dawangumu Geplaatst 25 april 2005 Share Geplaatst 25 april 2005 hallo allen, ik las de raporten van de geoveldtocht, en ben eigenlijk wel benieuwd wat het "record caches doen op een dag" is .... 30 ?? of heeft er iemand anders nog meer op zijn naam staan ?? <{POST_SNAPBACK}> beste hurbie om even lekker ON TOPIC te blijven reageer op de eerste post in deze topic het antwoord op je vraag is 75 (vijf-en-zeventig) op zaterdag 23 april van 4 uur s'ochtends tot 12 uur s'avonds door Wouter, Bbruce en Dawangumu 95 micro's en macro's hebben we aan elkaar geplakt tot 1 heeeeeeeeeleeee laaaaaange multi erg leuk om te doen vooral de voorbereiding de planning de slimste route uitstippelen het navigeren in de auto etc. we hadden mee: een laptop met mapsend software 3 magellan sportrak pro's (echt waar!) 60 velletjes papier (of minder) prikstokken kompas walkie-talkies speciale stickertjes om snel te loggen veel eten en vooral veel drinken het was een bijzondere ervaring die aaneenschakeling van caches het is doorbuffelen maar er was ook tijd voor af en toe even rust op het pontje van maassluis naar rozenburg en lekker in de zon aan het brielse meer met een zak patat vriendelijke groet Wouter, Bbruce en Dawangumu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hurbie Geplaatst 26 april 2005 Auteur Share Geplaatst 26 april 2005 gefeliciteerd allen... ik had ook niet het idee dat "onze" 66 lang zou blijven staan...... wie is de volgende die een poging doet.... groeten hurbie hallo allen, ik las de raporten van de geoveldtocht, en ben eigenlijk wel benieuwd wat het "record caches doen op een dag" is .... 30 ?? of heeft er iemand anders nog meer op zijn naam staan ?? <{POST_SNAPBACK}> beste hurbie om even lekker ON TOPIC te blijven reageer op de eerste post in deze topic het antwoord op je vraag is 75 (vijf-en-zeventig) op zaterdag 23 april van 4 uur s'ochtends tot 12 uur s'avonds door Wouter, Bbruce en Dawangumu 95 micro's en macro's hebben we aan elkaar geplakt tot 1 heeeeeeeeeleeee laaaaaange multi erg leuk om te doen vooral de voorbereiding de planning de slimste route uitstippelen het navigeren in de auto etc. we hadden mee: een laptop met mapsend software 3 magellan sportrak pro's (echt waar!) 60 velletjes papier (of minder) prikstokken kompas walkie-talkies speciale stickertjes om snel te loggen veel eten en vooral veel drinken het was een bijzondere ervaring die aaneenschakeling van caches het is doorbuffelen maar er was ook tijd voor af en toe even rust op het pontje van maassluis naar rozenburg en lekker in de zon aan het brielse meer met een zak patat vriendelijke groet Wouter, Bbruce en Dawangumu <{POST_SNAPBACK}> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dawangumu Geplaatst 27 april 2005 Share Geplaatst 27 april 2005 gefeliciteerd allen... ik had ook niet het idee dat "onze" 66 lang zou blijven staan...... wie is de volgende die een poging doet.... groeten hurbie bedankt hurbie ik ben ook benieuwd hoe lang "onze" 75 blijft staan wij waren zeker onder de indruk van "jullie" 66 en voor ons was het best spannend of we dat zouden evenaren of misschien verbeteren... absoluut aan te raden zo'n mega-micro-multi-cache (voor een keer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team simpson Geplaatst 1 oktober 2006 Share Geplaatst 1 oktober 2006 ik ben ook benieuwd hoe lang "onze" 75 blijft staanwij waren zeker onder de indruk van "jullie" 66 Even een oud topic uit de sloot halen... "staat" die 75 inmiddels eigenlijk nog steeds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dawangumu Geplaatst 2 oktober 2006 Share Geplaatst 2 oktober 2006 ik ben ook benieuwd hoe lang "onze" 75 blijft staan wij waren zeker onder de indruk van "jullie" 66 Even een oud topic uit de sloot halen... "staat" die 75 inmiddels eigenlijk nog steeds? record staat nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cassie Geplaatst 2 oktober 2006 Share Geplaatst 2 oktober 2006 (bewerkt) record staat nog steeds Diep respect! 75 is heel netjes. Ik heb dit weekend het genoegen mogen hebben om een rondje te cachen. Totaal 43 kunnen loggen (geen enkele die we niet gevonden hebben). Qua voorbereiding hadden we alleen een lijst met spullen die we meenamen. Alle caches die we gedaan hebben hebben we ter plekke via een UMTS verbinding opgezocht, heengenavigeert (2x TomTom) en gelogd. Ondertussen hadden we tevens een weblog bij te houden en waren we via googlemaps live te volgen (APRS voor de technici onder ons). Voor deze gelegenheid hadden we een camper tot onze beschikking die we hebben volgebouwd met apparatuur waar een klein internetcafé jaloers op zou worden. Ons record staat dus nu op 43 in een weekend. Bij lange na geen dagrecord, maar wel een weekend vol met lol, leuke caches en een heleboel gezelligheid. Trouwens een aantal andere teams tegengekomen. 2 oktober 2006 bewerkt door cassie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dawangumu Geplaatst 2 oktober 2006 Share Geplaatst 2 oktober 2006 (bewerkt) record staat nog steeds Diep respect! 75 is heel netjes. Ik heb dit weekend het genoegen mogen hebben om een rondje te cachen. Totaal 43 kunnen loggen (geen enkele die we niet gevonden hebben). Qua voorbereiding hadden we alleen een lijst met spullen die we meenamen. Alle caches die we gedaan hebben hebben we ter plekke via een UMTS verbinding opgezocht, heengenavigeert (2x TomTom) en gelogd. Ondertussen hadden we tevens een weblog bij te houden en waren we via googlemaps live te volgen (APRS voor de technici onder ons). Voor deze gelegenheid hadden we een camper tot onze beschikking die we hebben volgebouwd met apparatuur waar een klein internetcafé jaloers op zou worden. Ons record staat dus nu op 43 in een weekend. Bij lange na geen dagrecord, maar wel een weekend vol met lol, leuke caches en een heleboel gezelligheid. Trouwens een aantal andere teams tegengekomen. dank je die "hele lange multi van 75 caches" was ook erg leuk om voor te bereiden en om te doen een echte en spannende uitdaging 2 oktober 2006 bewerkt door dawangumu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keistad Geplaatst 16 oktober 2006 Share Geplaatst 16 oktober 2006 Ik ben bang dat dat record niet lang blijft staan ::wink:: Groetjes Keistad en ds-polleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dawangumu Geplaatst 17 oktober 2006 Share Geplaatst 17 oktober 2006 (bewerkt) Ik ben bang dat dat record niet lang blijft staan ::wink:: Groetjes Keistad en ds-polleke We nu al ruim anderhalf jaar van het record kunnen "genieten", dus het wordt eigenlijk wel eens tijd dat er een nieuw record komt. Veel succes! en ik ben erg benieuwd! Hebben wij (Bbruce, team Storm, Dawangumu] weer een nieuwe uitdaging. 17 oktober 2006 bewerkt door dawangumu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ds-polleke Geplaatst 17 oktober 2006 Share Geplaatst 17 oktober 2006 (bewerkt) Ik ben bang dat dat record niet lang blijft staan ::wink:: Groetjes Keistad en ds-polleke We nu al ruim anderhalf jaar van het record kunnen "genieten", dus het wordt eigenlijk wel eens tijd dat er een nieuw record komt. Veel succes! en ik ben erg benieuwd! Hebben wij (Bbruce, team Storm, Dawangumu] weer een nieuwe uitdaging. /me zet alvast een potje koffie! Ik heb al eens in 12 uur 23 caches gedaan en tussendoor lekker thuis gegeten en geen voorbereidingen gepleegd.. meer van "doen we er nog ééntje?" 17 oktober 2006 bewerkt door ds-polleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dawangumu Geplaatst 20 oktober 2006 Share Geplaatst 20 oktober 2006 Ik ben bang dat dat record niet lang blijft staan ::wink:: Groetjes Keistad en ds-polleke We nu al ruim anderhalf jaar van het record kunnen "genieten", dus het wordt eigenlijk wel eens tijd dat er een nieuw record komt. Veel succes! en ik ben erg benieuwd! Hebben wij (Bbruce, team Storm, Dawangumu] weer een nieuwe uitdaging. /me zet alvast een potje koffie! Ik heb al eens in 12 uur 23 caches gedaan en tussendoor lekker thuis gegeten en geen voorbereidingen gepleegd.. meer van "doen we er nog ééntje?" Volgens de statistieken is je dagrecord 14 caches .... Stats >>> Maar misschien kloppen die niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ds-polleke Geplaatst 20 oktober 2006 Share Geplaatst 20 oktober 2006 Ik ben bang dat dat record niet lang blijft staan ::wink:: Groetjes Keistad en ds-polleke We nu al ruim anderhalf jaar van het record kunnen "genieten", dus het wordt eigenlijk wel eens tijd dat er een nieuw record komt. Veel succes! en ik ben erg benieuwd! Hebben wij (Bbruce, team Storm, Dawangumu] weer een nieuwe uitdaging. /me zet alvast een potje koffie! Ik heb al eens in 12 uur 23 caches gedaan en tussendoor lekker thuis gegeten en geen voorbereidingen gepleegd.. meer van "doen we er nog ééntje?" Volgens de statistieken is je dagrecord 14 caches .... Stats >>> Maar misschien kloppen die niet? dat klopt idd niet.. we hebben er toen 23 gedaan.. of was dat in een weekeinde.. rond veendam hebben we er 18 gedaan (waarvan een paar s'nachts...) maar over 6 uur begint er een nieuwe dag voor een nieuw dagrecord.. Ik hoop op 100 maar ik denk dat het 80 zullen worden!!! samen met keistad gaan we het proberen.. ik ben al een beetje zenuwachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dawangumu Geplaatst 20 oktober 2006 Share Geplaatst 20 oktober 2006 keistd en polleke beetje vaag verhaal over die reords tot nu toe was het nu in een dag? of in een weekeinde? succes met de poging ik zal het wel lezen als ik terugkom van vakantie over een week (wel goed tellen he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 20 oktober 2006 Share Geplaatst 20 oktober 2006 Met een aantal mensen een dagrecord maken is best wel leuk en die 75 op 1 dag is toch wel subliem hoor . Maar ga eens alleen een dagrecord doen da's pas leuk, zelf route maken, rijden, vinden (of niet), loggen en de administratie doen. Mijn record staat op 28 zie: http://www.geocaching.nl/stats/maand.php?naam=harrieklomp Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ds-polleke Geplaatst 20 oktober 2006 Share Geplaatst 20 oktober 2006 Met een aantal mensen een dagrecord maken is best wel leuk en die 75 op 1 dag is toch wel subliem hoor .Maar ga eens alleen een dagrecord doen da's pas leuk, zelf route maken, rijden, vinden (of niet), loggen en de administratie doen. Mijn record staat op 28 zie: http://www.geocaching.nl/stats/maand.php?naam=harrieklomp Gr Harrie Hey harry.. We hebben er wel eens een hele bubs gedaan.. (mijn vrouw en ik) gewoon printen en meenemen en gewoon je neus volgen.. (steeds 4 a 5 kilometer verder.. en toen was het ineens een uur rijden naar huis... op mijn allereerste cache dag vond ik schuttingtaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden