inkesa Geplaatst 2 december 2004 Geplaatst 2 december 2004 (bewerkt) Hallo lieve familie , Gelukkig is alles toch nog goed afgelopen . En wat vele al schreven het leven gaat idd niet altijd over rozen ,maar probeer te praten en al kan je het niet met je ouders dan met een vriendin en desnoods met hulp Wij hebben zelf een dochter van 14 en die kon dat ook nooit ,nu heeft ze haar mondje wel bij zich hoor ,sinds de hulp die ze gehad heeft. Ja en wij als ouders kunnen ook niet altijd weten wat er in hun hoofd omgaat toch? dus pa en ma van Tamara jullie zijn kanjers En van deze kant prettige feestdagen groetjes inkesa 2 december 2004 bewerkt door inkesa
Tornado Bram Geplaatst 2 december 2004 Geplaatst 2 december 2004 Fijn dat het goed afgelopen is, hopen dat we nu plezierig de feestdagen in mogen gaan.
the hiking muppets Geplaatst 3 december 2004 Geplaatst 3 december 2004 Ondanks het feit dat ook ik de familie niet persoonlijk ken heb ik mijn hart vastgehouden. Als (ex) leiding van een groep kinderen van die leeftijd bij scouting weet ik hoe het ook af kan lopen. Blijven praten! Ik ben in ieder geval blij dat ze weer terug is. Heel veel sterkte met elkaar! Chantal
Lex en Leo-team Geplaatst 3 december 2004 Geplaatst 3 december 2004 Wat een opluchting! Gisteren wist ik niet zo goed wat te zeggen, dus zei ik maar even niks. Ik hoop van harte dat december voor jullie een feestmaand wordt en dat nu alles weer op z'n pootjes terecht is gekomen. Alex
SunOne Geplaatst 4 december 2004 Geplaatst 4 december 2004 (bewerkt) Ik heb een voorstel... Is het geen leuk idee om de familie een kleinigheid te geven om van de schrik te bekomen en een riem onder het hart te steken? Een mooie plant of bos bloemen of iets anders. Iets welgemeends. Zo maar een idee van me. Laat even weten wat jullie ideeën zijn. Gerard. <{POST_SNAPBACK}> Ja leuk, bos bloemen ofzo Ik doe mee 4 december 2004 bewerkt door SunOne
GeoGerard Geplaatst 10 december 2004 Geplaatst 10 december 2004 Ik heb een voorstel... Is het geen leuk idee om de familie een kleinigheid te geven om van de schrik te bekomen en een riem onder het hart te steken? Een mooie plant of bos bloemen of iets anders. Iets welgemeends. Zo maar een idee van me. Laat even weten wat jullie ideeën zijn. Gerard. <{POST_SNAPBACK}> Ja leuk, bos bloemen ofzo Ik doe mee <{POST_SNAPBACK}> Ha, eindelijk iemand die mij hoort/leest. Wie heeft er nog meer zin om mee te doen?
Geothean Geplaatst 10 december 2004 Geplaatst 10 december 2004 Ha, eindelijk iemand die mij hoort/leest. Wie heeft er nog meer zin om mee te doen? <{POST_SNAPBACK}> Dat gaat zo natuurlijk wel erg lang duren, ik zou zeggen laat die flinke bos bloemen morgen bezorgen, en post hier even wat de kosten zijn. Als we 2 of 3 euro de man op jouw rekening storten ben je zo weer glad.
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 10 december 2004 Geplaatst 10 december 2004 Ik ken Megaheks en Joseph ook niet zo verschrikkelijk goed hoor, maar ze zegt altijd dat ze helemaal niet van bloemen en planten houdt. Tenminste, dat staat in mijn geheugen voor nutteloze informatie. Misschien iets anders? Gewoon allemaal een leuke kerstkaart sturen of zo?
Camelion Geplaatst 10 december 2004 Geplaatst 10 december 2004 Ik ken Megaheks en Joseph ook niet zo verschrikkelijk goed hoor, maar ze zegt altijd dat ze helemaal niet van bloemen en planten houdt. Tenminste, dat staat in mijn geheugen voor nutteloze informatie. Misschien iets anders?Gewoon allemaal een leuke kerstkaart sturen of zo? <{POST_SNAPBACK}> Dit vind ik een erg leuk idee. Heeft iemand een adres? Zo ja, wil die dan de PM's ontvangen waar een ieder dat adres opvraagt? Of is het adres elders op te duikelen. Het is geen goed idee om het adres hier publiek te vermelden ivm forumregels.
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 10 december 2004 Geplaatst 10 december 2004 Och, na alle openheid die er hier al is geweest, weten we allemaal al lang het adres. De achternaam is hetzelfde als die van Tamara uiteraard en het adres van het bedrijf is het adres waar ze ook wonen. Te vinden op de site waar ze een oproep hebben gedaan om hulp: www.macon.nl Ik hou er absoluut niet van om iemands privé gegevens op het web te gooien, maar ben blij dat ze het zelf in die hele toestand wel hebben gedaan. Ik ben zelf moeder van een viertal, de twee meiden zijn 16 en 14 en ik wil er niet over nadenken hoe ik zelf zou zijn geweest als dit ons was overkomen. Meisjes van die leeftijd zijn zo onzeker over zichzelf en de wereld en tegelijkertijd zo kwetsbaar.
Camelion Geplaatst 10 december 2004 Geplaatst 10 december 2004 Och, na alle openheid die er hier al is geweest, weten we allemaal al lang het adres. De achternaam is hetzelfde als die van Tamara uiteraard en het adres van het bedrijf is het adres waar ze ook wonen. Te vinden op de site waar ze een oproep hebben gedaan om hulp: www.macon.nl <{POST_SNAPBACK}> Niet iedereen weet dat. Maar nu dus wel Voldoende informatie voor iedereen om te doen wat hij/zij zelf wil. Bedankt Yvonne.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden