Spring naar bijdragen

Zijn hier nog TerraCache sponsors die ..


daanvindtze

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

TerraCaching.com is een besloten groep geocachers. Wil iemand mij voordragen om er in te komen?

 

DVZ

 

Ik heb heel even hun site bekeken,maar het lijkt me niet al te moeilijk om lid te worden....

 

-To become a member you'll need two existing members to sponsor you. But don't worry, there's a convenient place in the forums where you can apply for sponsorship, and most applicants who take the time to tell us about themselves receive sponsorship within hours, if not minutes.

 

 

Ik weet niet of er op dìt forum leden aanwezig zijn om jou voor te dragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TerraCaching.com is een besloten groep geocachers. Wil iemand mij voordragen om er in te komen?

 

DVZ

 

Ik heb heel even hun site bekeken,maar het lijkt me niet al te moeilijk om lid te worden....

 

-To become a member you'll need two existing members to sponsor you. But don't worry, there's a convenient place in the forums where you can apply for sponsorship, and most applicants who take the time to tell us about themselves receive sponsorship within hours, if not minutes.

 

 

Ik weet niet of er op dìt forum leden aanwezig zijn om jou voor te dragen.

;)

Laat maar ik ben er in.

 

Dank

 

PS Ik zie al meer bekende namen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even nieuwsgierig: Wat houdt het precies in? Is het net zoiets als geocaching.nl?

Ik heb wel even gekeken maar om uit dat Engels nou iets te halen is niet mijn sterkste kant. Is de rest van de site ook in het Engels als je je angemeld hebt? Je zag bekende namen dus ik neem aan dat dat Nederlandse cachers zijn. (je hoeft geen namen te noemen hoor) gaat de discussie dan in het Engels of Nederlands?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even nieuwsgierig: Wat houdt het precies in? Is het net zoiets als geocaching.nl?

Ik heb wel even gekeken maar om uit dat Engels nou iets te halen is niet mijn sterkste kant. Is de rest van de site ook in het Engels als je je angemeld hebt? Je zag bekende namen dus ik neem aan dat dat Nederlandse cachers zijn. (je hoeft geen namen te noemen hoor) gaat de discussie dan in het Engels of Nederlands?

 

Dit is volgens mij de evenknie van GeoCaching.com,alleen dan door een ander opgestart.....(maar inhoudelijk komt het op hetzelfde neer).

En ja....,het ziet er naar uit dat er voornamelijk Engels gesproken wordt..(al heb ik ook een aantal Duitsers zien "posten" in de forums)

En wat betreft "bekende namen"......niet dat ik zoveel mensen ken uit de GeoCache-wereld,maar ik zie geenéén bekende naam hoor...(heb me net aangemeld,maar zelfs "DaanVindZe" ben ik nog niet tegengekomen....of hij/zij moet onder een andere naam staan). ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even nieuwsgierig: Wat houdt het precies in? Is het net zoiets als geocaching.nl?

Ik heb wel even gekeken maar om uit dat Engels nou iets te halen is niet mijn sterkste kant. Is de rest van de site ook in het Engels als je je angemeld hebt? Je zag bekende namen dus ik neem aan dat dat Nederlandse cachers zijn. (je hoeft geen namen te noemen hoor) gaat de discussie dan in het Engels of Nederlands?

Raoul, ik heb me zelf aangemeld met een Engelstalig versie van mijn naam: LeoDoveInC

Het forum is inderdaad grotendeels Engels.

 

Bij deze een doorblikje. terracache.jpg

 

Het lijkt zich vooral op locationless caches te richten.

 

DVZ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Cairnteam heeft al diverse caches aangemeld bij www.terracaching.com. Onze zelfbenoemde approvers zullen zich er aanstonds over buigen. Spannend hoor.

Nederlandse kandidaat-reviewers die straks bij gc.com worden afgewezen moeten misschien hier eens een kijkje nemen. De lat ligt bij Terracaching wat minder hoog.

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Cairnteam heeft al diverse caches aangemeld bij www.terracaching.com. Onze zelfbenoemde approvers zullen zich er aanstonds over buigen. Spannend hoor.

Nederlandse kandidaat-reviewers die straks bij gc.com worden afgewezen moeten misschien hier eens een kijkje nemen. De lat ligt bij Terracaching wat minder hoog.

 

Indien ze worden goedgekeurd,laat hier dan even weten wat de namen van de caches zijn a.u.b.

Alvast bedankt.......

 

(ps.onder welke naam staan jullie te boek bij dat clubje????Ik heb inmiddels wel wat "bekenden" voorbij zien komen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw dat is snel gegaan. Eerst stond er geen een Nederlandse cache en nu al 7 :lol1: .

 

--------------------------------------------------

Cache Name: Sandwijck

By: gr

Type: Classic

Distance from set coords: 32 miles.

http://www.TerraCaching.com/viewcache.cgi?C=TCOL

(You must already be logged in for link to work.)

 

--------------------------------------------------

Cache Name: Struincache

By: gr

Type: Classic

Distance from set coords: 34 miles.

http://www.TerraCaching.com/viewcache.cgi?C=TCOI

(You must already be logged in for link to work.)

 

--------------------------------------------------

Cache Name: Ins Blaue Hinein

By: gr

Type: Classic

Distance from set coords: 40.4 miles.

http://www.TerraCaching.com/viewcache.cgi?C=TCOK

(You must already be logged in for link to work.)

 

--------------------------------------------------

Cache Name: Griftstroom

By: gr

Type: Classic

Distance from set coords: 32.4 miles.

http://www.TerraCaching.com/viewcache.cgi?C=TCOE

(You must already be logged in for link to work.)

 

--------------------------------------------------

Cache Name: Eempolder

By: gr

Type: Classic

Distance from set coords: 37.9 miles.

http://www.TerraCaching.com/viewcache.cgi?C=TCOF

(You must already be logged in for link to work.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...