Spring naar bijdragen

Cache-informatie: Uitprinten of PDA?


Raoul

Aanbevolen berichten

Hallo geo's....ik loop nog niet zo lang mee in jullie wereldje (erg kort dus gewoon!!) en heb bij mij in de buurt inmiddels een paar eenvoudige caches gevonden door de coördinaten rechtstreeks in te voeren in mijn GPS.

Nu heb ik geprobeert om een multi cache te zoeken,maar omdat ik (nog) geen printer heb,heb ik de info op papier gezet.

Behalve dat dit veel werk is,kan je nooit de foto's logs en andere aanvullende info meenemen!!

Nu zat ik eraan te denken om binnenkort een printer te kopen maar zag dat je evt. ook alle info in een pda kan stoppen.

Okee dan,nu de vraag....:wat is makkelijker (handiger),ik denk dat ik zelf wel weet welke manier goedkoper is (printer) maar dat is niet zo heel erg belangrijk.

Zijn er mensen die op stap gaan met alleen een GPS en een pda volgestopt met info. en foto's etc.??

Moet een pda nog aan bepaalde minimum eisen voldoen??

Hoe krijg ik de info. van de computer op m'n pda??

Wie heeft er positieve (of negatieve) ervaringen met een bepaald model??

Graag wordt ik overladen met bruikbare informatie....hiervoor alvast mijn dank!!!!

Groetjes van Raoul. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo geo's....ik loop nog niet zo lang mee in jullie wereldje (erg kort dus gewoon!!) en heb bij mij in de buurt inmiddels een paar eenvoudige caches gevonden door de coördinaten rechtstreeks in te voeren in mijn GPS.

Hmm, je bent lekker aan het topics openen! :o

Tip:

Rechts bovenin je beeldscherm, het 5e woord van links, staat zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou eerder een eenvoudig printertje kopen. Die zul je veel vaker gebruiken dan een PDA. ;)

 

Even een aantal afdrukjes maken, en je kunt op pad! :o

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuus excuus aan allen....gebruik van computers,forums (fora??) en dergelijke is mij nog een beetje nieuw. (ik kom wat dat betreft echt net uit een diepe grot gekropen). Ik had al een beetje rond gekeken maar dacht dat er vooral over de combi PDA+GPS gesproken werd...Ik zal alsnog even de zoekfunctie gebruiken en al doende leer ik hoe het werkt hier op het forum!! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuus excuus aan allen....gebruik van computers,forums (fora??) en dergelijke is mij nog een beetje nieuw. (ik kom wat dat betreft echt net uit een diepe grot gekropen). Ik had al een beetje rond gekeken maar dacht dat er vooral over de combi PDA+GPS gesproken werd...Ik zal alsnog even de zoekfunctie gebruiken en al doende leer ik hoe het werkt hier op het forum!! :angry:

 

 

Hehehe... lekker veel vragen is goed toch.. :o

 

Hoef je voor mij je excuses niet voor aan te bieden.. :o

 

ZC ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuus excuus aan allen....gebruik van computers,forums (fora??)

 

Excuses zijn al helemaal niet nodig Raoul. Er zijn gewoon momenteel wat te veel mensen wat te kort aangebonden.

 

Als we nou eens afspreken, dat als iemand zich ergert aan de manier waarop een nieuwe forumbezoeker een vraag stelt meteen doorsurft naar een ander topic.

 

Dan kunnen anderen, die wel serieus op de vraag in willen gaan, hun gang gaan.

 

En dan is iedereen weer blij! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(ik kom wat dat betreft echt net uit een diepe grot gekropen).

 

Je hebt toch geen mager koppie en een lange puntbaard en af en toe duikelt er een band van je met een boodschap op?

 

Printen of op PDA, ik denk dat dit heel persoonlijk is. Ik zelf vind printen toch wat handiger, want een PDA heeft ook maar een klein scherm en op papier vind ik het wat overzichtelijker. Foto's neem ik toch bijna nooit mee, tenzij deze onderdeel uitmaken van een opdracht en dan nog vind ik het handiger om op papier te hebben. Ook met dit blijkt dat sinds de opkomst van de PC, het papier gebruik voor printen enorm is toegenomen. Vaak vinden mensen het toch prettiger om e-mail en informatieve stukken van papier te lezen.

 

Een eenvoudig printertje is niet zo heel duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we nou eens afspreken, dat als iemand zich ergert aan de manier waarop een nieuwe forumbezoeker een vraag stelt meteen doorsurft naar een ander topic.

 

Helemaal mee eens, maar, ook een nieuw lid, wijzen op de zoekfunctie is geen onhebbelijkheid. Misschien de manier waarop.

Juist de zoekfunctie valt of staat bij het zo veel mogelijk centraal houden van dezelfde soort vragen.

Hiermee voorkom je wel dat men "steeds weer" om de zoveel dagen, dezelfde vragen voorbij ziet komen. Dat voorkomt ergernis.

 

Het niet gebruiken van de zoekfunctie en het wijzen op een zoekfunctie is een van de meeste amokmakers op diverse fora. Welk forum je ook komt, overla wordennieuwelingen gewezen of de zoekfunctie.

 

Ga eerst even zoeken en kijken of de vraag, of een vergelijkbare vraag al eens gesteld is, is normaliter een forumregel.

 

Kruimel

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we nou eens afspreken, dat als iemand zich ergert aan de manier waarop een nieuwe forumbezoeker een vraag stelt meteen doorsurft naar een ander topic.

Dat voorkomt ergernis.

 

Niet mee eens: ergernis creëer je zelf ... :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een eenvoudig printertje is niet zo heel duur.

Nee, maar de inkt patronen wel.

Let dus op dat je een printer koopt met afzonderlijke cardridges, bv Canon heeft.

Ook het de printkop moet niet aan het inkttankje vast zitten.

HP heeft alles in een cardridge zitten.

Voor het voordelige printen zijn er hervulsets, dwz knoeien met de injektie spuit.

Die hervul sets worden vaak op computerbeurzen verkocht.

Let op dat je bij een hervulsetje ook rubberen stopjes krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we nou eens afspreken, dat als iemand zich ergert aan de manier waarop een nieuwe forumbezoeker een vraag stelt meteen doorsurft naar een ander topic.
Helemaal mee eens, maar, ook een nieuw lid, wijzen op de zoekfunctie is geen onhebbelijkheid. Misschien de manier waarop.

Juist de zoekfunctie valt of staat bij het zo veel mogelijk centraal houden van dezelfde soort vragen.

Daar is wel wat te doen, door nieuwelingen te moderen met het openen van een nieuw topic.

Ik vind het heel jammer dat informatie nu zo versplinterd is op het forum. :o

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...