Spring naar bijdragen

Eigen cache loggen...


Twumi

Is het OK om je eigen caches te loggen?  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Is het OK om je eigen caches te loggen?

    • Ja
      4
    • Nee
      65
    • Alleen onder bepaalde omstandigheden (gaarne toelichten)
      1


Aanbevolen berichten

Hallo all.

 

ik bedenk een idee om een cache uit te zetten

 

Daarna ga ik hem plaatsen en aanmelden en als hij dan is goedgekeurd bedenk ik ineens heeeeeeeeee' wat een goed idee zeg laat ik hem ook maar gelijk aanmelden als een found dan gaat mijn score ook omhoog????!!!!!.  :crybaby:

 

Dus mijn idee is als je een cache plaats meld hem dan niet aan als een found maar als een missinglink??????  :thumbup:

 

Sorry Keske, ik begrijp eigenlijk niet helemaal wat je hiermee bedoeld.

 

Als je een cache geplaatst hebt, aangemeld hebt en het is goedgekeurd door de approver, hoef jij als plaatser toch niets te melden aan wie of bij wie dan ook?

Geen found it en geen missing link of wat je ook bedoelt.

 

Het enige wat je dan nog moet doen is je cache zo te onderhoudend an iedereen je cache kan blijven vinden.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waar gaat het om bij geocachen? Toch niet om de statistieken hoop ik?

 

Found, als je iets gevonden hebt. Iets waarvoor je hebt moeten zoeken. Als je het er zelf hebt neergelegd, zoek je toch niet? Wordt het dan ook gelogd in het logboekje bij de cache?

 

En als je samen met een andere team een cache plaatst en zodoende onder een andere naam ook die caches registeert is dat toch ook een keuze??

 

Tja, ik heb het ook gelezen bij de logs op .com: ik log deze cache als found voor de statistieken :thumbup: Bij sommigen mensen gaat het duidelijk om de nummertjes. Is dat dan geocachen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moderator, sluit dit draadje a.u.b. We hebben het hier al zo vaak over gehad en weten het nu wel.

Laat iedereen het spelletje spelen zoals hij of zij dit zelf wil.

Ruud :thumbup:die dit bericht plaatst omdat hij met zijn aantal postings naar de 1000 wil :crybaby:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is we??...als ik kijk zijn er diverse mensen die niet meer dan 40 posts hebben...m.a.w. met de tijd komen er nieuwe mensen en daardoor zal je af en toe dezelfde discussie tegenkomen, echter wel met nieuwe inzichten...

 

Niet iedereen heeft 700 of meer posts...dus graag de kans aan iedereen om te reageren en niet de boel te sluiten omdat de "oude" forumleden reeds een discussie hebben gevoerd

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat iedereen het spelletje spelen die het wil

Found, double found, triple found who cares :crybaby:

Als hullie maar niet te dicht bij mij komen in de statistieken :thumbup:

 

Barny Die nu ook weer een stap in de richting van 1000 komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is we??...als ik kijk zijn er diverse mensen die niet meer dan 40 posts hebben...m.a.w. met de tijd komen er nieuwe mensen en daardoor zal je af en toe dezelfde discussie tegenkomen, echter wel met nieuwe inzichten...

 

Niet iedereen heeft 700 of meer posts...dus graag de kans aan iedereen om te reageren en niet de boel te sluiten omdat de "oude" forumleden reeds een discussie hebben gevoerd

 

Nickx

En daar is dus de zoek functie op dit forum voor.

Ga daar dan kijken en blaas eventueel een oud draadje nieuw leven in.

Ruud :thumbup:nog 225 dank je :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is we??...als ik kijk zijn er diverse mensen die niet meer dan 40 posts hebben...m.a.w. met de tijd komen er nieuwe mensen en daardoor zal je af en toe dezelfde discussie tegenkomen, echter wel met nieuwe inzichten...

 

Niet iedereen heeft 700 of meer posts...dus graag de kans aan iedereen om te reageren en niet de boel te sluiten omdat de "oude" forumleden reeds een discussie hebben gevoerd

 

Nickx

En daar is dus de zoek functie op dit forum voor.

Ga daar dan kijken en blaas eventueel een oud draadje nieuw leven in.

Ruud :thumbup:nog 225 dank je :crybaby:

 

Ik ben het om eerlijk te zijn met Nickx eens. Het draadje sluiten op verzoek van 1 terwijl er veel meer een discussie voeren lijkt me niet echt democraties of wel ?

Dit is bijna hetzelfde als zeggen dat je een programma op tv elke week bagger vind maar er toch elke week naar kijkt. Ik zou zeggen , klik niet meer op dit draadje en je hebt er geen last van ...

 

Mindless

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moderator, sluit dit draadje a.u.b. We hebben het hier al zo vaak over gehad en weten het nu wel.

Laat iedereen het spelletje spelen zoals hij of zij dit zelf wil.

Ruud :beerchug:die dit bericht plaatst omdat hij met zijn aantal postings naar de 1000 wil :beerchug:

Mee eens dat dit een eeuwigdurende, telkens weer terugkerende discussie is. Op zich had ik het draadje liefst meteen na de eerste posting al gesloten. Simpelweg omdat dit deze discussie op voorhand nergens toe leidt, behalve welles/nietus.

Maar ik vind het niet zo erg dat dit onderwerp zo nu en dan weer eens opborrelt. Bovendien zou men mij acuut van machtsmisbruik betichten :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/me mompelt iets over bekende wegen en vooruitgang en democratie als in meeste stemmen gelden, en over 1+1=? etc.etc.etc.

[MOD OFF]

Grapjas! Het spelletje geocaching is niet gestuurd door democratie. Er zijn een paar Amerikanen die een spelletje hebben bedacht. Veel mensen vinden het leuk en intussen wordt in meer dan 100 landen gespeeld.

 

En nu gaan wij, enkele tientallen cachers, op een NL forum bepalen dat het democratisch is om de regels die wereldwijd gelden, aan te passen. Tuuuuuuurlijk, lekker democratisch :beerchug:

Enkele tientallen Hollanders bepalen democratisch de regels voor vele duizenden wereld-geocachers.

 

Kom jong, pak een GPS en ga het spelletje spelen en vermoei de mensen alhier niet met dit soort despotisch geneuzel. :thumbsdown:

 

Ik krijg bijna het duivelse idee om zelf een cache te maken en deze ook zelf 2500 keer te loggen. Sta ik meteen boven aan in de statistieken. Maakt me een echte winnaar; ik weet alleen niet waarvan. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het om eerlijk te zijn met Nickx eens. Het draadje sluiten op verzoek van 1 terwijl er veel meer een discussie voeren lijkt me niet echt democraties of wel ?

Dit is bijna hetzelfde als zeggen dat je een programma op tv elke week bagger vind maar er toch elke week naar kijkt. Ik zou zeggen , klik niet meer op dit draadje en je hebt er geen last van ...

 

Mindless

Ik heb nooit gezegd dat je het niet met Nickx eens mocht zijn :beerchug:

Ik zeg alleen, begin geen nieuw draadje, waar er oude zijn. Sluit deze en lees de berichten op dit forum eens door.

Juist nieuwkomers en dit is niet denigrerend bedoeld, zouden dit eens moeten doen, voordat zij zo maar weer een draadje starten waar we (hier bedoel ik alle forum bezoekers mee Nickx) het al zo vaak over gehad hebben.

Ruud :beerchug:nog 224, zo kom ik toch nog in de top 10 :(

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijne dames en heren.

 

Ik lees ineens allemaal replys van cachers, oudgedienden en beginnelingen, replys van forumleden, oudgedienden en beginnelingen.

Je kunt namelijk als geocacher een oudgediende zijn en op het forum een nieuweling en dus ook vice versa.

 

Maar, wat ik ook momenteel ook lees en wie ik momenteel ook lees, iedereen heeft een mening en wil zijn mening laten horen en reageert op iedere reactie en langzamerhand komt er een welles nietes sfeer, als ging het alleen al maar over welles draadje sluiten en nietes draadje sluiten.

 

Dit is niet eens een draadje, dit is geen discussie, dit is een enquete, een poll.

 

Wat wordt er gevraagd?

 

Is het OK om je eigen caches te loggen?

 

Wat voor antwoorden zijn er?

 

Ja

Nee

Alleen onder bepaalde omstandigheden (gaarne toelichten)

 

Dan lees ik de uitslagen tot nu toe.

 

Ja = 4

Nee = 65

Alleen onder bepaalde omstandigheden (gaarne toelichten) = 1

 

Wacht eens...... Wat zegt de laatste optie?

 

Alleen onder bepaalde omstandigheden (gaarne toelichten)

 

Dus, als ik het goed lees en men zou zich houden aan de poll, dan zou er maar één reply moeten staan.

 

Ik weet het, ik heb me ook laten verleiden tot het geven van een mening en nog een paar keer iemand iets uitgelegd die schijnbaar ineens de weg helemaal kwijt was.

 

Met elkaar hebben we ons niet aan de poll gehouden. Twumi is de poll gestart en vraagt nergens om een discussie. Hij wil gewoon even pollen. De ja-stemmers en de nee-stemmers werden helemaal niet om een mening gevraagd.

 

En daarom sluit ik deze poll. Alleen op speciaal verzoek van cachers die een stem willen uitbrengen open ik het even. De discussie is al gevoerd en ik zal de postings van de eerdere discussies bij elkaar schrapen en de discussie berichtjes van deze poll eruit filteren en alles bij elkaar hutselen.

 

Dit is dus niet dankzij het verzoek van één cacher, dit is omdat het een poll was met een duidelijke vraag en duidelijke antwoorden en Twumi had alleen maar belangstelling voor een uitleg van degene (die ene) die vond dat onder bepaalde omstandigheden een eigen cache gelogd mag worden als een "found it"

 

Ik denk dat mijn reden duidelijk genoeg is en heb niet veel zin in een welles nietes per PB of email.

 

Degene die nog wil stemmen, die PB't me maar als ik online ben en ik gooi hem even open zodat je de kans hebt te stemmen.

 

Ik wens u allen een prettige jaarwisseling en..... zoals Geodoc me mailde, tel je vingers op 1 januari.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...