Spring naar bijdragen

Hoe met Paypal premiummember worden zonder CreditCard??


Biertjuh

Aanbevolen berichten

Ik heb een ander probleem. Probeer al een paar dagen Premium Membership aan te vragen maar het schijnt niet te mogen lukken. Aangezien ik geen Paypal Subscription ID heb adviseert gc.com om het via de store te doen middels credit card. Heb ik geen probleem mee, maar ik krijg continu een error op m'n email adress.  En dat terwijl ze ons toch regelmatig weten te vinden op datzelfde adress.

 

Doler

 

Niet dat het mij verder aangaat en je hoeft mij het niet te vertellen, maar is er een reden dat je niet zo'n ID van Paypal hebt? Wil je geen account daar?

 

Ik ken verscheidene die Paypal gebruiken, ook hier op het forum, en er is nooit iets mis. Paypal is ooit door Ebay verzonnen en is nu zelfstandig.

Ik betaal er bijna alles mee van wat ik in het buitenland vergaar, van software voor mijn PPC, PC, Smartphone uit Amerika tot aan kleding uit India, zilveren sieraden India tot aan Amerika, hardware van een laptop uit Amerika tot aan een los kabeltje uit HongKong en weer een mobieltje uit Japan tot aan een geheime vriendin uit Thailand. Of valt dat laatste ook onder software? Hmmm, lijk malle pietje wel ;) Of Stiefbeen en zoon, handel in lompen en metalen...

 

Ik heb me ooit opgegeven dat mijn Chartermembership van Groundspeak ieder jaar voor een bepaalde datum betaald moet worden en klaar. Ik krijg ieder jaar een bevestiging dat mijn chartermembership weer betaald is en een dag later een dankjewel van Groundspeak.

 

En nee, heb nog geen aandelen Paypal

 

Als ik 's morgens wakker word in bed en ik heb mijn schoenen nog aan, dan heb ik toch een koppijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Niet dat het mij verder aangaat en je hoeft mij het niet te vertellen, maar is er een reden dat je niet zo'n ID van Paypal hebt?  Wil je geen account daar?

 

Nee hoor, daar is geen specifieke reden voor. Maar bij de aanvraag voor het Premium Membership wordt er zo direct naar je subscription ID gevraagd dat ik in de veronderstelling was dat ik die ergens zou moeten hebben. En aangezien ik die nergens kon vinden heb ik gc.com even om opheldering gevraagd. Zodoende.

 

groeten, Doler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geïnformeerd bij de postbank en inderdaad de bijkomende kosten zijn bijna gelijk aan de kosten van het premium membership. Lijkt me geen optie.

Ruud :frusty:

 

Ik was daar al een beetje bang voor, Ruud. Ik ontving twee weken terug een cheque van rond de $ 127. Bij de bank aangeboden: kosten € 12,50, en daar kwamen uiteraard de wisselkosten nog overheen. :frusty:

 

... en de mededeling dat als de cheque zou bouncen ook dat weer van mijn bankrekening zou worden gehaald. :down:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom laat ik de uitbetaling van Google Adsense lekker uitstellen. Beter 1x een groter bedrag dan vaker een klein bedrag. :frusty:

 

Overigens schijnt de ABNAMRO goedkoper te zijn dan de Postbank (daar herken ik dat bedrag van 12,50 van)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Vorige week een mail gestuurd aan Groundspeak:

 

Dear people of Groundspeak,

 

I would like to become a premium member of Groundspeak but I don't have a Credit Card. I have opened an account at Paypal and put money on that account. I tried to send it to you but I got the message that you can't accept instant payments. I tried to put the membership in my Shopping Cart, but also than I need a credit card number. Is there any way that I can transfer it through paypal to you so I can become a premium member?

 

Greetings,

Ruud Woudt (Biertjuh)

Amsterdam, The Netherlands

 

Tot op heden geen antwoord.

Ruud ;)

 

Heb je inmiddels al een keer antwoord gekregen van die gasten,want ik wil ook premium-member worden om het maximale uit GC.com en GSAK te halen-maar ook ik heb alleen een PP-account (geen creditcard,en ook niet de intentie om er een aan te schaffen alleen voor dat f****ng membership) :beerchug:

 

Alvast bedankt.. :D

(ps. er zijn hier toch wel meer mensen die geen creditcard hebben,maar wel een membership???) :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week een mail gestuurd aan Groundspeak:

 

Dear people of Groundspeak,

 

I would like to become a premium member of Groundspeak but I don't have a Credit Card. I have opened an account at Paypal and put money on that account. I tried to send it to you but I got the message that you can't accept instant payments. I tried to put the membership in my Shopping Cart, but also than I need a credit card number. Is there any way that I can transfer it through paypal to you so I can become a premium member?

 

Greetings,

Ruud Woudt (Biertjuh)

Amsterdam, The Netherlands

 

Tot op heden geen antwoord.

Ruud :beerchug:

(ps. er zijn hier toch wel meer mensen die geen creditcard hebben,maar wel een membership???) ;)

 

van geocaching.com:

 

I don't want to use PayPal to subscribe. How can I become a member?

If you don't wish to use PayPal to subscribe, you can send a check or money order for $30 payable to Groundspeak to the following address:

Groundspeak

ATTN: Subscriptions

24 Roy St PMB 321

Seattle, WA 98109-4018

 

Ergo, stop 30 dollar in een envelop en stuur dat op.

 

gr, marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raoul: Nee, we zijn nu een aantal weken verder en .com heeft (nog) niet gereageerd. Denk ook niet dat ik nog iets van ze hoor hierover. Maar voorlopig kan ik dagelijks up-to-date blijven met caches in de PDA en zeker met de vakantie voor de deur is dat wel zo prettig.

 

Marcel: Hier is in een ander draadje al over gediscussieerd. Een check of money order sturen is gewoon te duur. Natuurlijk is het mogelijk om $30 in een enveloppe te doen en richting Groundspeak te sturen, dit is echter niet mijn bedoeling. Ik heb met enige moeite een PayPal account geopend en daar geld op gestort. Dan moet het ook mogelijk zijn om dat over te maken. Alleen dus niet naar Groundspeak ;)

 

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ruud:

Bedankt,man.. ;)

helaas....dan zit er voor mij niets anders op dan voorlopig gebruik te maken van de beperktere mogelijkheden van GSAK en GC.com....

Met dank aan de flexibiliteit van die figuren in de VS!!! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ruud:

Bedankt,man.. :(

helaas....dan zit er voor mij niets anders op dan voorlopig gebruik te maken van de beperktere mogelijkheden van GSAK en GC.com....

Met dank aan de flexibiliteit van die figuren in de VS!!! :beerchug:

Raoul, PB is onderweg dus check je mail even.

Ruud ;)

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ruud:

Bedankt,man.. ;)

helaas....dan zit er voor mij niets anders op dan voorlopig gebruik te maken van de beperktere mogelijkheden van GSAK en GC.com....

Met dank aan de flexibiliteit van die figuren in de VS!!! :beerchug:

 

Tja, je kun altijd nog het geld in een enveloppe doen :(

 

Maarhuh, je mag mijn eigen, gebruikte queries wel hebben.

 

Heb hier van de afgelopen paar weken nog ruim 300 Mb liggen.

 

Ik krijg ze iedere dag, 5 stuks :D Veel dezelfde de laatste tijd.

 

Als je weet dat ik verleden week noodgedwongen ben begonnen met een schone lei en nu al weer op 1500 caches zit :D En... alles weer uptodate natuurlijk...

 

Ik maak zo een gmailaccount voor je aan en sleep die rommel zo van het ene adres naar de andere ....

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke gaaf Kruimel!! :beerchug: al is een heleboel wat je schrijft hierboven wel hocus-pocus voor mij,hoor.. :D

Gmail accounts?? gebruikte queries...(tweedehands??)...

Maar goed...ik waardeer het allemaal zeer!!! ;)

(en zoals het een echte Hollander betaamt......als het gratis is,doe mij er dan nog maar één!!! :D )

Bedankt....(en laat me weten wat ik ervoor moet doen....)

 

(nou ja......voor dat Gmailaccount dan :( )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gmailaccount is een emailaccount via google. Je krijgt dan ruimte voor 1000 Mb op de HD van google.

 

Ik stuur je een uitnodiging om een account (gratis) aan te maken en daarna stuur ik een lading van mijn eigen queries naar dat adres en kun jij ze gweoon downloaden wanneer je er zin in hebt.

Als je een account hebt aangemaakt bij gmail dan krijg ik een mailtje van hun welk emailadres je hebt aangemaakt.

 

Queries zijn de pakketen met 500 caches per stuk in GPX formaat. Wel met mijn instellingen, maar zoals ik al schreef, in notime heb je 1500 caches :beerchug:

 

Het is een kleine moeite om ze iedere dag even te forwarden naar jou toe, of wie dan ook.

 

Heb je even een emailadres voor me waar ik de uitnodiging naar toe kan sturen?

 

Mail maar even naar kruimeldief@gmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee Raoul, laat je niet gek maken door die Kruimel..... :D Met Gmail heb je in ieder geval een email adres met 1 gigabyte opslagruimte, genoeg voor minstens 5000 caches in Nederland. Altijd handig, dus snel accepteren en in gebruik nemen. En de afgedankte queries van Kruim.... die Drenth :D zoekt geen caches in delen van Nederland waar normale mensen zoeken dus haal binnen die handel ;)

 

Groetjes Marja :(Volgens mij heb je die uitnodiging voor gmail trouwens al te pakken :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud & Marja.....bedankt voor de hulp!!!

Ik heb inmiddels een giga-meel account aangemaakt,dus jullie zullen daar wel bericht van krijgen of zo.....(1 gb!!!! niet te geloven zeg....die snuiters bij Google die moeten wel een harde schijf hebben die zo groot is als een flatgebouw!!! ;) )

Maar goed....nogmaals bedankt,en ik zou zeggen....kom maar op met alle narigheid!!!!! :beerchug:

Groeten van Raoul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...