Spring naar bijdragen

Hoe met Paypal premiummember worden zonder CreditCard??


Biertjuh

Aanbevolen berichten

Word lid van de club!

Betaling 30 dollar per jaar

Dertig dollar overmaken dat klopt. Maar nu heb je geen Credit Card, dus hoe doe je dat?

Oké je opent een PayPal account stort 30 Euries en vervolgens druk je op het knoppie op de .com site om Premium Member te worden via een PayPal betaling.

 

Dus niet!!

 

In het volgende scherm wordt weer om een Credit Card nummer gevraagd :beerchug:

Ten einde raad de Credit Card van een collega gebruikt en van de PayPal account $20 overgemaakt naar de makers van GSAK. Dit is een prima tool om je GPX files te ordenen.

 

Of is er iemand die weet hoe je wel premium member kan worden met PayPal en zonder Credit Card?

:( Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een antwoord op je vraag heb ik helaas niet! Wel heb ik al meegemaakt (door een verkeerde klik op een knop) dat m'n PayPal account werd geblokkeerd. Het aanschaffen van een nieuwe credit card zou de oplossing zijn. Dan maar geen PayPal!!

 

dit probleem heb ik ook gehad, maar met een fax naar paypal met alle gegevens heeft alles weer opgelost.

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Creditcard dient volgens mij puur te identificatie en om e.e.a. legaal te houden. Zelf heb ik er 2 (eentje gebruik ik niet, heb ik puur aangeschaft omdat je een gratis MP3 spelertje kreeg (en dat kreng werkt niet)), maar on nu een wildvreemde op mijn card te zetten gaat me net iets te ver ;).

 

Je kunt zodra je die registratie hebt gedaan overigens wel geld van je bankrekening op je paypal account zetten. Geen idee of het aanvragen van een CC een optie voor je is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, hier wordt dus weer puur door elkaar heen gel*ld of langs elkaar heen gepraat...

 

Ruud wil niet met Paypal ergens wat kopen, maar met Payal een premiummembershipabonnement nemen bij Groundspeak zonder een Creditcard te gebruiken. That's all. Het is hem dus wel gelukt met Paypal een registratie te kopen bij Clyde voor het superprogje GSAK. Dus Paypal is niet het probleem. Ruud zijn Paypalaccount werkt perfect.

 

Het probleem van de verplichte CreditCard ligt nergens andes dan bij Groundspeak.

 

Paypal wil niet voor een eerste check een CreditCard ter verificatie hebben. Lijkt me ook logisch omdat je dan toch een CC nodig bent en je CC is veilig bij Paypal en het betalen via Paypal met een CC is tig keer simpeler dan met een Paypalaccount waar je eerst geld op moet storten en waar steeds genoeg geld op moet staan.

 

Paypal werkt eigenlijk heel simpel voor hen die een CrediCard hebben en willen gebruiken. Veiliger kan niet. Je opent een account bij Paypal, geeft je creditCard gegevens door en je bent klaar nadat ze je gegevens nagetrokken hebben. Dat is binnen een paar minuten. Je gebruikt een emailadres als inlognaam en een password om te betalen. Je CC gegevens worden verder aan niemand verstrek. Je vraagt Paypal voor je te betalen en dat doen ze gratis voor de koper, omdat de ontvanger aan Paypal betaald. Ik gebruik al vanaf het begin dat Paypal bestaat deze optie en heb er speciaal een CC voor aangeschaft. Nog nooit een probleem gehad en ik betaal via Paypal toch al snel een paar keer per week tot soms iedere dag ;)

 

Heb je geen Credicard dan kun je nog een paypalaccount nemen. Je moet alleen zorgen dat je bij Paypal een rekening opent en dat er geld op staat. Vanuit Nederland gaat dat alleen via jouw bank naar de Bank Of America te Amsterdam. Die geef jij de opdracht om geld over te maken op Paypal. Als er voldoende op de Paypal rekening staat heb je voldoende om te betalen. Zo simpel is het.

 

Nu het probleem van Ruud. Deze ligt dus niet bij Paypal maar bij Groundspeak. Groundspeak wil dus om de een of andere, voor mij duistere reden, alleen maar geld via een CreditCard. Of het nu direct via een CrediCard komt of via je Paypalaccount met CreditCard, zal Groundspeak een worst zijn, als er maar een CreditCard in het spel is.

Ik betaal al jaren aan Groundspeak via Paypal, maar dan wel met de PaypalCreditCardaccount.

 

Dus, in het kort. Groundspeak accepteert alleen maar betalingen via Paypal als de paypalgebruiker een account heeft met gebruik van CreditCard.

 

Het heeft dus niets met Paypal te maken maar met Groundspeak, de club achter geocaching.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week een mail gestuurd aan Groundspeak:

 

Dear people of Groundspeak,

 

I would like to become a premium member of Groundspeak but I don't have a Credit Card. I have opened an account at Paypal and put money on that account. I tried to send it to you but I got the message that you can't accept instant payments. I tried to put the membership in my Shopping Cart, but also than I need a credit card number. Is there any way that I can transfer it through paypal to you so I can become a premium member?

 

Greetings,

Ruud Woudt (Biertjuh)

Amsterdam, The Netherlands

 

Tot op heden geen antwoord.

Ruud ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week een mail gestuurd aan Groundspeak:

 

Dear people of Groundspeak,

 

Tot op heden geen antwoord.

 

Het is nog maar dinsdag ;). Ze zijn wel alle dagen aanwezig maar niet echt produktief. Typisch Amerikaans gedrag met die apen uit Seattle.

Ze zijn en ze blijven er vreemd. Of het nu over hun bescheten regelgeving gaat voor wat betreft het verstoppen van een doosie in Nederland, of over hoe je zonder CC een premiummember kunt worden, en alles wat daar nog tussenin zit.

 

Krijg vaak jeuk aan mijn #### van die jongens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg vaak jeuk aan mijn #### van die jongens.

 

#### = neus, mag je volgens mij van de moderatoren rustig zeggen :lol1:

Ruud ;)

Er wordt mij wel eens verweten dat ik niet meer weet wat wel en niet mag en ik mijn eigen regels maak..... :lol1:

 

The greatest obstacle to discovery is not ignorance - it is the illusion of knowledge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of is er iemand die weet hoe je wel premium member kan worden met PayPal en zonder Credit Card?

;) Ruud

 

Als het met Paypal zonder Credit Card niet lukt, is onderstaande optie dan niet een idee? Of is dat te duur door bijkomende kosten ?

 

I don't want to use PayPal to subscribe. How can I become a member?

If you don't wish to use PayPal to subscribe, you can send a check or money order for $30 payable to Groundspeak to the following address:

Groundspeak

ATTN: Subscriptions

24 Roy St PMB 321

Seattle, WA 98109-4018

This will cover an annual subscription (sorry, no monthly subscriptions). Make sure to indicate your login name so we can set it up with a premium membership. We will email you once it has been activated.

Staat op deze pagina (onderaan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het met Paypal zonder Credit Card niet lukt, is onderstaande optie dan niet een idee? Of is dat te duur door bijkomende kosten ?

 

I don't want to use PayPal to subscribe. How can I become a member?

If you don't wish to use PayPal to subscribe, you can send a check or money order for $30 payable to Groundspeak to the following address:

Groundspeak

ATTN: Subscriptions

24 Roy St PMB 321

Seattle, WA 98109-4018

This will cover an annual subscription (sorry, no monthly subscriptions). Make sure to indicate your login name so we can set it up with a premium membership. We will email you once it has been activated.

Staat op deze pagina (onderaan).

 

Geïnformeerd bij de postbank en inderdaad de bijkomende kosten zijn bijna gelijk aan de kosten van het premium membership. Lijkt me geen optie.

Ruud ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een ander probleem. Probeer al een paar dagen Premium Membership aan te vragen maar het schijnt niet te mogen lukken. Aangezien ik geen Paypal Subscription ID heb adviseert gc.com om het via de store te doen middels credit card. Heb ik geen probleem mee, maar ik krijg continu een error op m'n email adress. En dat terwijl ze ons toch regelmatig weten te vinden op datzelfde adress.

 

Doler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat van Peetee was ik nog even vergeten te vermelden. Klopt. Ze willen ook zo wel geld zien. :lol1:

 

Je kunt het geld ook in een enveloppe doen en sturen ;)

 

Als je nu vanaf de Postbank geld stort via de bank of Amerika alhier in A'dam?

 

Ik meende dat een van de redenen dat je geen extra kosten krijgt voor geld over te maken naar paypal, was dat je het via de Bank of America moest doen, omdat deze een vestiging in Nederland heeft. Dat was ook de vereiste bank van Paypal om geld naar hun over te maken.

 

Zou er dan geen mogelijkheid zijn om via deze bank geld over te maken naar hun vestiging in Amerika om zo zonder die idiote bank- of wisselkosten de 30 dollar te kunnen betalen aan Grounspeak?

 

Je hebt inmiddels betaald via een vriendendienstCreditCard, maar dat is niet de bedoeling voor het volgend jaar natuurlijk, dat is logisch.

 

Voordat ik een CC had liet ik vrienden in Amerika voor mij overal kopen en betalen ;) ik storte het dan weer op hun rekening in Nederland en als ze eens per jaar met Kerst in Nederland kwamen dan hadden ze hier geld op de rekening ;)

Maar ja, ze zijn voor mij te verAmerikaanst en dan is het afgelopen. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...