Spring naar bijdragen

Buxley's Geocaching Waypoint


Peetee

Aanbevolen berichten

Kijk je ook vaak op dit kaartje om snel te weten of er nog nieuwe caches bij je in de buurt geplaatst zijn?

 

Steun Ed Hall (Buxley) dan in zijn streven om opnieuw informatie van de .com te ontvangen. Lees hier over zijn strijd tegen de ongemotiveerde ban door geocaching.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze link nog nooit gezien :eek: maar na even neuzen moet ik zeggen dat 't een prima aanvulling lijkt. Gezien het mailtje van de eigenaar toch wel vreemd dat ie niets terughoort ;) . Dat zou niet moeten kunnen dus wat mij betreft steun voor Ed Hall :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit probleem is niet echt nieuw.

Ed Hall (Buxley) heeft al jaren problemen met GC.com

 

Ik meen dat hij dat in eerste instantie wist op te lossen met het benaderen van de GC.com server via een proxy.

Schijnbaar lukt dat nu niet meer.

 

Het vervelende is dat idereen zo'n ban kan krijgen.

Als de GC.com server detecteert dat iemand meer dan een bepaald aantal maal in een bepaalde tijd de GC.com server benaderd, heb je automatisch een ban te pakken.

 

Volgens mij heeft Geocaching.nu dat probleem ook gehad toen ze hun database met die van GC.com gingen synchroniseren.

 

Persoonlijk snap ik niet wat ze in de states nu eigenlijk willen met hun GC.com server.

Een Europeese mirror willen ze niet, Brillig moeten ze niet (terwijl dat ook een soort mirror is) en er was ooit eens een Engelse site (www.caching.info) en die moesten ze ook niet.

 

Ik vraag me ook af of Geoman en Reintje de Vos zich wel realiseren wat er gebeurt als GC.com ooit de stekker eruit haalt.

Er wordt in deze site -de laatste tijd- veel energie gestoken, maar GC.nl is niets zonder GC.com.

Of zouden ze bij GC.nl stiekem toch een eigen caching database aan het maken zijn.

Als je een "meetbouten server" ;) kan maken, waar je die dingen op loggen kan, dan is het volgens mij een kleine stap om een server te maken waar je caches en travelbugs op loggen kan.

 

Stof tot nadenken dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk je ook vaak op dit kaartje om snel te weten of er nog nieuwe caches bij je in de buurt geplaatst zijn?

 

Steun Ed Hall (Buxley) dan in zijn streven om opnieuw informatie van de .com te ontvangen. Lees hier over zijn strijd tegen de ongemotiveerde ban door geocaching.com.

Een heel goed alternatief is deze link.

Als je die handig vind, kun je donateur worden van Stichting Geocaching Nederland. (Dat is dus de site waar je nu op zit) :)

 

Tip: Kijk eens onder het popup menu van de cache kaarten. Daar zit nog meer (handigs?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...