Spring naar bijdragen

De kwaliteit van de cache-inhoud ... - Wie is daar verantwoordelijk vo


Peetee

Aanbevolen berichten

wat is hier gebeurd?

moderator aan het werk geweest?

 

groets,

 

Michiel :xmas:

Nee, goed voorbeeld doet goed volgen.

 

Er wordt wel eens iets teveel geschreven en dan bedoel ik teveel, niet te vaak ;)

 

Zelfregeling is dus ook mogelijk :ph34r: .

 

GRTZ

 

Kruimeldief :cry:Delete zo nu en dan eens iets in je leven en er komt weer wat meer ruimte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ze waren zo in wel heel erg leeg..

da's wel raar..

goede gewoonte om even iets bij te zetten dat XXX ze verwijderd heeft?

snapt iedereen het :-)

zelfmodderen is niet verkeerd..

 

 

groets,

 

Michiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf ook een keer gemeend er wat van te moeten zeggen.

Het blijkt een steeds terugkerend onderwerp te zijn. Met dito commentaren en schrijvers.

Wat kan je er mee? Dwangmatige percepties van cache rechtvaardigheid? Het is wel goed dat iemand het regelmatig even meldt als remainder.

 

Naar onze smaak kan je zelf het beste er wel goed mee om blijven gaan en er leuke dingetjes in stoppen en de cache zorgvuldig achter laten.

Goed voorbeeld doet goed volgen.

Er is nu eenmaal verschil tussen cachers; nette en minder nette; wandelaars, cachejunks, poetsers en maak er maar wat van;het zij zo. De keuze van de hobby zegt dat het over het algemeen hele leuke mensen zijn; in ieder geval geen hoolegans.

Wij gunnen iedereen wat als we wat leuks achter laten en prijzen hen die ons verrassen en de kinderen een leuk ruilobject bezorgen, want is toch de intensie van de meeste cachers en makers.

 

 

Wat de kinderen betreft kennen we dat probleem dat er viezigheid of niets bij zit; daar moeten ze dan ook maar mee leren omgaan. "Jammer" is het enige commentaar. Dan maar niets. We hebben de schat wel gevonden.

De norm is dat wij het niet onzorgvuldig achterlaten. En dan is het klaar.

 

En verder zijn we iedereen dankbaar dat ze caches maken en ons uitnodigen hun plekje te komen bezoeken.

Voor ons is het een leuke wandeling en er even uit.

De grap om een puzzel op te lossen.

 

Wat dat betreft heb ik wel een leuke tip;

Mark Diamant maakt hele leuke caches in de buurt van Bilthoven / Groenekan waaronder cristal & stone bijna niemand heeft die kunnen kraken, behalve een paar mensen. Ik dacht 3. (wij ook niet @#%&*)

Bijt je daar op stuk en geniet van het fantastisch mooie Eykensteijnse bos, waar ook die andere cache ligt.

Maak Nederland leuker met een mooie cache.

 

Ik hoop dat de site en het cachen niet ten onder gaat aan .............. enz.

En dat we kunnen blijven genieten van de creativiteit van de deelnemers.

 

En die ene a-so, ach, die jongetjes van Dirk van de Broek hebben ook de oplossing niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...