Spring naar bijdragen

foto invoegen


de vlinders

Aanbevolen berichten

Het probleem met gratis webspace is vaak dat na verloop van tijd je foto's weg zijn en dan zie je hier op het forum zo'n groot vlak met zo'n rot rood kruisje erin :P

 

Volgens mij is dat met de foto's van Jolanda (Bende van vier) in het sneeuwdraadje nu al het geval. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het probleem met gratis webspace is vaak dat na verloop van tijd je foto's weg zijn en dan zie je hier op het forum zo'n groot vlak met zo'n rot rood kruisje erin ;)

 

Volgens mij is dat met de foto's van Jolanda (Bende van vier) in het sneeuwdraadje nu al het geval. :P

 

't begint daar zeker al te dooien :P

'ns kijken hoe lang het op de andere (gratis) locaties blijft liggen ;)

 

Doler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem met gratis webspace is vaak dat na verloop van tijd je foto's weg zijn en dan zie je hier op het forum zo'n groot vlak met zo'n rot rood kruisje erin ;)

Volgens mij is dat met de foto's van Jolanda (Bende van vier) in het sneeuwdraadje nu al het geval. :no:

 

Ik zag het ook al ja. Misschien vertaging omdat er veel gebruik van gemakt wordt. Maar het is altijd wat met die sites ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....Ging er eigenlijk vanzelsprekend vanuit dat ik dan 2x 50 zou hebben. Maar, je kunt best wel gelijk hebben. Zou wel typisch iets voor die kabelboer zijn :no:. Heb daar geen 50 Mb op staan en en kan nergens zien hoeveel ik gebruikt heb of hoeveel in nog over heb ..

Zal ze eens mailen, moeten ze wel antwoorden natuurlijk.

Het staat weer eens lekker duidelijk op hun site. De ruimte is duidelijk, die wordt vrijelijk verdeeld over alle e-mail adressen, maar hoeveel webspace je in gebruik hebt.... Typisch Home ;)

Lees zelf

Vraag Referentienummer 1081

Hoe weet ik of mijn webspace (bijna) vol is?

 

Antwoord

Wanneer de webspace/homedrive van je account bijna vol is verschijnt er een melding op je webspace beheer pagina. Dit is de pagina die verschijnt nadat je bent ingelogd.

 

Wanneer je webspace (bijna) vol is, zorgt dit ervoor dat je geen bestanden kunt uploaden. Wanneer je dit wilt dien je eerst bestanden te verwijderen voor je weer bestanden kunt uploaden.

 

Let op: De webspace/homedrive is in totaal 50 MB. Deze ruimte wordt flexibel verdeeld over al je @Home e-mailadressen. Wanneer voor één van je e-mailadressen de webspace vol is, verschijnt deze melding ook voor de andere e-mailadressen, ook als er op die webspace geen bestanden staan. Helaas is het niet mogelijk om weer te geven hoeveel ruimte er in gebruik is.

 

Hieronder zie je de tekst zoals deze op je beheer pagina te zien is

 

Je WebSpace is (bijna) vol. Hierdoor kun je problemen

ondervinden met uploaden. Maak ruimte door bestanden te verwijderen uit een

van je accounts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem met gratis webspace is vaak dat na verloop van tijd je foto's weg zijn en dan zie je hier op het forum zo'n groot vlak met zo'n rot rood kruisje erin ;)

 

Volgens mij is dat met de foto's van Jolanda (Bende van vier) in het sneeuwdraadje nu al het geval. :(

 

Yep dat heb je met de gratis server die ligt er weer uit :) ,dat plaatje komt van zelf weer terug *meestal* :cry:

 

Jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....Ging er eigenlijk vanzelsprekend vanuit dat ik dan 2x 50 zou hebben. Maar, je kunt best wel gelijk hebben. Zou wel typisch iets voor die kabelboer zijn :cry:. Heb daar geen 50 Mb op staan en en kan nergens zien hoeveel ik gebruikt heb of hoeveel in nog over heb ..

Zal ze eens mailen, moeten ze wel antwoorden natuurlijk.

Het staat weer eens lekker duidelijk op hun site. De ruimte is duidelijk, die wordt vrijelijk verdeeld over alle e-mail adressen, maar hoeveel webspace je in gebruik hebt.... Typisch Home :)

 

Nou, ik ben het iets korter tegengekomen :(

 

Vraag: Referentienummer 958 : Kan ik de hoeveelheid schijfruimte die ik met Webspace heb vergroten?

 

Antwoord: Nee, dit is niet mogelijk. Je hebt de beschikking over 50 MB die flexibel wordt verdeeld over je Webspace accounts.

 

FF een opmerking, las daar toevallig dat de snelheid begin van de zomer stapsgewijs weer verhoogd gaat worden en dat zonder kosten.

Dat is dus niet gek. Heb nu al een download van 500 K/s en een upload van 40 K/s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hallo,

Ik heb even dit draadje doorgespit, ik denk dat ik nu snap hoe een foto ingevoegd moet worden. Maar hoe zit het nu met een plaatje? Ik wilde laatst reageren op het forum en een plaatje invoegen vanuit mijn computer, maar kwam er niet uit.

Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik niet zo handig ben in dit soort dingen, maar zou het wel leuk vinden om dit te kunnen.

 

Corrie van TEAM NL1EDE

 

 

 

 

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,

 

Dat plaatje die op je computer staat moet je op het internet zetten,

dat doe je bijvoorbeeld met WS_FTP95LE dat is een gratis FTP-

programma die ik al tijden gebruikt (gewoon lekker makkelijk)

 

Weet niet eens meer waar het vandaan komt maar google weet dat

wel te vinden. Maar dat programma zet het op je homepage, dat stukje

ruimte wat je van je provider krijgt.

 

Als je daar je plaatje op hebt gezet, dan kan je die dmv een link hier op

het forum plaatsen.

 

bijvoorbeeld:

 

*img**http://www.mijnprovider.nl/mijnaccount/plaatjevoorforum.jpg*/img**

 

* = [

** = ]

 

Dit omdat er anders een vakje komt met een rood kruisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,

 

Dat plaatje die op je computer staat moet je op het internet zetten,

dat doe je bijvoorbeeld met WS_FTP95LE dat is een gratis FTP-

programma die ik al tijden gebruikt (gewoon lekker makkelijk)

Hmmm, daar komt soms heus nog wel wat bij kijken ;) Je provider moet dan wel ftp ondersteunen, anders zal het niet lukken. Je moet wel begrijpen hoe zo'n ftp progje werkt enz enz.

 

 

Hoe je kunt uploaden van wat dan ook naar je eigen webspace is dus provider afhankelijk. Hetnet bijvoorbeeld biedt ook de mogelijkheid om gewoon online dit te doen. Ze hebben ook ftp, maar daar kan ik niet inkomen.

De meeste providers eisen wel dat je ook ingebeld bent bij hun. Ik heb diverse providers en gebruik bij een aantal hun webspace, maar dat inbellen lukt me niet. Ik kan alles behalve inbellen :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,

 

Dat plaatje die op je computer staat moet je op het internet zetten,

dat doe je bijvoorbeeld met WS_FTP95LE dat is een gratis FTP-

programma die ik al tijden gebruikt (gewoon lekker makkelijk)

Hmmm, daar komt soms heus nog wel wat bij kijken ;) Je provider moet dan wel ftp ondersteunen, anders zal het niet lukken. Je moet wel begrijpen hoe zo'n ftp progje werkt enz enz.

 

 

Hoe je kunt uploaden van wat dan ook naar je eigen webspace is dus provider afhankelijk. Hetnet bijvoorbeeld biedt ook de mogelijkheid om gewoon online dit te doen. Ze hebben ook ftp, maar daar kan ik niet inkomen.

De meeste providers eisen wel dat je ook ingebeld bent bij hun. Ik heb diverse providers en gebruik bij een aantal hun webspace, maar dat inbellen lukt me niet. Ik kan alles behalve inbellen :cry:

 

 

Dus in het kort :D kijk bij de help pagina's van je Internet provider.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

Dank jullie voor de reacties. Wij zitten inderdaad bij chello. Dus ik ga daar maar eens mee aan de slag. Ik heb al wel gezien dat het mij even tijd gaat kosten om uit te vogelen hoe het één en ander werkt. Voorlopig heb ik daar niet zo veel tijd voor, veel werken, mijn studie afronden en natuurlijk wel cachen :D . Op dit moment zijn we regelmatig aan het stoeien met wat puzzelcaches, zoals Mille en nu de nieuwe bij ons in de beurt: weg is weg.

Ik hoopte dat er een simpele manier zou zijn. Zodra ik weer wat meer tijd heb zal ik me op dit onderwerp storten.

 

Corrie

 

 

Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...