Vinnie1 Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 (bewerkt) hey, Wat dacht je van "Blind cachen" of "Pijl met oogkleppen" of "Duits Pijltje" (wil alleen "immer gerade aus") ;-) Groet, vinnie1 p.s. Dit kan je ook overkomen om twee uur 's nachts, midden in de Duitse bossen, terwijl het pijpenstelen regent. p.s. bedacht nog een vierde "Pijltje van de Wap" 23 mei 2005 bewerkt door Vinnie1
louisearcher Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 Hee, een not-found op de begrippenlijst! Ik zie niets op http://www.willxii.nl/geocachen/begrippen.htm Ligt het aan mij of aan de lijst?
Wilxlii Carrotte Geplaatst 23 mei 2005 Auteur Geplaatst 23 mei 2005 Hee, een not-found op de begrippenlijst!Ik zie niets op http://www.willxii.nl/geocachen/begrippen.htm Ligt het aan mij of aan de lijst? <{POST_SNAPBACK}> Not-found toegevoegd. #292. Dank.
Free Wally Geplaatst 29 mei 2005 Geplaatst 29 mei 2005 Weer even de begrippenlijst doorgenomen en ja hoor….ik blijk verslaafd te zijn. Cache-verslaafd wel te verstaan. Ik scoorde 6 uit 12. Aangezien ik mezelf in deze onbehandelbaar acht, lijkt medewerking in het herkenbaar maken van verslaafden van het cache-soort het hoogst haalbare nut voor de maatschappij. Onderstaand derhalve een van mijn rariteiten, welke volgens mijn omgeving typerend zijn voor de verslaving. "Het dag en nacht meedragen van een aantal uitdraaien van caches in de buurt, hopende deze bij eventuele gaten in de agenda tussendoor te kunnen graaien." Met verslaafde groeten, Walter.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 30 mei 2005 Auteur Geplaatst 30 mei 2005 Weer even de begrippenlijst doorgenomen en ja hoor….ik blijk verslaafd te zijn. Cache-verslaafd wel te verstaan. Ik scoorde 6 uit 12.Aangezien ik mezelf in deze onbehandelbaar acht, lijkt medewerking in het herkenbaar maken van verslaafden van het cache-soort het hoogst haalbare nut voor de maatschappij. Onderstaand derhalve een van mijn rariteiten, welke volgens mijn omgeving typerend zijn voor de verslaving. "Het dag en nacht meedragen van een aantal uitdraaien van caches in de buurt, hopende deze bij eventuele gaten in de agenda tussendoor te kunnen graaien." Met verslaafde groeten, Walter. <{POST_SNAPBACK}> Verslaving toegevoegd. Dank.
keske27 Geplaatst 14 juli 2005 Geplaatst 14 juli 2005 (bewerkt) Hallo all. Ik (kees) heb eens zitten kijken op het forum, maar deze staat er nog niet bij "Geocacher of the YEAR 2004". Beetje laat, maar ik hoop dat hij genoteerd gaat worden? Groetjes Keske27. 14 juli 2005 bewerkt door keske27
Wilxlii Carrotte Geplaatst 15 juli 2005 Auteur Geplaatst 15 juli 2005 Hallo all. Ik (kees) heb eens zitten kijken op het forum, maar deze staat er nog niet bij "Geocacher of the YEAR 2004". Beetje laat, maar ik hoop dat hij genoteerd gaat worden? Groetjes Keske27. <{POST_SNAPBACK}> Toegevoegd. #297. Dank.
8BG Geplaatst 16 juli 2005 Geplaatst 16 juli 2005 Wat ik me afvraag is of uitroepwortel al bij de begippenlijst staat. Je kan geen logboek meer opentrekken of er staat weer zo'n raar tekeningeje van in. Helaas is je site nu niet bereikbaar. Jammer, want graag had ik de rechthoek nog opgelost voor zondag as.
team de zwarte kat Geplaatst 16 juli 2005 Geplaatst 16 juli 2005 Wat vind je van een TDZK-log? Umm, FF denken, tjah....
Wilxlii Carrotte Geplaatst 16 juli 2005 Auteur Geplaatst 16 juli 2005 Wat ik me afvraag is of uitroepwortel al bij de begippenlijst staat. Je kan geen logboek meer opentrekken of er staat weer zo'n raar tekeningeje van in.... Toegevoegd. #298. Dank.
De Roode Loper Geplaatst 25 juli 2005 Geplaatst 25 juli 2005 Ik kwam in een log van mijn cache het volgende tegen: Een mooie combinatie van cultuur en cache of wel geoculture.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 25 juli 2005 Auteur Geplaatst 25 juli 2005 Ik kwam in een log van mijn cache het volgende tegen:Een mooie combinatie van cultuur en cache of wel geoculture. <{POST_SNAPBACK}> Toegevoegd. #299. Dank!
Gast diamant Geplaatst 2 augustus 2005 Geplaatst 2 augustus 2005 Misschien iets voor de begrippenlijst: Carrottemethode-proof: Mysteriecache die zo is opgezet dat de Carrottemethode gedoemd is te falen
Wilxlii Carrotte Geplaatst 3 augustus 2005 Auteur Geplaatst 3 augustus 2005 Misschien iets voor de begrippenlijst: Carrottemethode-proof:Mysteriecache die zo is opgezet dat de Carrottemethode gedoemd is te falen <{POST_SNAPBACK}> Toegevoegd. #300. Dank.
DanPan Geplaatst 4 augustus 2005 Geplaatst 4 augustus 2005 Niet gevonden in het begrippenlijstje: FTF = First To Find STF = Second To Find TTF = Third To Find Groetjes uit België, DanPan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden