Spring naar bijdragen

Hoeveel


Team Foxlake

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Tja, vertel me eens hoe we daar achter moeten komen? Je vraagt nogal wat. Ik denk dat we je niet eens kunnen vertellen hoeveel geocachers Nederland telt, laat staan hoeveel mannen of vrouwen.

 

We staan nergens geregistreerd.

 

Kruimel_tr_2.gifDe signature begint pas hieronder, onder de ------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand geinteresseerd waarom ze dit wil weten?

Ikke wel! ;)

 

Albt kan waarschijnlijk makkelijk een lijst ophoesten a.d.h.v. de statestiek pagina van wie het laatst in 2001, 2002, 2003, 2004 en 2005 heeft gelogd want dat staat ook op de stats pagina.

Als je voor het gemak er vanuit gaat dat iedereen die in 2004 en 2005 gelogd heeft nog actief is, dan kom je aardig in de richting van de actievelingen.

Maar meer????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er zijn er veel meer

kijk maar eens op het forum hoeveel gasten er mee zitten te lezen

en in sommige cache's zie je in het logboekje ook wel namen staan

die weer niet voorkomen op de cache_pagina's

Dat moet ik corrigeren. De actieve cachers worden bijgehouden op basis van de logs op de cache pagina's. Dat staat los van het "zichtbaar" lezen op dit forum.

 

Als je kijkt naar de ranglijst zie je daar ook cachers staan die niet op dit forum actief zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Dat moet ik corrigeren. De actieve cachers worden bijgehouden op basis van de logs op de cache pagina's. Dat staat los van het "zichtbaar" lezen op dit forum.

 

Als je kijkt naar de ranglijst zie je daar ook cachers staan die niet op dit forum actief zijn.

Precies, het aantal forumgebruikers staat in geen enkel verhouding met het aantal cachers. Er zitter er hier op het forum die nog nooit een cache hebben gevonden en legio cachers zijn nog nooit op het forum geweest.

En dan het aantal forumleden is ook niet representatief. Er zijn er hier op het forum die er met misschien wel 10 verschillende namen in staan ;)

 

Dan zijn er leden die al lang niet meer cachen of op het forum komen.

 

Zelfs als je de statistieken gaat bekijken van de gelogde caches dan weet je het niet zeker. Ik ken cachers die onder 5 a 6 verschillende namen hun caches geplaatst hebben, er zijn cachers die inmiddels in een ander team zitten of zich opnieuw hebben aangemeld als een nieuwe cachers omdat ze niet wisten hoe hun naam te veranderen enz enz.

Dan nog weet je niet altijd zeker of het mannen of vrouwen zijn. Dan heb je nog gewone teams die sterk wisselen van aantal leden, en toevallig meld ik dat Team Dauwtrappers uit KralenFee en Kruimeldief bestaat, maar weet men van elke team uit hoeveel personen het bestaat? KRalenFee en Kruimeldie kom je in de statistieken niet tegen, maar wel allebei op het forum. De een wat meer dan de ander........

 

Je kunt de stats van de afgelopen maanden er wel bij halen, maar dan kom je ons bijna niet tegen. We hebben de afgelopen 3 maanden volgens mij maar 2 caches gelogd. Zijn wij dan geen cachers meer? We houden eigenlijk een winterslaap tot april. ;) Zo zijn er veel meer. Je hebt mooi weer cachers die in een paar maanden ook een paar 100 caches vinden....

 

Zolang niet iedere cachers geregistreerd staat als cacher, kun je daar niets mee.

 

Als de vraag alleen betrekking zou hebben op dit forum, lukt het je nog niet. Dus, hoeveel leden heeft het forum, hoeveel mannen zijn het en hoeveel vrouwen en wat is de gemiddelde leeftijd.

Er staat wel leuk dat we ruim 2700 leden hebben, maar ik kom niet verder dan goed 2000. En dan zit je dus nog met al die cachers die onder meerdere pseudoniemen hier op het forum zitten. De een omdat hij zichzelf antwoord wil geven en de ander omdat hij zijn oude naam niet leuk meer vind en niet weet dat Geoman, of ByTheWay dit zo kunnen veranderen. Ik schat dat je er dan nog wel 500 weg kunt gooien, als het niet meer is. We hebben volgens mij ook nog leden die het tijdelijke al lang verwisseld hebben met het eeuwige ;)

 

Ik zeg dus, onmogelijk.

 

Kruimel_tr_2.gifDe trein die vandaag vertrekt en 10 jaar geleden aankomt, dát is de trein naar Friesland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er zijn er veel meer

kijk maar eens op het forum hoeveel gasten er mee zitten te lezen

 

De meeste "gasten" die meelezen op het forum zijn zoekrobotjes en geen levende meelezers ;)

 

Kruimel_tr_2.gifDe trein die vandaag vertrekt en 10 jaar geleden aankomt, dát is de trein naar Friesland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, het aantal forumgebruikers staat in geen enkel verhouding met het aantal cachers. Er zitter er hier op het forum die nog nooit een cache hebben gevonden en legio cachers zijn nog nooit op het forum geweest..

Er zijn zelfs moddertorren die op het forum kwamen voor dat ze een cache gevonden hadden en dan toen ze solliciteerden, was het nog erg moeilijk! ;) bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...