Geopatra Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 In het voorgaane draadje "gedane caches......." werd ik tot mijn grote verbazing teruggefloten door moderator Bytheway: Deze discussie word gesloten. Meerdere overtredingen van forumregels zoals persoonlijke aanvallen enzo..... Flamewars e.d. worden niet getolereerd. Meerdere overtredingen op deze forumregel zal resulteren in controle van de door jou geposte reacties. Met de daarop volgende consequenties indien je de forumregels blijft negeren. Zorg dat het niet zo ver komt. Bytheway -------------------- Puja ca pujaniyesu etam mangalam uttamam. Eer en respect aan hen die het waard zijn, strekt uit tot grote zegening. (Lord Boeddha) Yam kiñci samudayadhammam sabbam tam nirodhadhammam. Alles wat de aard van opkomen in zich heeft, heeft ook de aard van vergaan in zich. (Lord Boeddha) Dit nav. het gebruik van het woord "kabouter" in een als vrolijk bedoelde opmerking aan het adres van Gr2 . Nota bene: dit is de persoon die dat gehele lijntje lang het woord kaboutercache rondstrooit en tevens door zijn opstelling bezig is het hele geocachen een slechte naam te bezorgen. Dat kan allemaal zomaar en ongestraft. Maar meneer Geopatra gebruikt het K-woord eenmaal en wordt gelijk gepakt!! Dit terwijl de context absoluut niet wijst op wat voor verboden die er -terecht- aan dit woord zijn opgehangen. Dit riekt op zijn zachtst naar willekeur! Of voortzetting van de actie beschadig Geopatra? Zelfs diegenen die het niet op mij hebben moeten eea. toch op zijn minst vreemd vinden. Lijkt mij ? Tot slot wil ik nog refereren aan een van Bytheways eigen -blijkbaar- favoriete spreuken: "Eer en respect aan hen die het waard zijn, strekt uit tot grote zegening." Geopatra.
gimli Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 ik denk niet dat het alleen op jou sloeg? sluiten van het draadje kan ik me ergens wel voorstellen... mijn idee was dat het over de deelnemers van het draadje ging? groets, Gimli --die daar zelf ook bijhoorde?!
kapper Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 en als de discussie wordt gesloten, zijn de problemen dan opgelost?
mgr Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 ...Dit nav. het gebruik van het woord "kabouter" in een als vrolijk bedoelde opmerking aan het adres van Gr2 . Nota bene: dit is de persoon ... Ik weet niet wat er heeft gestaan, en ik hoef het ook niet te weten. Wat mij betreft vind ik het geweldig en voldoende duidelijk gemaakt dat er iets grappig ipv onvriendelijk oid bedoeld was. Maar nou moeten we niet stiekem toch weer personen gaan vergelijken. Misschien had Bytheway ook moeite om de grappen van serieuze opmerkingen te scheiden. Kan gebeuren, in het andere draadje is dat de deelnemers zelf ook wel eens overkomen. Hoewel het misschien nog steeds gevoelig ligt, niet meteen die spokenjacht hoor. Gr.M.
Geopatra Geplaatst 18 augustus 2004 Auteur Geplaatst 18 augustus 2004 QUOTE (Geopatra @ August 18 2004, 21:39:37 ) ... Dit nav. het gebruik van het woord "kabouter" in een als vrolijk bedoelde opmerking aan het adres van Gr2 . Nota bene: dit is de persoon ... Ik weet niet wat er heeft gestaan, en ik hoef het ook niet te weten Op gevaar af dat ik weer geschorst wordt, hierbij toch nog eens de gewraakte zin: "Groeten uit het CacheDorado, waar zelfs kabouters zich op hun gemak voelen ". Dit als afsluiting van het bericht waarin ik reageer op Gr2's weigering om in te gaan op mijn uitnodiging om eens wat multicaches van mij te komen doen (om een meer objectiever beeld te krijgen). Antwoord:" Neen dank je, en ergens achter een kapelletje in elkaar geslagen worden zeker." Dat mag allemaal wel, dus. Daarop heb ik hem uitgedaagd om het toch maar eens te komen doen en besloten met de gewraakte regel ! Nou als dat een verboden betekenis van het woord kabouter is ........!? @ Gimli: aardig van je om dat te zeggen, maar bij mij werd de gewraakte zin wel gecensureerd. Incl. dreiging tot IP-ban ! Dus daarom ben ik kwaad en teleurgesteld. Geopatra.
MegaHeks Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 Incl. dreiging tot IP-ban ! Ik las het meer algemeen, en niet voor jou in het bijzonder. p.s We hebben geen mail van je terug gehad. ( Staan we op ignore ?)
Heirbaut Hunters Geplaatst 19 augustus 2004 Geplaatst 19 augustus 2004 Modereren valt niet mee, denk ik. Als je 's avonds thuis komt van je werk en je "moet nog even het forum doorspitten" dan heb je een hele kluif werk, vooral als de gemoederen hoog oplopen. En als je dan een draadje hebt waar er over en weer rake dingen worden gezegd die wel eens in het grijze gebied komen, kan dat voor de ene persoon als grap of grappig overkomen maar door de ander niet zo worden ervaren. En als dan je tijd ook nog beperkt is omdat je ook een sociaal leven hebt, kunnen dingen weleens minder goed gelezen kunnen worden. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. Ik denk niet dat je koste wat kost je gelijk moet halen bij de moderator, hooguit één keer reageren met een uitleg.
dj bel Geplaatst 19 augustus 2004 Geplaatst 19 augustus 2004 Dit zag je natuurlijk weer helemaal aankomen............ Het had in mijn beleving zoiets als "eens kijken wie het eerst op de kast zit" Geheel niet onverwacht volgt vanzelf de aanmelding... "doe mij maar" dan kan ik weer boos worden. En nu ben ik boos, beledigd en gekwest. Ja ik ook roept nog iemand; nu heb ik een reden om mijn caches weg te halen. Maar ook daar is weer een markt voor; Een ezel stoot graag oneindig vaak zijn hoofd aan dezelfde steen want pijn is fijn. En bloed is goed. Er is niets fijner dan je gelijk zoeken in plaats van ervan te leren en te zoeken naar het compromis ..... Mekaar de hersens in slaan omdat het dan niet saai is Moeders heeft het niet in de hand met zo'n grote hoeveelheid caches en de man die zondags het vlees snijdt trekt om zijn potestas kracht bij te zetten de stekker eruit. 30-ers, 40-ers en 50-ers gaat het hierom die proberen de Tokki's na te spelen en daarna achter de tv kruipen bij Dr Phil en kunnen zeggen; "verrek dat heb ik ook" Zou het kunnen om eens keertje gezellig rond de tafel te gaan zitten of een belletje te plegenen het zo eens op te lossen. Of een pm- tje Lekker makkelijk om steeds je mening maar hier te ventileren en het dan uit de hand te laten lopen. Nou zoet maar weer.
Geopatra Geplaatst 19 augustus 2004 Auteur Geplaatst 19 augustus 2004 p.s We hebben geen mail van je terug gehad. ( Staan we op ignore ?) Als je op ignore staat is daar reden zat voor. Maar ik weet nergens iets van af, noch van ignore, noch van een mailtje!
Heirbaut Hunters Geplaatst 19 augustus 2004 Geplaatst 19 augustus 2004 Dit zag je natuurlijk weer helemaal aankomen............ Het had in mijn beleving zoiets als "eens kijken wie het eerst op de kast zit" Geheel niet onverwacht volgt vanzelf de aanmelding... "doe mij maar" dan kan ik weer boos worden. En nu ben ik boos, beledigd en gekwest. Ja ik ook roept nog iemand; nu heb ik een reden om mijn caches weg te halen. Maar ook daar is weer een markt voor; Een ezel stoot graag oneindig vaak zijn hoofd aan dezelfde steen want pijn is fijn. En bloed is goed. Er is niets fijner dan je gelijk zoeken in plaats van ervan te leren en te zoeken naar het compromis ..... Mekaar de hersens in slaan omdat het dan niet saai is Moeders heeft het niet in de hand met zo'n grote hoeveelheid caches en de man die zondags het vlees snijdt trekt om zijn potestas kracht bij te zetten de stekker eruit. 30-ers, 40-ers en 50-ers gaat het hierom die proberen de Tokki's na te spelen en daarna achter de tv kruipen bij Dr Phil en kunnen zeggen; "verrek dat heb ik ook" Zou het kunnen om eens keertje gezellig rond de tafel te gaan zitten of een belletje te plegenen het zo eens op te lossen. Of een pm- tje Lekker makkelijk om steeds je mening maar hier te ventileren en het dan uit de hand te laten lopen. Nou zoet maar weer. We zijn het niet altijd eens, maar hier: Aaaaaaaa-men!
phoenix Geplaatst 19 augustus 2004 Geplaatst 19 augustus 2004 Als je niet de betutteling van een moderator wilt, doe je er misschien goed aan te verhuizen naar de nieuwsgroep: nl.hobby.geocaching. Hier geldt nog gewoon vrijheid van meningsuiting. De draadjes daar kunnen niet kinderachtig op slot gezet worden als de discussie iets scherper wordt.
Bytheway Geplaatst 19 augustus 2004 Geplaatst 19 augustus 2004 Wat is er toch mis met de knop forumregels linksboven elk forumgedeelte? Staat er in de forumregels niet duidelijk (zelfs vet gedrukt): Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door de admin of moderator dien je je via e-mail of PM (Personal mail) te melden. Niet openlijk via het board! Als je hier op het forum post ga je accoord met de forumregels en dien je je daar ook aan te houden. Dus draadje dit wordt weer gesloten en de starter van de draad krijgt een laatste waarschuwing. Bytheway.
Aanbevolen berichten