Spring naar bijdragen

De kwaliteit van de cache-inhoud ... - Wie is daar verantwoordelijk vo


Peetee

Aanbevolen berichten

Sh!t, net een lap tekst ingetikt -> pagina niet gevonden -> alles pleite.

 

Maar goed, zoals ik zojuist ook al probeerde te zeggen is het wel l*llig voor de plaatser als een met zorg gevulde cache na enkele maanden vanzelf gekonverteerd is naar trash. :crybaby: Het is toch geen geoTRASHing? Dus Kruimel, ga vooral zo door, wij zullen je voorbeeld volgen. :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kruimel, zoals vandaag al eerder is gesuggereerd: het is echt tijd voor je pilletje! :crybaby:

Hmm, is dat al eerder gesuggereerd vandaag? Dan ben ik dat berichtje misgelopen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief (heb er trouwens al 4 op waarvan 3 verschillende)

 

Op één vitaminepilletje met sinaasappelsmaak kan een mens niet leven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enige wat voor mij telt in een cache is dat ik tevreden ben over de cache zelf, dat het een leuke dag is geweest en dat ik de cache kan loggen.

 

Daar wil ik zelf nog iets verder in gaan: Zelf zonder de log kan een cache de moeite waard zijn. Neem Sandbox in het Buursezand. Niet gevonden, zelfs met een beetje hulplijnen :crybaby: Maar zeer zeker de moeite waard door de prachtige omgeving!

 

En de hulplijnen hebben ons nu weer op het juste pad gezet :xmas:. De log komt wel .

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sh!t, net een lap tekst ingetikt -> pagina niet gevonden -> alles pleite.

 

Maar goed, zoals ik zojuist ook al probeerde te zeggen is het wel l*llig voor de plaatser als een met zorg gevulde cache na enkele maanden vanzelf gekonverteerd is naar trash. :crybaby:  Het is toch geen geoTRASHing? Dus Kruimel, ga vooral zo door, wij zullen je voorbeeld volgen. :xmas:

Ja doc, maar als ik zo doorga moet ik wel volgens anderen geregeld een pilletje slikken ;)

 

 

GRTZ

 

Kruimelpil

 

Het beste advies als de dokter je nog maar twee maanden geeft: bij je schoonmoeder gaan wonen, dan lijkt het een eeuwigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enige wat voor mij telt in een cache is dat ik tevreden ben over de cache zelf, dat het een leuke dag is geweest en dat ik de cache kan loggen.

 

Daar wil ik zelf nog iets verder in gaan: Zelf zonder de log kan een cache de moeite waard zijn. Neem Sandbox in het Buursezand. Niet gevonden, zelfs met een beetje hulplijnen :crybaby: Maar zeer zeker de moeite waard door de prachtige omgeving!

Bytheway

O ja, ik cache ook niet om een wedstrijdje zoveel mogelijk logs te hebben hoor. Het gaat mij ook om de gein, de ontspanning, de natuur enz. Toch vind ik dat als je echt je best hebt gedaan op een cache, alle opgaven hebt gedaan en dat je dan als het ware een halve hectare om moet ploegen om een cache te vinden, echt wel weer frustrerend. De cache moet zodanig verstopt worden dat als jij je aan de voorwaarden houdt, je het gegarandeerd vind. Is het vandaag niet, dan maar volgende week, maar ik vind hem liever wel. Als we een hel dag gaan cachen hebben we er ook liever drie of vier en genoten dan een stuk of tien en niet eens meer kunnen herinneren waar je allemaal geweest bent.

Dat is nu wat ik weer vervelend vind aan de statestieken. Eigenlijk moet je nergens kunnen vinden hoeveel caches jij of ik gevonden hebt. Wat maakt het uit? Daar zit gelukkig geen prijs aan verbonden.

 

 

Enneh, wie heb jij dan wel niet gebeld als hulplijn? Met een hulplijn er nog niet uitkomen? Moeten ze je een foto van de cache faxen? :xmas:

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een hulplijn er nog niet uitkomen? Moeten ze je een foto van de cache faxen?

 

Mmm, nee, ik belde met ***** en met ****** en ***** dacht dat ik **** was. Maar ik was dus niet **** (scheelt maar 1 klinker). Dus ik belde zijn broer, die nam zijn mobieltje niet op. Mmmm.... Maar een foto, plus kaart en automatische log als je binnen < 1 Km komt was makkelijk geweest :crybaby:

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm, nee, ik belde met ***** en met ****** en ***** dacht dat ik **** was. Maar ik was dus niet **** (scheelt maar 1 klinker). Dus ik belde zijn broer, die nam zijn mobieltje niet op. Mmmm.... Maar een foto, plus kaart en automatische log als je binnen < 1 Km komt was makkelijk geweest :xmas:

 

Bytheway

Mooi is dat toch dat die admins in staat zijn al dat op de man gespeelde weg te werken met sterretjes ;)

 

Hoe is het mogelijk. Een stel wereldreizigers die van hot naar her trekken en die geen cache kunnen vinden, wat een cache? Ze kunnen zelfs geen fatsoenlijke hulplijn vinden. Hahahaha en dat is naar Sri Lanka geweest.

 

 

De goden waren jullie wel goed gezind :crybaby:

 

 

GRTZ

 

Kruimel

 

In het land der één-ogen is de blinde de weg kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Kruimel,

 

Ben je nu op de pillen toer? Eindelijk heb ik je van de paddestoelen af en nu zit je weer aan de pillen. :xmas:

 

Bytheway.

De pillentoer? ja dat is altijd voor de hand. Die paddo's zijn steeds moeilijker te cachen. En ja dan lik ik ook nog wel eens aan die grote padden maar een enkeling verandert in een prins en ik wil dat niet. Ik ben niet van dat type. En tegenwoordig zijn prinsen link. Het schijnt dat Friso vroeger een dubbeleven had en zich toentertijd naar zijn vader noemde. Claus Bruinsma.

 

GRTZ

 

En pasop voor vrouwen met een dubbele achternaam. Of ze zijn al getrouwd of ze .......

 

 

Charley Kruimel (Heee Maaabel, ken je me nog?) :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... O ja, ik cache ook niet om een wedstrijdje zoveel mogelijk logs te hebben hoor....

...Eigenlijk moet je nergens kunnen vinden hoeveel caches jij of ik gevonden hebt....

Volgens mij is de wedstrijd - wie plaatst zoveel mogelijk berichten op dit forum - :xmas:

 

And the winner is ..... tatadada .... Kruimeldief

 

Groetjes Ruud :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nu wat ik weer vervelend vind aan de statestieken. Eigenlijk moet je nergens kunnen vinden hoeveel caches jij of ik gevonden hebt.

 

What's in the name :xmas:

 

Bytheway a.k.a. Upthestairs a.k.a. ****** en nee, het aantal sterretjes klopt niet :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De goden waren jullie wel goed gezind

 

:xmas:

 

Deze gelegenheid pak ik aan voor een beetje promo :crybaby:

 

Hier dus................

 

 

Bytheway

Ja joh, mag je ook best trots op zijn. Mooie site en mooie foto's ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Toerist: iemand die duizenden kilometers reist om een foto van zichzelf naast zijn wagen te nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... O ja, ik cache ook niet om een wedstrijdje zoveel mogelijk logs te hebben hoor....

...Eigenlijk moet je nergens kunnen vinden hoeveel caches jij of ik gevonden hebt....

Volgens mij is de wedstrijd - wie plaatst zoveel mogelijk berichten op dit forum - ;)

 

And the winner is ..... tatadada .... Kruimeldief

 

Groetjes Ruud :crybaby:

Ja, het begint op te vallen huh? Maar wat wil je? Fee is ziek, Ik snipper om te cachen en kan geen caches uitdraaien omdat Amerika mijn IP in de ban heeft gegooid :eek:

Wat doe je dan? Iedere keer kijken of de ban eraf is en dan lees ik weer iets waar ik ook weer zo nodig een mening over moet ventileren :xmas:

 

En nee, ben niet de winner, misschien wel dag winnaar maar overall is het toch nog steeds de prof.

 

Ik weet het, in jow coltrole paneel moet naast de mogelijkheid de avatars van anderen uitschakelen, ook de mogelijheid bestaan om een mede cacher zijn berichten volledig te kunnen negeren.

 

Maar mijn beste biertjuh, als ik het goed lees is dit tot nu toe je eerste reactie vandaag en dat is een reactie op mij. Als ik er dus niet was geweest had jij met een toetsenbord zonder aanslagen gezeten :P

 

GRTZ

 

Kruimeldief, die erover denkt om al zijn berichtjes te deleten en er dan een groot bericht van te maken. De aantallen worden toch niet teruggedraaid, toch?

 

 

Zou je ooit iemand met een fotografisch geheugen op een printer kunnen aansluiten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...