Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Team GPSearching Geplaatst op Vandaag, 16:12

Ik werk al lang met Flash animaties en het mooie van dat soort bestandjes is dat ze heel klein blijven ondanks de hoeveelheid animaties! Datzelfde bestandje die ik gemaakt heb kan ik in gif niet gebruiken want dan is ie 100 kb!!!!

We zijn wel, heb ook een PBtje naar Reintje gestuurd met dezelfde vraag!

Je "frozen" plaatje ziet er al veelbelovend uit. Steile wand?

Geplaatst
Vinnie1 Geplaatst op Vandaag, 16:17

Ben ik nu gek.... of heb ik een logje gemist.

ik zie de avatar vlinder gewoon bewegen.

Dag Vinnie1,

Het gaat om de reactie van vandaag in deze topic van GPSearching :lol1:

Geplaatst (bewerkt)
Team GPSearching Geplaatst op Vandaag, 16:12

Ik werk al lang met Flash animaties en het mooie van dat soort bestandjes is dat ze heel klein blijven ondanks de hoeveelheid animaties! Datzelfde bestandje die ik gemaakt heb kan ik in gif niet gebruiken want dan is ie 100 kb!!!!

We zijn wel, heb ook een PBtje naar Reintje gestuurd met dezelfde vraag!

Je "frozen" plaatje ziet er al veelbelovend uit. Steile wand?

Nee dat is een png bestand dat nog niet werkt maar ik wou een test doen of het Forum deze wel accepteert en dat is dus het geval! Voorlopig nog maar een oud plaatje gebruiken... ook wel leuk zo een boulderrots!!

bewerkt door Team GPSearching
Geplaatst
Vinnie1 Geplaatst op Vandaag, 16:17

Ben ik nu gek.... of heb ik een logje gemist.

ik zie de avatar vlinder gewoon bewegen.

Dag Vinnie1,

Het gaat om de reactie van vandaag in deze topic van GPSearching :lol1:

Hehehehe, ach, het is warm.

Nee Vinnie, dat is een fata morgana. Je ziet ze vliegen.

Geplaatst

Ik heb mijn avater geparkeerd op een stukje webspace op geocacher.nu. Eerst stond die in een eigen stukje webspace totdat ik plotseling aan een max verbruik van dataverkeer zat (5 Gb). Iets om wellicht ook rekening mee te houden als je een bewegend avater wilt gebruiken.

Geplaatst
Eerst stond die in een eigen stukje webspace totdat ik plotseling aan een max verbruik van dataverkeer zat (5 Gb). Iets om wellicht ook rekening mee te houden als je een bewegend avater wilt gebruiken.

Ik heb alle plaatjes die ik hier gepost heb op het forum, inclusief de avatar en al die taatren in de verjaardagsforum, ook op eigen webspace staan. Eerlijk gezegd, zit ik er ook altijd op te wachten dat ik een melding krijg dat mijn webverkeer voor die maand voorbij is ;) Tot nog toe geen problemen er mee gehad.

Maar het is iets om in de gaten te houden ja..

Maar wat nu als je dataverkeerverbruik bij .nu zijn quotem heeft bereikt?

Ergens houdt het een keer op natuurlijk. :lol1:

Geplaatst
Eerst stond die in een eigen stukje webspace totdat ik plotseling aan een max verbruik van dataverkeer zat (5 Gb). Iets om wellicht ook rekening mee te houden als je een bewegend avater wilt gebruiken.

Ik heb alle plaatjes die ik hier gepost heb op het forum, inclusief de avatar en al die taatren in de verjaardagsforum, ook op eigen webspace staan. Eerlijk gezegd, zit ik er ook altijd op te wachten dat ik een melding krijg dat mijn webverkeer voor die maand voorbij is ;) Tot nog toe geen problemen er mee gehad.

Maar het is iets om in de gaten te houden ja..

Maar wat nu als je dataverkeerverbruik bij .nu zijn quotem heeft bereikt?

Ergens houdt het een keer op natuurlijk. :lol1:

Hij staat er al meer dan een maandje, mijn hoster stuurde een soort warning. Deze wellicht ook. ;)

Geplaatst

Dank Kruimel :D over de tip een te grote animated gif op je eigen webspace te zetten. Nu draait de pijl+esculaap in mijn avatar ook.

Geplaatst
Dank Kruimel  :D over de tip een te grote animated gif op je eigen webspace te zetten. Nu draait de pijl+esculaap in mijn avatar ook.

Waar die Kruimel toch niet voor goed is ;)

Het is mij gelukt om er voorlopig iets van te maken!

Geplaatst
Hij staat er al meer dan een maandje, mijn hoster stuurde een soort warning. Deze wellicht ook.

Gewoon een waarschuwing terug sturen ;)

Dank Kruimel  :D over de tip een te grote animated gif op je eigen webspace te zetten. Nu draait de pijl+esculaap in mijn avatar ook.

Geen dank, wij danken u voor uw vernieuwde aanwezigheid op deez forum. :D

Waar die Kruimel toch niet voor goed is ....

Niet? :cry:;)

En toch proberen we binnenkort weer eens een .swf file

Het is nooit te vroeg voor een bemoedigend woord; je weet maar nooit hoe snel het er te laat voor is.

• 9 months later...
Geplaatst
En toch proberen we binnenkort weer eens een .swf file

Het is nooit te vroeg voor een bemoedigend woord; je weet maar nooit hoe snel het er te laat voor is.

Hey Kruimel, hoe zit het nu met die SWF bestanden?? Ze staan ook nog steeds bij de eigenschappen van de avatar als te gebruiken bestand!?

Geplaatst

Ja, dat binnenkort van mij kan wel heel lang duren :beerchug:

Ik ben het (daarna) helemaal vergeten. Ik heb me eigenlijk nooit meer bezig gehouden met swf.

Dat het hier op het forum wel gemeld staat als een van de opties, daar heb ik geen controle of zeggenschap over :thumbup:

Het zou moten werken heb ik ooit begrepen, alleen mag het maar een bepaalde grootte hebben, dat eigenlijk niet aantrekkelijk is (zo klein).

Ik weet ook niet of het teveel belasting zou geven voor de server of iets dergelijks en dat het daarom misschien uitgeschakeld is.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...