remco.1971 Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 Omgeving utrecht/hilversum - bedoeling: repo maken met man bijt hond over geocaching tijd: - donderdag 13-01-2005 in de middag of vrijdag 14-01-2005 in de middag gaarne hier berichtjes posten met contactnummer of meel. Groeten en dank, Remco
deBruineBeren Geplaatst 12 januari 2005 Geplaatst 12 januari 2005 Mmmh , zijn we een beetje media moe ? Ik hoef ook niet zo nodig, ik was van de week al op TV Noord te bewonderen.
Raoul Geplaatst 2 april 2005 Geplaatst 2 april 2005 Mmmh , zijn we een beetje media moe ?Ik hoef ook niet zo nodig, ik was van de week al op TV Noord te bewonderen. <{POST_SNAPBACK}> Leuk!!!..... Heb net de uitzending bekeken en vroeg mij af...:"zaten hier nog mensen van het forum tussen??"
BigFurryMonster Geplaatst 18 april 2005 Geplaatst 18 april 2005 Heeft iemand deze uitzending nog? (in doorstuurbaar formaat)
dmace Geplaatst 18 april 2005 Geplaatst 18 april 2005 Heeft iemand deze uitzending nog? (in doorstuurbaar formaat) <{POST_SNAPBACK}> Als je de TV Noord uitzending bedoeld, die is in WMV. Doe gewoon "Save As" en alles komt goed. Als je hem kleiner wil maken, zul je hem moeten omzetten naar DivX. Als je dit niet bedoelde heb ik niks gezegd.
BigFurryMonster Geplaatst 18 april 2005 Geplaatst 18 april 2005 Ik bedoelde eigenlijk de Hilversum-uitzending...
Gast paul&susan Geplaatst 8 augustus 2005 Geplaatst 8 augustus 2005 Ik bedoelde eigenlijk de Hilversum-uitzending... <{POST_SNAPBACK}> nou ik ben wel schiewnierig weet er nog weinig van ..........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden