Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik zag bij www.aspidshop.com de garmin GPS 60C voor 420,92 euro staan.

Volgens de site een europese versie.

In Nederland kost hij toch al gauw 500 euro.

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Of kan iemand mij nog tips geven waar ik het best deze gps kan bestellen.

Groetjes

Geplaatst

60c ex btw.......? 19% = 454 euro

de 60 cs heb je bij GPScity tegen de huidige dollar koers 398 + 50 verz en transport

1 / 1.33 (398 + 13 + 35 =446) +/- 340 Euro + 100 euro invoer = 440 euro

Dus voor hetzelfde geld heb je een amerikaanse 60cs

wel een us basiskaart maar dat maakt met city select na genoeg niets uit (alleen steden, maar gebruik je eigelijk niet, adres is via de detailkaart cs)

Geplaatst

Heb een paar weken geleden een GPSMAP 60CS besteld bij Aspid Export. Ongeveer 36 uur later was hij bij mij thuis. 512 Euro inclusief BTW, inclusief transportkosten. En uiteraard met Europese Basemap.

Zowel het toestel als de leverancier zijn aan te raden.

Geplaatst

Ik hem mijn eerste gps, de Map 60CS daar ook eind vorig jaar gekocht. Hij was er met 3 dagen. Dat was sneller dan gedacht. Netjes bezorgd. Moet wel eerlijk zeggen, dat ik niet weet hoe het gaat als ik garantie nodig heb. Maar het is een Garmin en ga er maar vanuit dat ik het niet nodig heb.

John

Geplaatst
Ik hem mijn eerste gps, de Map 60CS daar ook eind vorig jaar gekocht. Hij was er met 3 dagen.  Dat was sneller dan gedacht. Netjes bezorgd. Moet wel eerlijk zeggen, dat ik niet weet hoe het gaat als ik garantie nodig heb. Maar het is een Garmin en ga er maar vanuit dat ik het niet nodig heb.

John

Ik heb ook goede ervaringen met de Aspidshop.

Wat accessoires besteld voor mijn 60CS en binnen 2 dagen alles in huis.

Lekker snel en goede service.

Geplaatst

Geocachers,

Bedankt voor jullie berichtjes. Heb gisteren de Garmin map60CS besteld bij Aspid.

Binnen 18 uur in huis!! :ph34r:

En nu aan de slag ermee.

Groetjes,

The Foxes

• 4 months later...
Gast scvngr
Geplaatst

Ik heb vorige week een Garmin GPSMAP 60CS bij de aspid shop besteld . met daarbij wat accesoires en nog steeds niets binnen :crybaby: Ze zeggen dat er iets out of stock is maar wat dat zeggen ze niet. Het staat verder ook niet op de site vermeld wat de voorraad is. Het geld (645 Euro) is inmiddels wel van mijn rekening af.

Ik wacht met smart af :crybaby:

Geplaatst
Maar het is een Garmin en ga er maar vanuit dat ik het niet nodig heb.

Dat dacht ik ook toen ik mijn garmin kocht. Helaas is hij binnen half jaar spontaan overleden :crybaby: . Dat kan dus zelfs bij garmin producten gebeuren. Hij ligt op dit moment weer bij de importeur (via notter) en ik ben in afwachting wat er mee gebeurd.

Dus even kijken wat de retour/reparatieprocedure is, is misschien wel slim :crybaby:

Cheers

Edwin

Gast Larsie
Geplaatst

Heb de mijne (60CS) met Hemelvaart besteld en de dag erna was ie er, inclusief car kit. Zelfs als er iets aan komt en ik hem naar de UK moet sturen, ben ik nog goedkoper uit. Voor het prijsverschil met de Benelux moet er al drie keer iets aankomen binnen de garantietermijn voor ik misschien mijn broek scheur.

Ik heb dan ook niet getwijfeld.

Geplaatst
:) zijn gooeeed die gasten.. heb wat anders bestelt dag erna al thuisbezorgt kon zellufs op het net zien waar me pakje was :huh::no::)
Gast scvngr
Geplaatst

Ik heb gisteren dan eindelijk mijn pakje binnen gekregen .. 19-5 besteld ... Bleek dat het beschermingsmapje niet op voorraad was. De informatievoorziening was wel heel karig. Pas na meerdere mailtjes kreeg ik een half antwoord. Maargoed, hij is binnen :beerchug:

• 1 month later...
  • 3 months later...
Geplaatst

Het is alweer een tijdje geleden dat er iets in dit draadje is genoemd over aspidshop.

Ik heb er ook prima ervaringen mee.

Afgelopen zaterdag (29-10) een 60cs besteld en 1-11 in huis.

Ik heb de bestelling excl.BTW gedaan en was incl.verzendkosten 382 Euri kwijt.

De snelheid van de levering kan niet beter, het pakje komt tenslotte uit Portugal en is dezelfde werkdag dat de bestelling is verwerkt (maandag 31-10) ook de deur uitgegaan ondanks dat op de site werd aangegeven dat het met backorder werd uitgeleverd.

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Als je nu kijkt kost een 60 C bij hun 389 euro incl. BTW. Ik zag hier ook iemand die 'm zonder BTW heeft besteld maar volgens mij kan dit helemaal niet.

Is het zeker dat de NL douna er niet nog een bedrag er boven op doet. Het lijkt mij niet maar is dit zeker????? Wel lekker goedkoop want dan heb je voor 410 euro een 60 C!!!

bewerkt door druup
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...