Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bedankt Haak,

inderdaad jou draadje gevolgd en JAVA opnieuw geinstaleerd en ....het probleem is over. Gelukkig... kunnen we voor de Pasen een paar leuke caches uitzoeken ik zag de bui al hangen :beerchug:

Kareltje

Geplaatst
Ach ja, maar weet je, Kruimel ? Hoewel d'r binnnen de drie noordelijke provincie onderling altijd wel wat wantrouwen bestaat komen we er uiteindelijk ook altijd weer uit ...  :D

Ach ja zo zijn wij noordelingen. :D

Gr Twinlife :beerchug:

Geplaatst

Ik kan iedereen geruststellen: Het werkt weer.

Het had helemaal niets met PS2 te maken. Dat had ik al in mijn post van vanmorgen 11:13 proberen uit te leggen. Ik was op mijn werk door Loper gebeld met de melding dat er wat mis was.

Helaas is het zo dat ik af en toe op mijn werk moet verschijnen alwaar ik voor de baas aan de slag moet en niet voor "de site". Ik kan op mijn werk verder niets doen. Ik heb wel een mailtje naar Hawkeyes en Geoman gestuurd met het verzoek iets om te zetten. Dat is in de loop van de dag ook gebeurt en daarom werkte het vervolgens weer een beetje.

Er zat echter nog een dingetje verkeerd en dat heb ik net gecorrigeerd. Dus alles werkt volgens mij weer. Het toeval wilde dat ik net vandaag een afspraak had voor het vermeubelen van mijn badkamer, waardoor ik 2,5 uur later thuis kom dan normaal.

Het is overigens stom toeval dat deze storing volgt op de storing van gisteren/vannacht op het forum.

Geplaatst (bewerkt)
Ik kan iedereen geruststellen: Het werkt weer.

Het had helemaal niets met PS2 te maken.

Nou, met een PS2 kom ik zowiezo niet op de site... :thumbup:

Maar goed, het werkt weer en daar gaat het om. Tnx voor al je moeite.

Ik vind dat je het geweldig doet!

Nico.

bewerkt door Nico Bartels
Geplaatst
Dan ligt dat  probleem in Emmen, ik zie mij avater wel gewoon hoor en ik kan je vertellen Sn@g ook. B)

Ik zie hem niet. :crybaby:

Maar ja PeeTee, wat doe je er aan? Ik zie van iedereen een avatar behalve bij Twinlife. En die Groninger gelooft een Drent en een Fries niet....

Ben bang dat de link naar zijn avatar naar de HD is...

DIE Groninger, gelooft niemand. Als er iemand het predikaat eigenwijs heeft......

:thumbup:

Geplaatst
Als er iemand het predikaat eigenwijs heeft......

:lol1:

Dan is het Sn@g.

En dat kunnen velen beamen. :D

Nu maar weer on-topic.

gr Twinlife :lol1:

Oeps! Dit gaat toch geen grote problemen geven hè? ;)

Geplaatst
Dan ligt dat  probleem in Emmen, ik zie mij avater wel gewoon hoor en ik kan je vertellen Sn@g ook. ;)

Ik zie hem niet. :lol1:

Nu nog niet, ik dacht dat het nu goed was, haal hem bij Kruimeltje vandaan. :lol1:

Nou hij is hier gewoon te zien hoor....

wandelaar22.gif

Als hij als avatar het niet doet, doet hij het hierboven ook niet. Het is namelijk dezelfde. Ik ben nog niet door mijn dataoverdracht heen hoor :D

Geplaatst

Welja, gaan we nou nog eens reageren op een berichtje van twee en een halve dag geleden?

Traag hoor ... :lol1:

Geplaatst
Jij geeft ook niet even een melding van ik zie hem nu wel hoor. ;)

Okeej: ik zie hem nu wel hoor!! :lol1::lol1:

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...