Spring naar bijdragen

Nieuwe caches


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Hoe kom ik er snel achter dat er in een bepaald gebied een nieuwe cache is geplaatst?

 

Ik ontvang de wekelijkse "100 mijl rondom je huis" cache-notificatie via geocaching.com (da's HEEL veel gebied in zo'n dichtbecached land als Nederland!) maar als ik dan meteen de cache-logs bekijk hebben vaak al meerdere mensen zo'n nieuwe cache gevonden.

 

Hebben zij andere informatie-bronnen die ik niet heb...?

 

BFM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoe kom ik er snel achter dat er in een bepaald gebied een nieuwe cache is geplaatst?

 

Ik ontvang de wekelijkse "100 mijl rondom je huis" cache-notificatie via geocaching.com (da's HEEL veel gebied in zo'n dichtbecached land als Nederland!) maar als ik dan meteen de cache-logs bekijk hebben vaak al meerdere mensen zo'n nieuwe cache gevonden.

 

Hebben zij andere informatie-bronnen die ik niet heb...?

 

BFM

 

Ik denk het... Wanneer je het jezelf makkelijk wilt maken, moet je Premium Member worden van gc.com. Heb ik ook net verleden maand gedaan.

"HANDIG!!" :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderop de Member-pagina van GC.COM is te lezen dat ze met een notification-service bezig zijn voor nieuwe caches in de buurt.

Helaas staat er nog geen datum bij wanneer dit zou moeten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom ik er snel achter dat er in een bepaald gebied een nieuwe cache is geplaatst?

 

Ik ontvang de wekelijkse "100 mijl rondom je huis" cache-notificatie via geocaching.com (da's HEEL veel gebied in zo'n dichtbecached land als Nederland!) maar als ik dan meteen de cache-logs bekijk hebben vaak al meerdere mensen zo'n nieuwe cache gevonden.

 

Hebben zij andere informatie-bronnen die ik niet heb...?

 

BFM

 

Ik denk het... Wanneer je het jezelf makkelijk wilt maken, moet je Premium Member worden van gc.com. Heb ik ook net verleden maand gedaan.

"HANDIG!!" :thumbup:

 

 

Ah! En wat doet dat precies, op dit gebied??

 

 

Tja, en als je premiummember wordt dan kun je bv zoals ik iedere nacht een query via email toegestuurd krijgen met alle maagden van die dag in GPX format.

Als je dus per maand een mailtje krijgt dan kan het dus zijn dat je 6 dagen te laat bent. En.... de caches in het mailtje zijn al een paar dagen ouder dan de week van het mailtje.

Als ik wil kan ik dus iedere nacht/morgen zien welke caches nog maagd zijn en in de regel dus nieuw....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom ik er snel achter dat er in een bepaald gebied een nieuwe cache is geplaatst?

 

Ik ontvang de wekelijkse "100 mijl rondom je huis" cache-notificatie via geocaching.com (da's HEEL veel gebied in zo'n dichtbecached land als Nederland!) maar als ik dan meteen de cache-logs bekijk hebben vaak al meerdere mensen zo'n nieuwe cache gevonden.

 

Hebben zij andere informatie-bronnen die ik niet heb...?

 

BFM

 

 

zonder member kan je via Python cachedetectie een meel krijgen van nieuwe caches en misschien nog wel meer

zo lukt het mij om iedereen voor te blijven

nou ja bijna dan

 

Barny

 

(iedereen die mij probeert te verslaan zakt al snel de moed in de schoenen als ze eenmaal doorhebben dat hun het toch niet lukt) :thumbup::yes::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...