Spring naar bijdragen

Kaarten Spanje


Camelion

Aanbevolen berichten

Ten behoeve van mij vakantie, waar ik ook ga cachen, ben ik op zoek naar 1:25000 of 1:50000 kaarten van de Costa Brava, preciezer, Baai van Rosas. Bij de ANWB kan ik ze niet vinden, en op internet ook niet. Nauwkeuriger dan 1:175000 kan ik niet verkrijgen in NL.

Weet iemand of dat soort detailkaarten te verkrijgen zijn, en zo ja, waar? Papieren kaarten dus, geen digitale.

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze zomer heb ik me ook helemaal naadje gezocht naar kaarten van Spanje. Het was echter geen touristisch berggebied of zo zodat het inderdaad moeilijk te vinden werd. Ook bij zo'n reisboek/kaarthandeltje (In de Schoolstraat in Den Haag, zie ook Raouls linkje) hadden ze alleen kaarten van touristische berggebieden in Spanje. De hele Pyrineeen :D de Sierra Nevada, de Picos en nog wat kleinere gebiedjes. Niks erbuiten. Ik heb het niet gevraagd aan ze, het was namelijk als leuk extra'tje bedoeld, maar je zou ze kunnen bellen. Frankrijk en zo hebben ze wel aardig kompleet liggen en anders wel te bestellen.

Ik zou eerst wat van deze winkeltjes die tot nu toe genoemd zijn bellen, zij weten er alles van af. En in dat soort kleine winkeltjes willen ze nogal eens wat voor je bestellen en moeite voor je doen om klanten te binden...

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...