Spring naar bijdragen

Hoe lang cache jij al?


keske27

Aanbevolen berichten

Hallo all.

 

Ik Kees ben benieuwd of er een lijst bestaat waar men op kan kijken hoelang

iemand al aan geocaching doet?

 

Wij doen bijvoorbeeld al aan geocaching sinds october 2002, maar ik heb nog steeds niets kunnen vinden op de site waarover hier iets vermeld staat.

 

Ik zou het leuk vinden dat ik bijv. kan kijken wie er al het langst meedoet

aan geocaching. :P

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. :P

 

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je de gebruikerspagina's bekijkt, en vervolgens (onderaan de pagina) sorteert op inschrijvingsdatum krijg je toch wel een aardige indicatie.

 

Zo valt bv. op dat gr1, ronnie, anne, zuurtje, kapper en stada bij de oudgedienden gerekend kunnen worden.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de gebruikerspagina's bekijkt, en vervolgens (onderaan de pagina) sorteert op inschrijvingsdatum krijg je toch wel een aardige indicatie.

Maar dat is voor het forum, niet voor het caching

 

Kun je indd niks mee de registratie begint pas in januari 2002.(vernieuwd forum) Terwijl de eerste nederlandse geocachers begonnen zijn in het begin van 2001

bewerkt door MegaHeks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De allereerste geocachers hadden een probleem: men moest zelf caches gaan leggen want er was nog niemand anders om dat te doen.

Dus als je de oudste caches weet op te sporen dan weet je dat de makers ook tot de eerste vinders behoorden. En in de oude logs van die oude caches moet je namen aantreffen van beginnende cachers (iedereen was beginner toendertijd in het begin).

En als je geschiedkundig onderzoek wilt doen dan moet je nu eenmaal veel handmatig opzoeken. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een maniertje is om te kijken in de statistieken van gc.nl

Hoe accuraat deze zijn, durf ik niet te zeggen, daar ik niks weet over de ondergrond van GC.com

 

Maar DEZE link vertelt al een hoop :P

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hiervoor genoemde lijst is echter niet compleet (of ik kijk niet goed :P ). Op 22-8-2001 heb ik mijn eerste cache gelogd (Borderline - GC222) en die zie ik niet in deze lijst staan.

bewerkt door doolaard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...