Spring naar bijdragen

Afschermen cache pagina


chokotoff

Aanbevolen berichten

Wil je gewoon tekst verbergen op het beeldscherm dan is een simpele truc voldoende.

Letters met dezelfde kleur als de achtergrond.

Werkt ook niet. Door de tekst te selecteren kan je het toch lezen.

Er is een (Amerikaanse) cache waar je alleen een witte cachepagina als aanwijzing krijgt. Is een hoop ophef over geweest in het gc.com forum...

bewerkt door BigBird
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volkomen waar: de tekst kan simpel zichtbaar gemaakt worden.

Maar veel gebruikers komen niet op dat idee, zeker niet als er geen reden bestaat om aan te nemen dat 'ergens' op die page een plek is met onzichtbare text die te selecteren valt.

 

Het wordt mogelijk een beetje off-topic maar misschien is dit handig voor Firefox gebruikers: een encoder/decoder voor tekst op webpages.

Mnenhy Text Codecs

Niet alleen kan je zo versleutelde geocachehints bekijken maar ook simpel eigen tekst versleutelen op vele manieren.

Maar als toepassing voor algemeen gebruik of als bruikbare oplossing in dit specifieke geval: nee, nog teveel mensen gebruiken enkel en alleen de MS Browser IE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om al die reacties te zien, maar het gaat niet om de plaatjes, die mag je van me hebben.

Het gaat om informatie omtrent de cache it self, ik wil niet dat er iemand via de achterdeur de cachecode kraakt.

 

Hmm, dan nog gaat het je niet helpen, al die java-code.

Ben wel benieuwd naar je encrypted code. ;)

Maar je kunt nog zo inventief zijn, dan nog kan men vaak je cache vinden zonder de code te kraken.

Dat was zo bij "De Cock en een Moord op een Voetstuk" en ook bij "NME".

Niet dat ze daar minder leuk om zijn geworden :(

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de coderings pagina even bekeken. Je kunt dat javascript zo in een debugger laden en zien wat er gebeurt. Dit vind ik geen coderen, maar een lastige manier van opschrijven.

 

Het echt coderen van (D)/(X)HTML kan natuurlijk niet, omdat je dan niet meer voldoet aan de standaard. Omdat je browser de info altijd moet renderen moet de decoderings methode altijd mee.

 

Ik snap alleen de toepassing niet. Of je wilt de code niet weergeven en ook niet leesbaar voor iemand laten zijn. In dat geval is weglaten volgens mij het eenvoudigst. Of je wilt de code wel meesturen, maar niet laten zien in de browser, dan kun je het handigst een tag opgeven met

style="display: none;"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar volgens mij wil hij alleen maar dat z'n plaatjes niet "gepikt" worden.

Dan is het niet "voor de rechter", maar "voor de rechten". Indien waar, dan verneem ik dat graag, dan pas ik de topic-titel even aan.

 

ja met rechte muisknop kreeg je dan een melding,maar via *bewerken*in balk bovenin de browers kun je dan als nog alles gewoon doen!

 

snap die mensen met zogenaamde beveiling dan ook niet :dribble:

 

jolanda mv 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...