Spring naar bijdragen

Dit wordt een duur geocache seizoen!


Aanbevolen berichten

Vrijwillige boswachter ken ik nog niet.

 

Dit opent perspectieven! Elk natuurgebied zijn eigen geocaching vrijwillige boswachter, dan is toestemmig zo geregeld! ;););)

Klaar. Ik meld me aan als vrijwillige boswachter in ZOD. In ieder geval worden mijn eigen caches goedgekeurd. Anderen kunnen wel een vergunning krijgen voor 2 maanden, daarna mag men per maand per cache 10 euro betalen. Ik moet namelijk iedere maan ook controleren of de cache er wel goed bij ligt en of men er geen vuilnisbelt van maakt.

Zie het dus helemaal zitten.

Mijn vrijwillige sollicitatie is....... nu de deur uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, juist op de Veluwe is deze ontwikkeling gaande. Daar lopen sinds een jaar of twee onbezoldigde toezichthouders rond. Bekeuren mogen ze (nog) niet.

Ach, de Veluwe is best groot. Weet je ook waar op de Veluwe deze twee heren (M/V) rondlopen?

 

 

Nee, twee jaar, niet twee heren. Het zijn beduidend meer heren. Dames misschien ook. Hoeveel, dat weet ik ook niet precies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, juist op de Veluwe is deze ontwikkeling gaande. Daar lopen sinds een jaar of twee onbezoldigde toezichthouders rond. Bekeuren mogen ze (nog) niet.

Ach, de Veluwe is best groot. Weet je ook waar op de Veluwe deze twee heren (M/V) rondlopen?

 

 

Nee, twee jaar, niet twee heren. Het zijn beduidend meer heren. Dames misschien ook. Hoeveel, dat weet ik ook niet precies.

Ja :thumbup: . Als je het woordje 'of' overslaat bij het lezen...

In ieder geval ken ik het fenomeen hier niet. Maar het moet toch wel een schlemiele baan zijn, vrijwillig boswachter. Net zoiets als stadswacht, maar dan in het bos. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn zelfs al ontwikkelingen waar ik me wel erg over heb verbaasd. Zo hoorde ik een weekje of drie, vier geleden op de radio van Omroep Friesland een oproep van SBB waarin men vrijwilligers opriep om bepaalde SBB-taken over te nemen, omdat SBB niet meer in staat was die werkzaamheden uit te voeren.

 

Ik heb nog even op het web gezocht naar wat meer info over deze plannen, maar op de SBB-site kon ik zo gauw niets vinden.

Maar hier is er wat meer over te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...