Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 1 year later...
Geplaatst

nou heb ik ook een probleem als ik de kaart opent van niet gevonden caches dan gaat dat nog goed

maar als ik dan op een gebied wil inzomen dan krijg ik kan de pagina niet vinden :D

en dat heb ik nu al een paar weken heeft iemand daar ook last van of ligt het aan mijn pc

dan zou ik niet blij zijn heb net alles er weer opnieuw opgezet :P

wie o wie kan mijn helpen

Geplaatst
nou heb ik ook een probleem als ik de kaart opent van niet gevonden caches dan gaat dat nog goed

maar als ik dan op een gebied wil inzomen dan krijg ik kan de pagina niet vinden :D

en dat heb ik nu al een paar weken heeft iemand daar ook last van of ligt het aan mijn pc

dan zou ik niet blij zijn heb net alles er weer opnieuw opgezet :P

Dit geldt ook voor ons = RedRocks!

Overschakelen naar de Googlekaarten is helemaal niet leuk: wachten, wachten en alsmaar wachten.

Ik wacht verder af.

Geopatra/Rocks.

Geplaatst

dan zou ik niet blij zijn heb net alles er weer opnieuw opgezet :xmas:

Is niet een probleem op je pc, maar treedt op sinds de verhuizing van .nl naar een andere server.

Ik werk zelf met XP SP2 en IE7. Daar werken de nieuwe (Google-)kaarten prima mee! :P

Geplaatst (bewerkt)

Ik gebruik Firefox en voorheen ging dat heel goed en werden de kaarten vrij snel geladen.

Nu heb ik de vreemde situatie dat ik wel de stippen vd caches zie, maar niet meer de kaart of de satelietfoto.

Als ik IE6 gebruik krijg ik de kaart wel, maar gaat het laden tergend langzaam.

Misschien toch maar even IE7 downloaden, alhoewel ik een voorkeur heb voor Firefox.

Edit: zojuist de nieuwste versie van Firefox geinstalleerd (2.0.0.1.) en probleem is opgelost. Ik krijg weer mooi de kaart en de caches en het werkt redelijk snel; veel sneller dan IE

bewerkt door Ringeling
Geplaatst

Helleu,

De topic waar nu de problemen van de googlemaps worden aangekaart is een topic van maart 2005. Toen hadden we nog geen googlemaps en dat waren echt andere problemen.

De problemen die nu weer en weer en weer aangekaart worden, is al zeker 100x over geschreven, zijn bekend, wordt aan gewerkt, het is Kerst.

En voor degene die niet met deze kaarten kan worden, even in DHZ instellen dat je de oude kaarten wilt hebben.

Ik gebruik XP SP2 en FF 1.nogwat en alles gaat hier redelijk snel.

Maaaaaar, het probleem is bekend en er wordt tzt aan gewerkt.

Topic closed

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...