Spring naar bijdragen

Caches per Provincie


dmace

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het klusje is geklaard.

2760 punten op de kaart gezet.

Jammer dat ik dit nu pas zie anders had ik je waarschijnlijk veel werk kunnen besparen... :thumbup:

 

Mocht er nog interesse zijn: hier nog een lijstje.

In totaal 6974 punten.

 

Maar voor het te gebruiken is in GSAK moet er nog wel wat aan gedaan worden.

 

Ik heb het met plezier gedaan, dus geen probleem.

Maar jouw lijstje is nog een stuk verfijnder.

Interessant.

 

Accepteert GSAK die coördinaten in deze vorm? (nadat de provincienaam eraf gesloopt is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het met plezier gedaan, dus geen probleem.

Maar jouw lijstje is nog een stuk verfijnder.

Interessant.

Ik heb soortgelijk werk regelmatig gedaan en ik vond het na een tijdje knap vervelend worden.

 

Het lijstje komt uit een shape bestand. Geen idee meer waar ik die precies vandaan heb. Vast van een of andere demo cd-rom van peperdure GIS data.

 

Accepteert GSAK die coördinaten in deze vorm? (nadat de provincienaam eraf gesloopt is)

Als het goed is wel.

In het scherm waar je een filter instelt, staat bij mij:

# Both the following formats are supported

#

# 32.7123, -101.2045

# S32 25.921, E 115 46.050

Decimale graden moet dus lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk zijn deze mooie lijstjes voor een polygoon filter heel goed te gebruiken. Naar aanleiding van voorgaande berichten en de GSAK ervaring op een Event heb ik de lijstjes verwerkt in een macro. Hiermee is ook weer, in een leuke toepassing, de uitwerking van een GSAK macro's te zien.

 

Natuurlijk werkt alles ook zonder macro maar het grootste voordeel van de macro is dat er maar één bestand bewaard hoeft te worden. Eventueel een knop aanmaken op de knoppenbalk en het filteren op de provincies gaat bijna vanzelf. Hier is de macro ProvFilter te vinden.

 

Met dank aan Wilxlii Carrotte en KarelKraak voor de prachtig uitgewerkte coördinaat reeksen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk zijn deze mooie lijstjes voor een polygoon filter heel goed te gebruiken. Naar aanleiding van voorgaande berichten en de GSAK ervaring op een Event heb ik de lijstjes verwerkt in een macro. Hiermee is ook weer, in een leuke toepassing, de uitwerking van een GSAK macro's te zien.

 

Natuurlijk werkt alles ook zonder macro maar het grootste voordeel van de macro is dat er maar één bestand bewaard hoeft te worden. Eventueel een knop aanmaken op de knoppenbalk en het filteren op de provincies gaat bijna vanzelf. Hier is de macro ProvFilter te vinden.

 

Met dank aan Wilxlii Carrotte en KarelKraak voor de prachtig uitgewerkte coördinaat reeksen.

 

Beetje moeilijk voor mij die macro's.

Deze werkt helaas niet.

Ik krijg de volgende melding:

 

 

********************************************************************

Error log: 26-3-2008 9:08:44

********************************************************************

MacVersion = 2.1

MacDescription = Filter caches per provincie

MacAuthor = GeoFlowers

MacUrl = http://wandelverhalen.com/gps/uitleg/ProvFilter.txt

 

Current Macro: C:\Program Files\GSAK\macros\ProvFilter.gsk

 

Error in Macro at line: 282

<data> VarName=$Utrecht

 

Error=> Macro error. "<DATA>" command count = 8 but "<ENDDATA>" count is 7

 

Macro will now abort

--------------------------------------------------------------------

Variables:

--------------------------------------------------------------------

 

Kun je daar wat mee? :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje moeilijk voor mij die macro's. Deze werkt helaas niet. Ik krijg de volgende melding:

 

********************************************************************

Error log: 26-3-2008 9:08:44

********************************************************************

MacVersion = 2.1

MacDescription = Filter caches per provincie

MacAuthor = GeoFlowers

MacUrl = http://wandelverhalen.com/gps/uitleg/ProvFilter.txt

 

Current Macro: C:\Program Files\GSAK\macros\ProvFilter.gsk

 

Error in Macro at line: 282

<data> VarName=$Utrecht

 

Error=> Macro error. "<DATA>" command count = 8 but "<ENDDATA>" count is 7

 

Macro will now abort

--------------------------------------------------------------------

Variables:

--------------------------------------------------------------------

 

Kun je daar wat mee? :lol1:

 

Ik heb alles nog eens nagekeken, zelf ook opnieuw de macro van m'n site gehaald en getest.

Bij mij loopt alles goed, geen enkele foutmelding.

 

Eigenlijk zou de macro op alle versies moeten werken, ik gebruik GSAK 7.2.1.35 en heb de macro niet kunnen testen op andere versies.

 

Misschien een corrupte download? Installeer eens opnieuw vanaf de eerder gegeven link "ProvFilter".

 

PS. alle berichten die ik probeer te verzenden via je site komen met foutmelding terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Eigenlijk zou de macro op alle versies moeten werken, ik gebruik GSAK 7.2.1.35 en heb de macro niet kunnen testen op andere versies.

 

Misschien een corrupte download? Installeer eens opnieuw vanaf de eerder gegeven link "ProvFilter".

 

PS. alle berichten die ik probeer te verzenden via je site komen met foutmelding terug.

 

(Ik heb mezelf een mailtje gestuurd via de site: geen enkel probleem...)

 

Hoe kom jij aan GSAK 7.2.1.35 ?

Ik zie op de GSAK-site alleen maar een 7.2.0-versie.

En die heb ik (7.2.0.126)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom jij aan GSAK 7.2.1.35 ?

Ik zie op de GSAK-site alleen maar een 7.2.0-versie.

En die heb ik (7.2.0.126)

 

Voor één van de macro's van Xaa was een nieuwere versie nodig, deze via het GSAK Forum gevonden.

Build 38 is nu de nieuwste.

 

http://gsak.net/board/index.php?showtopic=...amp;#entry47263

 

Ook mail verzonden, gaat nu goed lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk zijn deze mooie lijstjes voor een polygoon filter heel goed te gebruiken. Naar aanleiding van voorgaande berichten en de GSAK ervaring op een Event heb ik de lijstjes verwerkt in een macro. Hiermee is ook weer, in een leuke toepassing, de uitwerking van een GSAK macro's te zien.

 

Natuurlijk werkt alles ook zonder macro maar het grootste voordeel van de macro is dat er maar één bestand bewaard hoeft te worden. Eventueel een knop aanmaken op de knoppenbalk en het filteren op de provincies gaat bijna vanzelf. Hier is de macro ProvFilter te vinden.

 

Met dank aan Wilxlii Carrotte en KarelKraak voor de prachtig uitgewerkte coördinaat reeksen.

Werkt als een zonnetje dankaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk zijn deze mooie lijstjes voor een polygoon filter heel goed te gebruiken. Naar aanleiding van voorgaande berichten en de GSAK ervaring op een Event heb ik de lijstjes verwerkt in een macro. Hiermee is ook weer, in een leuke toepassing, de uitwerking van een GSAK macro's te zien.

 

Natuurlijk werkt alles ook zonder macro maar het grootste voordeel van de macro is dat er maar één bestand bewaard hoeft te worden. Eventueel een knop aanmaken op de knoppenbalk en het filteren op de provincies gaat bijna vanzelf. Hier is de macro ProvFilter te vinden.

 

Met dank aan Wilxlii Carrotte en KarelKraak voor de prachtig uitgewerkte coördinaat reeksen.

 

 

 

Heel fijne macro.

 

 

 

Alledrie bedankt voor het resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...