wat men voor ons kon doen'. Een kwartiertje later werden we terug gebeld. De hulptroepen hoefden gelukkig niet helemaal uit Praag te komen, maar waren gevonden in Melnik. Ongeveer anderhalf uur later kwam de hulpdienst aan rijden, die onze auto weer op gang kreeg. De volgende dag in de garage werd de oorzaak van het probleem ontdekt. Shame, shame. We hadden aan de grens benzine getankt, ipv diesel. We zullen dat noooooit meer doen.

Geplaatst

Als ik ga cachen haal ik onderweg vaak een kopje koffie bij een benzinepomp. Daarbij moet je weten dat ik rijd in een Citroën Berlingo bestelauto, en die hebben zo'n handige bekerhouder in de klep van het handschoenenvakje.

Zo kom ik op een mooie zondagmiddag dus een keer met mijn koffie uit de shop van het benzinestation, loop naar de rechterkant van de auto, doe de deur open en zet de koffie in de bekerhouder in de klep van het handschoenenvakje.

Ik loop om de auto heen om aan de linkerkant van de auto in te stappen. Onderweg denk ik aan allerlei dingen, maar ben ik allang niet meer met mijn gedachten bij de koffie.

Ik stap in mijn auto, zie in een flits dat het klepje van het handschoenenvakje open staat en geef het op hetzelfde moment een lel om het zo dicht te meppen.

Op het moment dat ik de koffie door de auto zie vliegen vraag ik me verbijsterd af hoe een mens zo stom kan zijn ... :thumbup:

Geplaatst
Als ik ga cachen haal ik onderweg vaak een kopje koffie bij een benzinepomp. Daarbij moet je weten dat ik rijd in een Citroën Berlingo bestelauto, en die hebben zo'n handige bekerhouder in de klep van het handschoenenvakje.

Zo kom ik op een mooie zondagmiddag dus een keer met mijn koffie uit de shop van het benzinestation, loop naar de rechterkant van de auto, doe de deur open en zet de koffie in de bekerhouder in de klep van het handschoenenvakje.

Ik loop om de auto heen om aan de linkerkant van de auto in te stappen. Onderweg denk ik aan allerlei dingen, maar ben ik allang niet meer met mijn gedachten bij de kofie.

Ik stap in mijn auto, zie in een flits dat het klepje van het handschoenenvakje open staat en geef het op hetzelfde moment een lel om het zo dicht te meppen.

Op het moment dat ik de koffie door de auto zie vliegen vraag ik me verbijsterd af hoe een mens zo stom kan zijn ... :thumbup:

mist alleen een foto van de ravage :thumbup: LOL

Geplaatst
Op het moment dat ik de koffie door de auto zie vliegen vraag ik me verbijsterd af hoe een mens zo stom kan zijn ... :dribble:

Noem het stom, je krijgt me er vreselijk mee aan het lachen :nono:

Gelukkig heb ik bekerhouders in het middenconsole, net naast de handrem.

En daar zal me dat niet gebeuren :lol1:

Geplaatst
Je zal als je een noodstop moet maken, maar ipv aan je handrem, aan je koffie trekken....

Een noodstop maken met je handrem... :nono: Ik kan het je niet aanraden. Trek dan maar aan de koffie. :lol1:

Net even de omgevallen koffie van mijn bureau geveegd...maar dat had even niets met cachen te maken :dribble:

Geplaatst

Ik loop om de auto heen om aan de linkerkant van de auto in te stappen. Onderweg denk ik aan allerlei dingen, maar ben ik allang niet meer met mijn gedachten bij de kofie.

Op het moment dat ik de koffie door de auto zie vliegen vraag ik me verbijsterd af hoe een mens zo stom kan zijn ... :nono:

Wat heeft de één na laatste zin van dit bericht mij hardop doen laten schateren... :dribble:

Geplaatst

Als ik dit zo lees heb ik nog mazzel gehad. Ben alleen een keer flink aangevallen door een braamstruik.

(wist je dat die dingen bijten?) ;)

Geplaatst

Op het moment dat ik de koffie door de auto zie vliegen vraag ik me verbijsterd af hoe een mens zo stom kan zijn ... :cry:

Wat heeft de één na laatste zin van dit bericht mij hardop doen laten schateren... ;)

......... en dan vooral het woordje "flits" :lol1:

Geplaatst

Op het moment dat ik de koffie door de auto zie vliegen vraag ik me verbijsterd af hoe een mens zo stom kan zijn ... :cry:

Wat heeft de één na laatste zin van dit bericht mij hardop doen laten schateren... ;)

Niet alleen jou. Ik heb letterlijk de tranen over mn wangen lopen van t lachen. Zie t hele gebeuren zo voor me (dit "ongelukje" van die koffie zou overigens ook typisch iets voor mij kunnen zijn). Grandioos opgeschreven hier-o.

Dank voor dit kostelijk vermaak :lol1:

k Hoop dat je er achteraf toch zelf ook om kunt lachen.

Proost ;)

da97c9dab1780eb7d7b7c9ee81ef3e2c.png

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...