Spring naar bijdragen

De kwaliteit van de cache-inhoud ... - Wie is daar verantwoordelijk vo


Peetee

Aanbevolen berichten

Ik doe dit allemaal nog niet zo ontzettend lang (aug '03) maar in mijn eerste log (Rammekens) was al te lezen dat ik me van de inhoud al meer had voorgesteld :crybaby: . Voorafgaand aan de eerste keer waren we even twee leuke dingetjes gaan kopen die met Zeeland te maken hadden). De ene hebben we nog en de andere nog maar pas geplaatst. We hebben in ieder geval geen rommel bij ons, het zijn allemaal leuke dingen waarvan ik in ieder geval zoiets heb van 'dat zou ik leuk vinden om aan te treffen'. Helaas vinden wij nog steeds geen leuke dingen in de caches. Ik merk wel dat ik het 'ontdek je plekje' gevoel het leukste vind, het maakt me bijna geen r.k uit of ik hem vind ja of nee. Co denkt er wel even anders over , die wil hem toch echt vinden en toch echt iets ruilen (pakt ook altijd het kerstpakket uit bijv). Of het waarde heeft maakt haar eigenlijk niet uit. Maar wat we dus elke keer aantreffen...nou ben blij dat het niet Akela&Co en the kids is of zo. Bijv. maandverband (Rucphense bossen), nou ja ongebruikt dan en keurig in verpakking. Maar sorry hoor, als je nu echt niks hebt, of het vergeten bent, wees dan een meid of een vent en ruil dan gewoon niks. Schrijf dan lekker in het logboekje en laat de inhoud voor wat het is :xmas: .

Omdat de inhoud doorgaans dus niks voorstelt ben ik nu eerst wat microcaches aan het plaatsen (heb je vooraf in ieder geval geen verwachting, dus ook geen teleurstelling), ook om Zeeland (behalve Zeeuws Vlaanderen, dat gaat wel goed) iets beter op de geocachekaart te zetten. Er zijn er twee in ontwikkeling die ik meteen een thema wil geven. Vind dat gewoon een prima idee wat ik van anderen ga overnemen. Die twee wil ik dan wel goed onderhouden. Ik vind het voor de eerste inhoud een verantwoordelijkheid van de cache maker maar daarna toch echt van de bezoekers. Maar als die zich dan kennelijk niet kunnen gedragen in dat opzicht, dan zal ik het wel doen, maar zeker niet voor vijf caches, m'n tuin is niet groot genoeg voor zo'n ezel weet je wel.

 

Akela

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Die signature van Biertjuh met:

"God schiep de blondjes

Ook God maakt wel eens een fout "

 

Er is toch niks mis met blondjes? Ik ben er dol op, speciaal als ze verpakt zijn in opwaaiende zomerjurken :xmas:

 

Met graagte zing ik het loflied dat je op de webpage van een padvinder kan vinden:

http://www.wdz.scouting.nl/frontend/songte...=pri&song_id=19

 

:crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Maar wat wil je? Fee is ziek ...

 

... Als ik er dus niet was geweest had jij met een toetsenbord zonder aanslagen gezeten :P ...

Beterschap aan je Fee

Helaas kun je met een computer ook nog andere dingen doen :eek:

Maar mijn beste kruimel, dit was beslist niet onaardig bedoelt , daar ik veel plezier beleef aan jouw reacties ;)

Alleen als we op deze manier doorgaan, gaan we behoorlijk of topic :crybaby:

Groetjes Ruud, wiens Marja ook in de lappenmand ligt :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Akela:

 

Grappig die uitspraak. Alsof iemand die graag kerstpakketten uitpakt ook zeker weten een leuke goodie uit een cache wil hebben :crybaby:

 

Ik ben het helemaal met je eens dat bepaalde zaken gewoon niet in een cache horen als goodie. Het is toch niet erg om er niets in te stoppen? Maar haal er dan ook niets uit. Tjee, maandverband. Wat zou ik daar mee moeten doen? Ik den dat ik voor l*l zou lopen als ik het zou dragen. Kun je er trouwens nog een zweetbandje of zo van maken?

 

Alhoewel het wel raar zou lijken natuurlijk. kruimeldief met een leren hoed op aan het cachen en dan komen daar van die flarden van een mandverband onder de hoed vandaan.

ja dan is het echt wel tijd voor het pilletje van Miep miep.

 

Ik denk toch dat jullie er teveel mee bezig zijn. Ik bedoel met het ruilen van iets. Ik kijk ook nooit naar waarde als ik iets uit de cache haal. Een leuke pin of sleutelhanger wil k best wel iets voor terugstoppen dat een aantal keren duurder was, maar wat geeft het? We stoppen vaker iets in een cache dan dat we eruit halen.

Natuurlijk heb ik ook wel mijn bedenkingen bij goodies als 2 eurocent enz. Doe er dan niets in zoals je schreef. Ook haal ik (aangebroken) etenswaren uit de cache en log dat niet eens. Ik gooi het ook gewoon weg in een vuilnisbak. Etenshit hoort echt niet in een cache, dat is vragen om een aanval van ongedierte.

 

@Lupardi:

Tja prof, ouwe snoeperd. Blondes zijn misschien wel leuk om naar te kijken, maar ze moeten zich in ieder geval wel stilhouden :xmas:

Komt hij met een complete songtext van Hansi de Booy over vrouwen. ;)

 

 

GRTZ

 

Kruimelblond

 

Jij: Blond, bruin, string, topless.

Strand, zee, zon, een hete dag.

Je keek langdurig naar me.

 

Ik: wollen wanten, gebreide muts en een T-shirt van het Riagg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap aan je Fee

Maar mijn beste kruimel, dit was beslist niet onaardig bedoelt , daar ik veel plezier beleef aan jouw reacties  ;)

Alleen als we op deze manier doorgaan, gaan we behoorlijk of topic  :crybaby:

Groetjes Ruud, wiens Marja ook in de lappenmand ligt  :xmas:

Mijn beste Ruud,

 

Allereerst heb ik het ook echt niet als een persoonlijke aanval gezien omdat ik dan wel weer iets anders gereageerd zou hebben en BTW er dan weer ***** voor in de plaats had gezet ...

 

Thanx voor de wensen aan de Fee en van deze kant natuurlijk ook van harte beterschap voor jouw eigen blondje :eek:

 

Doet me direct weer aan de kruisbestuiving van BTW denken.

 

Natuurlijk gaan we met een bloedgang offtopic op deze manier, maar mijn reply op Akela heeft al weer iets goedgemaakt. En kom nu niet direct dat ik niet overal op MOET replyen. Hahahaha weet je, dat is al jaaaaaren een verwijt naar mij toe. Welke forum ik ook zit en dat zijn er door de jaren heen al heel wat geweest.

 

Trouwens, ik moest ff nadenken wat je dan nog wel meer met een PC kunt doen als je niet kunt cachen en niet op een forum zou komen. Ik denk girotellen?

 

Wat zijn de 6 moeilijkste jaren van een dom blondje? Groep 3 van de basis school.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, ik moest ff nadenken wat je dan nog wel meer met een PC kunt doen als je niet kunt cachen en niet op een forum zou komen. Ik denk girotellen?

Ik werk ook nog met die die dingen en daar gaat ver***d veel tijd in zitten :crybaby:

Weet je ik sta nu nog te boek als verse gebruiker en ga voor gebruiker ;)

Vooralsnog ga ik het lappenmandje van Marja opzoeken

 

Groetjes Ruud :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je ik sta nu nog te boek als verse gebruiker en ga voor gebruiker  :xmas:

Vooralsnog ga ik het lappenmandje van Marja opzoeken

 

Groetjes Ruud  :crybaby:

Dan wens ik u een goedenacht. Ik weet ook niet wanneer dat verse eraf is. Misschien bij 50? 100?

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Blond zijn heeft ook een voordeel: het valt niet op als je dement wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, nee, nee, ff wachten......de financiële waarde laat me/ons helemaal koud. Wij doen er ook best een leuke sleutelhanger in of zo. Een speldje is ook leuk om te krijgen trouwens. Goodie heeft voor mij niet zozeer met waarde/geld te maken, maar met de aandacht die iemand er dus aan heeft geschonken.

Ik zie wat ik uit de cache haal niet als iets van waarde etc etc maar als een trofee (vooral Co dan). Wij kijken dus niet 'o we hebben iets bij ons van 3 euro, dus laten we even kijken wat er 3 euro waard is', dat kan dus net zo goed 1 euro zijn of 0.10 eurocent. Net zo goed, als ik vind dat er rommel in zit, dan ruil ik of niks, of ik stop er toch iets in waarvan ik vind dat het aantrekkelijker is (en haal er wel of niet iets uit).

Maar het lijkt me logisch dat maandverband toch echt geen leuke trofee meer is (en zo waren er nog meer van dit soort dingen). Zelf proberen we vooraf de ruildingen met zorg uit te zoeken, dat heeft met waarde niks te maken hoor. Als ik iets leuks zie bij Blokker of Xenos en ik denk dat het leuk is om in een cache te stoppen dan doe ik dat. Een ander vindt er misschien dus helemaal niks aan, maar ik heb er wel bij nagedacht en echt rommel zal het niet zijn, dat kun je bij maandverband (weliswaar ongebruikt) volgens mij dus niet meer zeggen. Overigens is dus ongebruikt maandverband niet per definitie rommel, het is nog verrekte duur ook, maar als inhoud van een cache denk ik 'goh, wel willen cachen en iets uit het doosje willen, maar de voorbereiding vergeten ?' (laten we het maar positief benaderen). Een speldje of sleutelhanger of iets dergelijks zegt me heel veel meer (wat exact weet ik ook niet, het zal wel met emotionele waarde te maken hebben).

 

Akela

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Akela:

 

Het is me nu helemaal duidelijk. Waarschijnlijk ben ik stiekem toch blond of zo.

 

Ik ben het volledig met je eens nu. Het gaat niet om de waarde, het gaat erom of men ook enigzins moeite heeft gedaan om een leuke goodie voor de gevonden cache te kopen/maken en mee te nemen. Dus echt het gevoel dat men er iets voor gedaan heeft.

Zoals wij soms een sleutelhangerzaklampje of keyfinder in de cache stoppen en het ding nog in zijn verpakking zit :crybaby: En niet met al bijna lege batterijen.

 

Tja die maandverband zie ik dus ook niet zitten. Jij bent er trouwens wel mee op de hoogte. Ze zijn duur zeg je. ik zou het niet weten.

 

GRTZ

 

kruimeldief

 

 

Kruimels zijn ook brood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...