Spring naar bijdragen

offline cache


gpsannes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat wordt dus evn premium member worden of een premium member even heel lief aankijken.

GSAK kan je gratis downloaden, de trail versie kan je 30 dagen gebruiken daarna vraagt ie om een lecentie.

Wat ook goed werkt is de pocket files, je download een programmatje pocket reader for pc en daarmee open je de caches die in je query staan offline.

Je hebt dan de complete cache met logs en alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik doe nixs ander dan gewoon bestand - opslaan als - en stuur dat naar mijn laptop.

Komt keurig aanklikbaar op het scherm makkie

20 30 of 40 geen probleem

ik wil wel premium member worden maar het word mij niet gegunt

(maar dat is een ander draadje)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al bezitster van GSAK, Maar kriijg daar alleen de coordinaten, cachenaam, moeilijkheidsgraad ed. Niet de hele pagina. Wie heeft er voor mij een (ik weet wel niet wat het is) een pocket query file, zodat ik kan zien of het de moeite waard wordt om premium member te worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al bezitster van GSAK, Maar kriijg daar alleen de coordinaten, cachenaam, moeilijkheidsgraad ed. Niet de hele pagina. Wie heeft er voor mij een (ik weet wel niet wat het is) een pocket query file, zodat ik kan zien of het de moeite waard wordt om premium member te worden?

 

 

Je kan op elke cachepagina de zelfde pagina als GPX downloaden. Doe dit en je ziet meteen wat je krijgt (in veelvoud) met een query.

 

 

lteunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het de bedoeling om gewoon de route te bewaren zodat je, als je hem nodig hebt, te kunnen lezen?

 

Volgens mij kan dat heel eenvoudig: Zoek de route uit die je hebben wilt. Klik op:

Make this page print-friendly (no logs)

 

Selecteer deze bladzijde en kopieër hem naar word. Sla dit bestand op onder een duidelijke naam en klaar.

Zo kun je hem altijd weer lezen en zelfs uitprinten als je wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al bezitster van GSAK, Maar kriijg daar alleen de coordinaten, cachenaam, moeilijkheidsgraad ed. Niet de hele pagina. Wie heeft er voor mij een (ik weet wel niet wat het is) een pocket query file, zodat ik kan zien of het de moeite waard wordt om premium member te worden?

 

Is verzonden :dribble: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het de bedoeling om gewoon de route te bewaren zodat je, als je hem nodig hebt, te kunnen lezen?

 

Volgens mij kan dat heel eenvoudig: Zoek de route uit die je hebben wilt. Klik op:

Make this page print-friendly (no logs)

 

Selecteer deze bladzijde en kopieër hem naar word. Sla dit bestand op onder een duidelijke naam en klaar.

Zo kun je hem altijd weer lezen en zelfs uitprinten als je wilt.

 

Dan ben je dus niet up to date er kunnen dingen veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...