Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik zou graag ook een cache willen verstoppen, maar ik weet niet precies hoe. Wel weet ik al een mooie plek. Ik heb iets gelezen over een hide and seek pagina. Een probleem is dat ik niet de juiste grootte kan invullen. Het zit in tussen regular en micro. Micro past er makkelijk in, maar regular....tja wat is regular. Tis maar wat je regular noemt. ;)

Geplaatst

Ja, dat is echt een groot probleem. Goed dat je het even op het forum aan de orde stelt. Misschien is er wel iemand die je kan adviseren. Zelf zou ik niet zo snel een oplossing weten.

Veel succes!

Geplaatst

Ik geloof dat alles wat geen grootte heeft van een fotokokertje een regular is.

Dus als je cache niet in een klein kokertje zit, dan neem je regular.

Geplaatst
Ik zou graag ook een cache willen verstoppen, maar ik weet niet precies hoe. Wel weet ik al een mooie plek. Ik heb iets gelezen over een hide and seek pagina. Een probleem is dat ik niet de juiste grootte kan invullen. Het zit in tussen regular en micro. Micro past er makkelijk in, maar regular....tja wat is regular. Tis maar wat je regular noemt.  :)

Als het groter is als een filmkokertje kun je het gewoon een regular noemen en als je het belangrijk vindt zet je in de beschrijving van je cache de precieze afmetingen. Weten de mensen in ieder geval welk formaat goodie's ze eventueel mee kunnen nemen.. ;)

Nico.

Geplaatst

Bedankt voor alle reacties. Alleen heb ik nog geen waterdicht doosje. Nu vraag ik me af of je ook mag vragen of iedereen zijn naam van te voren op een een stukje hout schrijft en dat je dan dat stukje hout in het doosje doet, dan geeft het niet als het nat wordt (moet je wel watervaste inkt gebruiken natuurlijk...)

Geplaatst
Bedankt voor alle reacties. Alleen heb ik nog geen waterdicht doosje. Nu vraag ik me af of je ook mag vragen of iedereen zijn naam van te voren op een een stukje hout schrijft en dat je dan dat stukje hout in het doosje doet, dan geeft het niet als het nat wordt (moet je wel watervaste inkt gebruiken natuurlijk...)

Je kan gewoon een curverdoos/ broodtrommel gebruiken. Ga eens langs de Blokker. :angry:

Of maak ik nu reclame? :cry:

Groetjes Quaerens :D

Geplaatst
Ga eens langs de Blokker. :dribble:

Of maak ik nu reclame? :P

Groetjes Quaerens :beerchug:

Ja je maakt reclame. Maar ik weet al wat slims:

houten waterijsstokjes in vieren gesneden. Net groot genoeg om je naam op te schrijven. :angry:

Geplaatst

Niet om te zeuren maar als serieus advies:

Is het niet veel verstandiger om er eerst maar eens een paar te gaan vinden?

Je hebt dan goede voorbeelden van hoe het wél maar vooral ook níet moet.

Soms kunnen caches flink tegenvallen omdat de plaatser nog niet goed weet hoet het werkt.

Je loopt dan het risico dat mensen je andere (latere) caches ook niet gaan doen.

Veel succes (en wijsheid) toegewenst :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...