Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mars Express bestaat in principe uit twee personen (Marcel en Barbara) en we gaan bijna altijd samen, al komt het wel voor dat ik (Marcel) alleen ga maar dat is nog niet met 10% van de gelopen caches gebeurt.

In tegenstelling tot Vlindertje haar ervaring, blijkt mijn familie het juist erg leuk te vinden om mee te gaan. Zo is mijn zus met haar dochter al verschillende keren mee geweest (en die geeft ook niet op als de cache of tussen aanwijzing vrijwel onvindbaar blijkt) Mijn moeder is een paar keer meegeweest en heeft nu inmiddels een eigen team, met 60 vondsten op haar naam.

Op (duik)vakantie in Egypte met een groep vrienden, zijn die ook meegeweest om daar een cache te vinden. Eén van hen, Sylvia, heeft ook een eigen team en soms gaat ze met ons mee.

Van de zomer in Frankrijk ben ik ook met een tweetal vrienden op stap geweest, en hier in Nederland heeft een vriend zich ook al aangemeld om eens mee te gaan.

Afijn, mijn ervaring is dus dat veel mensen het erg leuk vinden, dat geocachen.

Samenvattend zijn wij dus meestal met z'n 2en op pad, af en toe met 3 en sporadisch met 4 en soms een hond.

Groet, Marcel.

Geplaatst

Ons team bestaat uit 4....

Team captain, Ramses, onze kat,

Ik, Anne Stelwagen, navigator,

Thea Haven, driver en

onze mascotte G.O. Caching die dit weekeind ontvoerd is.

We gaan normaal met z'n drieen maar helaas moeten we het nu zonder mascotte doen.

In de toekomst gaan we vast nog wel eens met een ander team op zoek, lijkt me wel gezellig.

Schokkende beelden van de ontvoering zijn te zien op onze site :rolleyes:

• 3 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

aantal personen | % van de keren

1 | 1%

2 | 85%

3 | 2%

4 | 10%

5 | 0%

6 | 2%

>6 | 0%

zoals je ziet werken wij toch wel een beetje in een soort "stelletjes-verband"

bewerkt door jhjacobs
Geplaatst

Wij zijn normaal gesproken met zijn tweetjes. Alhoewel onze stamleden van de scouting groep het geocachen nu ook steeds meer willen doen (getuigt ook ons deelnemer aantal op het halloween event van afgelopen weekend; met 9 personen). Soms ga ik alleen, maar 's avonds geniet dat niet de voorkeur, als vrouw alleen cache ik dan liever overdag!

Geplaatst

Mijn geocache groep bestaat uit 1 persoon: ikzelf. Ben wel eens een team geweest, maar dat houdt in mijn geval niet lang stand. B) Op dit moment neem ik af en toe wel eens een kennis op sleeptouw, die toevallig toch zin heeft om een eindje te wandelen. Maar ik heb het nog niet voor elkaar iemand uit mijn omgeving te enthousiasmeren voor geocaching ;) Dus cache ik vrolijk in mijn eentje door!!! :no:

Geplaatst

Ik ben ook alleen. Weleens met mijn moeder en zusje geprobeerd, maar dat werkte niet goed voor mijn gevoel. Ik wil zelf gewoon meer tijd nemen voor het oplossen voor het zoeken en de raadsels. Die kirjg ik niet als ik met meer mensen ben.

Alleen vandaag had ik wel even iets van ojee. Ik liep in het Savelsbos. Toch wel diep daarbeneden. Maar ik heb me prima gered en me goed geamuseerd alleen.

Ik zou weleens meer geocachers willen tegenkomen, maar in principe heb je altijd wel aanspraak van gewone mensen die er wandelen.

Geplaatst

Een echt paar en 2 kinderen. Kinderen rennen vooruit met gps. Wij er achteraan.

Da's dus maximaal 4 personen. 2x gast meegenomen op moment dat een van de kids verstek moest laten gaan. 1x met 5 man (vriendinnetje van dochter mee) gecacht.

Geplaatst (bewerkt)
:no: Altijd samen met mijn echtgenote en de hond bewerkt door schol
  • 2 weeks later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...