Spring naar bijdragen

foto invoegen


de vlinders

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Hoe plaats ik een foto als ik op het forum een reactie plaats?

Zie bij: sneeuw in het noorden. Daar staan leuke foto's tussen. Nu wilde ik daar ook reageren met foto maar ik krijg het niet voor elkaar.

Wie helpt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

Hoe plaats ik een foto als ik op het forum een reactie plaats?

Zie bij: sneeuw in het noorden. Daar staan leuke foto's tussen. Nu wilde ik daar ook reageren met foto maar ik krijg het niet voor elkaar.

Wie helpt?

 

Je moet de foto's ergens op het internet zetten, en dan met de IMG-tag daarnaartoe verwijzen.

 

Voorbeeldje:

[xIMG]http://members.home.nl/p.t.de.vlugt/sneeuw1.jpg[/imgx]

 

Ik heb in het voorbeeld 2x de x ingevoegd om deze regel te kunnen laten zien (anders zou je hier de foto zien). Die moeten uiteraard worden weggehaald.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw Peetee, bedankt voor je snelle reactie!  :frusty:

 

Ik had al zo'n vermoeden toen ik bij plaatje zag staan: http://.....

Jammer, want ik heb nog geen eigen plaatsje op het internet. Wil ik wel trouwens dus ik zal mij daar eens in verdiepen. Heb je daar nog tips voor?

 

Als je een abonnement hebt bij een provider krijg je er eigenlijk altijd wel een stukje webruimte bij. Bij @Home is dat geloof ik zelfs 50MB, maar daar ben ik niet zeker van.

 

Heb jij die niet gekregen? Kijk je papieren nog maar eens na; het zit er vast en zeker bij! Of zoek eens op de homepage van je provider; daar staat het vaak ook wel.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een abonnement hebt bij een provider krijg je er eigenlijk altijd wel een stukje webruimte bij. Bij @Home is dat geloof ik zelfs 50MB, maar daar ben ik niet zeker van.

 

Heb jij die niet gekregen? Kijk je papieren nog maar eens na; het zit er vast en zeker bij! Of zoek eens op de homepage van je provider; daar staat het vaak ook wel.

 

Inderdaad, er zit een stukje ruimte bij mijn provider (planet) . Aanvraag is ingedient. Nu kan ik gaan expirimenteren. :down:

 

Je kunt voor het moment natuurlijk ook gebruik maken van een van de vele gratis

upload-sites.

Bijvoorbeeld : http://www.freespace.nu

 

Ook dit klinkt aantrekkelijk. Ik zal mij hier eens in gaan verdiepen. Dus nog meer tips zijn altijd welkom. :frusty:

 

Ik wil in ieder geval alvast iedereen bedanken voor al jullie snelle reacties. :frusty:

bewerkt door de vlinders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem met gratis webspace is vaak dat na verloop van tijd je foto's weg zijn en dan zie je hier op het forum zo'n groot vlak met zo'n rot rood kruisje erin :P

 

Ik weet niet hoeveel emailadressen je bij planet krijgt, maar zoveel x de ruimte voor webspace krijg je ook.

 

Zo heb ik bij @Home 3 emailadressen en dus 3x 50 Mb ruimte en bij HetNet heb ik 2 accounts en die hebben per account 5 emailadressen en ook per account dus 5x 22 Mb.

 

Een goede vrouw is als een speld in een hooiberg: je blijft zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...Zo heb ik bij @Home 3 emailadressen en dus 3x 50 Mb ruimte ...

Is het niet zo dat je bij @Home 50 mB per aansluiting hebt, die vrijelijk verdeeld mag worden door de aangemaakte e-mail adressen?

Daarom kijk ik zo vaak naar de ruimte die mijn dochters gebruiken voor hun webspace, want dat gaat van het totaal af. :P Of zie ik dat verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...Zo heb ik bij @Home 3 emailadressen en dus 3x 50 Mb ruimte ...

Is het niet zo dat je bij @Home 50 mB per aansluiting hebt, die vrijelijk verdeeld mag worden door de aangemaakte e-mail adressen?

Daarom kijk ik zo vaak naar de ruimte die mijn dochters gebruiken voor hun webspace, want dat gaat van het totaal af. :P Of zie ik dat verkeerd?

Ow? Das dan niet zo leuk. Ik ging er steeds vanuit dat het 3x 50 zou zijn. Zo is dat bij HetNet ook geregeld en daar gebruik ze allemaal. Niet voor homepages maar puur voor opslag op de webspace.

Bij @Home ging ik van hetzelfde principe uit. Ik heb daar 3 adressen in gebruik en maar van een gebruik ik de webspace. Ging er eigenlijk vanzelsprekend vanuit dat ik dan 2x 50 zou hebben. Maar, je kunt best wel gelijk hebben. Zou wel typisch iets voor die kabelboer zijn :P. Heb daar geen 50 Mb op staan en en kan nergens zien hoeveel ik gebruikt heb of hoeveel in nog over heb ..

 

Zal ze eens mailen, moeten ze wel antwoorden natuurlijk.

 

Als je je geheugen wilt testen, probeer je dan te herinneren waar je je vandaag precies een jaar geleden zorgen over maakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...