Spring naar bijdragen

Hoe met Paypal premiummember worden zonder CreditCard??


Biertjuh

Aanbevolen berichten

Ik zie dat Kruimel al een ½ uur aan het posten is. Zeker een moeilijk onderwerp voor een DrentH :angry:

Ruud :thumbup:

Klopt. was bezig met een reply en toen kwam er iets tussen en wilde ik in een ander draadje reageren en toen had ik ineens de reply in dit draadje er ook tussen zitten.

Volgens mij loopt het me een beetje door ;)

 

Ben even op een ander plek gaan zitten nu.

De Fee zei al. kom je nog dit jaar weer eens voor dat ding weg?? Dus ben ik nu ergens andes gaan zitten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,Ik wil graag premium worden ,en heb dus wel een paypal account aangemaakt ,alleen ben ik niet in het bezit van een creditkaart. :no:

Kan iemand mij in het nederlands uitleggen hoe ik daar nu geld op kan krijgen via mijn giro?

En ik dus premium kan worden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ,alvast bedankt

 

 

groetjes Kees(inkesa) :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is al veel over gezegd en geschreven.....maar het komt er in het kort op neer dat het niet mogelijk is om zonder creditcard premium-member te worden...

Als je de zoekfunctie gebruikt dan kan je lezen wat de evt. alternatieven zijn....

Succes!!

 

(gevonden!!!!....kijk even naar dit draadje)

 

(ps. het is wel mogelijk om zonder creditcard premiummember te worden,maar niet via paypal bedoel ik)

bewerkt door Raoul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wij hebben ook wel interesse. Hebben je een mailtje gestuurd hierover

Geogein

gmailaccount is een emailaccount via google. Je krijgt dan ruimte voor 1000 Mb op de HD van google.

 

Ik stuur je een uitnodiging om een account (gratis) aan te maken en daarna stuur ik een lading van mijn eigen queries naar dat adres en kun jij ze gweoon downloaden wanneer je er zin in hebt.

Als je een account hebt aangemaakt bij gmail dan krijg ik een mailtje van hun welk emailadres je hebt aangemaakt.

 

Queries zijn de pakketen met 500 caches per stuk in GPX formaat. Wel met mijn instellingen, maar zoals ik al schreef, in notime heb je 1500 caches :thumbup:

 

Het is een kleine moeite om ze iedere dag even te forwarden naar jou toe, of wie dan ook.

 

Heb je even een emailadres voor me waar ik de uitnodiging naar toe kan sturen?

 

Mail maar even naar kruimeldief@gmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben ook wel interesse. Hebben je een mailtje gestuurd hierover

Geogein

 

OK,

 

Je hebt email. Precies 1800 caches in Nederland en volledig up to date.

 

Je krijgt nu iedere dag email met alle GPX files op je gmailaccount. Alles is wel gezipt en afgeleid van wat ik wil :thumbup:

Maar de 4 grotere gpx files die op datum zijn gemaakt bevatten iedere keer weer de eventuele updates en de 4e gpxfile bevat updates en alle nieuwe caches.

 

Veel plezier ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Hallo Luitjes

 

Ik heb zelf geen creditcard maar wel paypal. Graag wil ik premiummember worden.

 

Ik lees hier dar er mensen gemaild hebben naar Amerika over betaling via Pay Pal zonder Creditcard. Zijn daar nog zinnege antwoorden op gekomen waarom dit niet mogelijk is. En dan bedoel ik niet de alternatieven, Envelope, vriendenkaart, etc.

 

Het zou toch mogelijk moeten zijn om te betalen via paypal zonder creditcard dus is het van belang dat Groundspeak deze eis laat vallen.

 

Ik heb namelijk vorige week (3-9'05) GSAK betaald en heb toen Groundspeak ook maar een mailtje gestuurd.

 

Had de zelfde dag al antwoord:

 

This is an auto-response generated by our Groundspeak Email Bot to let you know we've received your email. Please do not reply to this message. We have assigned a tracking number for this issue, which you will see in the subject line of email from us.

 

 

 

You can also check out the FAQ to see if your question has been answered

before:

 

http://groundspeak.trakhelp.com/

 

<A HREF="http://groundspeak.trakhelp.com/">AOL users click here</A>

 

 

 

Thank you!

 

Nu maar afwachten of ze zelf de mail beantwoorden.

 

 

Groetjes Jurgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu maar afwachten of ze zelf de mail beantwoorden.

 

 

Groetjes Jurgen

 

Mijn ervaring is dat die altijd beantwoord worden, en om eerlijk te zijn nogal rap ook.

Wij hebben helaas nooit een antwoord van de dames / heren van Groudspeak gekregen ;):thumbup:

Uiteindelijk gebruik gemaakt van de creditcard van een bevriende geocacher.

Ruud :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan nog maar een keer deze tip:

 

http://www.greencardvisa.nl/index.php?ID=63

 

Een goedkope creditcard van Visa, kost éénmalig 75 euro en die is je leven lang geldig. Een partnerkaart is gratis, maar wel even opletten: je moet je hem per kontraktjaar minimaal één keer gebruiken, anders betaal je dat jaar 60 euro. Aan deze kaart is ook Paypal te koppelen. Gebruik je deze kaart zo af en toe, dan heb je voor weinig een creditkaart in huis :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan nog maar een keer deze tip:

 

http://www.greencardvisa.nl/index.php?ID=63

 

Een goedkope creditcard van Visa, kost éénmalig 75 euro en die is je leven lang geldig. Een partnerkaart is gratis, maar wel even opletten: je moet je hem per kontraktjaar minimaal één keer gebruiken, anders betaal je dat jaar 60 euro. Aan deze kaart is ook Paypal te koppelen. Gebruik je deze kaart zo af en toe, dan heb je voor weinig een creditkaart in huis  :D

Gelijk maar weer de laatste keer dan. Commerciele links zijn niet toegestaan op dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...